Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Regeneracja zawieszenia



Michalak
10-04-12, 16:43
Witam panowie
W hondzie mojego brata jest zawieszenie STUNK 2 gwintowane z regulacja . Jest to zawieszenie gazowo-olejowe?? . Czy jest moźliwość regeneracji takiego amortyzatora ?

Skwaromir
10-04-12, 17:24
Kiedyś w esie jeszcze miałem koni sport i chciałem robić. Czytałem trochę na forach i znalazłem w Krakowie Pana Guzika. Ponoć zna się. Ale to było kilka lat temu.

karamba
10-04-12, 21:14
Polecam firme z Gdanska : http://www.nagengast.pl/

Tam zapytaj , wysylasz , oni zrobia i odsylaja za pobraniem , dostajesz rok gwarancji ;)

Michalak
10-04-12, 23:23
Teraz to juz sam nie wiem, odkreciłem koło i okazało sie ze sruba od regulacji jest nieco popuszczona . Bratu powiedziano ze sie amor wylał, lecz mi sie wydaje ze poprostu jest nierówno ustawiony (różnica 12mm na tylnych osiach).

kriss20
13-04-12, 03:13
to jest własnie bolączką hondy że tył stoi nie równo ... możesz to wyregulować na gwincie ale wtedy jedna strona będzie bardziej miękka ale to możesz skorygować na regulacji twardości jeśli zawias taką posiada.

Tak czy siak jest to denerwujące i chyba oprócz regulacji na gwincie nic z tym nie da sie zrobić.

chudypiter
13-04-12, 11:50
Chyba roznica w wysokosci 10mm nie ma aż takiego wplywu na twardosc, i odczucia z jazdy.

Sent from my BlackBerry 9780 using Tapatalk

kriss20
13-04-12, 23:49
jeśli na gwincie masz ustawiony taki sam poziom to nie ma w zasadzie różnicy.

ale jeśli chcesz wyrównać to zobacz sobie ile trzeba skręcić na gwincie żeby poszło do góry o ten 1 cm.

2 sprawa: jeśli chcesz wyrównać np tył auta to zazwyczaj trzeba tez pokręcic gwintem po przekątnej. Jest to żmudna robota bo jeśli chcesz mieć naprawde równo obniżone auto to co chwile musisz stawiać na koła i przeturlać sie pare metrów żeby to sie ułożyło.

chudypiter
14-04-12, 16:18
jeśli na gwincie masz ustawiony taki sam poziom to nie ma w zasadzie różnicy.

ale jeśli chcesz wyrównać to zobacz sobie ile trzeba skręcić na gwincie żeby poszło do góry o ten 1 cm.

2 sprawa: jeśli chcesz wyrównać np tył auta to zazwyczaj trzeba tez pokręcic gwintem po przekątnej. Jest to żmudna robota bo jeśli chcesz mieć naprawde równo obniżone auto to co chwile musisz stawiać na koła i przeturlać sie pare metrów żeby to sie ułożyło.

Jaki masz kriss gwint u siebie?

Jeśli chodzi o temat to mam jeszcze to: http://www.techracing.pl/pl/ ogłoszenie było na password jdm, i cena była w ubiegłym roku taka: Standardowy serwis /wymiana oleju, uszczelnień i gazu/ to koszt 290 PLN/sztuka.