Zobacz pełną wersję : problem ze wspomaganiem po wyjęciu maglownicy d16v1 sedan 2002
Witam wymienilem slynny slizg i sprezynke i po zamontowaniu zpowrotem przekladni i odpaleniu samochodu okazalo sie ze nie ma wspomagania. Nie wiem od czego zaczac szukanie co moze byc przyczyna??
Po przekręceniu kluczyka zapala Ci się kontrolka EPS i gaśnie czy cały czas się świeci?
Może w pierwszej kolejności sprawdź bezpieczniki!? Od EPS powinien być jakiś duży w komorze silnika pod czarną kopułką.
Swoją drogą zastanawiam się po co wyjmowałeś magiel do wymiany sprężynki i ślizgu...
Wyjalem maglownice bo nie widzi mi sie wymieniac slizgu w komorze silnika poniewaz mam instalacje gazowa i tam wogole nie ma miejsca na taki zabieg:) Kontrolka eps swieci sie caly czas i po odpaleniu nie gasnie a bezpiecznik ten duzy od wspomagania pod klapa jest dobry bo sprawdzalem. Do tej pory sprawdzilem jeszcze kable ktore wychodza ze sciany grodziowej i prowadza do silnika i czujnika kata skretu i przejscie jest na wszystkich. Bylem na komputerze i pokazuje ze cos jest z czujnikiem kata skretu ale ja go nie rozbieralem bo nie bylo potrzeby. Moze ten czujnik mogl sie rozkalibrowac i teraz trzeba go ustawic bo pokazuje zly kat skretu??Cy jest mozliwosc sprawdzenia tego czyjnika miernikiem? A nie ma tam jeszcze jakiegos przekaznika lub jakiegos sterowania?? Dodam ze smar wpychalem miedzy innymi przez ten otwor gdzie jest sprezynka moze tam gdzies dostal sie do czujnika i go zapapral czy byla by wogole taka mozliwosc zeby tak sie stalo?? Jeszcze jedno maglownice mialem na stole i przekrecalem ja w rozne strony jak rozkrecalem i smarowalem ale chyba przez to czujnik sie nie uszkodzil...
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.