Zobacz pełn± wersję : Hamulce ?!
Mam maly problem... a mianowicie wymienilem ostatnimi czasy klocki hamulcowe. dalem ponad stowke bo mieli mi jakies japonskie przywiezc.. po zalozeniu bylo przez 2 dni dobrze, a teraz po kiliku hamowaniach poedal wpada mi do podlogi i ledwo co hamuja. do tego zauwazylem ze w momencie kiedy odpuszczam z hamulca puszczam pedal to strasznie mi obroty silnika spadaja.. jak dorzucam do tego swiatla i zaczne intensywnie wciskac i puszczac hamulec to moge nawet zgasic tym mojego cifa. bylbym wdzieczny za jakiekolwiek rady w tych 2 sprawach... dzieki i pozdro
sprawdz poziom plynu hamulocowego. na bank to jest problem
ha wlasnie... sluchaj sprawdzalem poziom bo od razu mi to na mysl przyszlo ale w zbiorniczku jest po sam korek.... :?
no to chyba wycofam sie z tego tematu bo nie mialem jeszcze przygod z ukladem hamulcowym i nie poznalem dobrze jego dzialania.
ale na pewno jesli klocki nadal sa na miejscu :-) to gdzies popelniono blad przy wymianie. moze nie odpowietrzyli ci dobrze ukladu bo to by mialo wtedy sens.
na tym moja wiedza o tym sie konczy. poczytam sobie co pisza inni :D
no dzis bede po pracy jechal spr czy nie sa zapowietrzone... ale co z tymi obrotami... dlaczego po wcisnieciu i wypuszczeniu hamulca tak faluja obroty...??
ja tak mam na lpg na niedogrzanym do konca silniku. nie jestem specem ale na chlopski rozum to jest prawdopodobnie spowodowane obciazeniem jkaie daje uklad wspomagania ukladu hamulcowego. podobnie sie zachowuja obroty jak masz wspome i krecisz kierownica na wolnych obrotach (np przy parkowaniu) to przy koncowych polozeniach kierownicy tez obroty minimalnie spadaja. mozliwe ze wadliwie dzialajacy uklad w twoim aucie naklada duzo wieksze obciazenie i stad spadek obrotow. ale podkreslam ze to jest tylko moja teoria.
jak pojedziesz do tych co ci zakladali klocki to na bank sie wszystko wyjasni i wroci do normy
dzieki... zobaczymy po robocie sie bujne do nich....bo nie daje mi to spokoju...cos widocznie sie skopalo przy wspo. hamowania... bo wczensije tego nie bylo... dzieki za zainteresowanko i pozdr
jesli pedal wpada tobie w podloge to masz zapowietrzony układ hamulcowy (jest jakies cisnienie w srodku bo pedal nie zostaje tobie w podlodze tylko odskakuje) (moze nieszczelny)
tak wiec albo masz zapowietrzony układ albo nieszczelny ,sprawdz
no dzieki... tylko wpada w podloge jak sa juz nagrzane i klocki i tarcze... po kilki hamowaniach.. bo jak zimne to jest wmiare ok. co do nieszczelnosci to by zostaly jakies plamy po plynie.... stalem w miescui meczylem go chyba z pol godziny... i nic nie bylo... moze zapowietrziny... ale kilka dni jezdzielm i bylo git... dziekiz a porady najpierw pojade sprobuje odpowietrzyc...a jak nie to bed ekombinowal co dlaej...
Obstawiam uszkodzenie pompy hamulcowej, gdyz plyn po rozgrzaniu jest rzadszy a tym samym gumeczki w pompie sa wytarte i przepuszczaja.
Rozgladnij sie za zestawem naprawczym pompy haulcowej do swojego modelu - koszt nie przekracza 20 zl.
byc moze spece pompowali na sucho pomp±.
mialem podobny problem, ze na zimnych hamulcach pedal byl twardy a na cieplych uciekal w podloge.
:lol:
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.