PDA

Zobacz pełną wersję : Know-How zawieszenia

Mioo
04-07-07, 23:21
Panowie staralem znalesc sie odp. na forum uzylem opcji szukaj nawet kilka razy. przepatrzylem gogle ale nie znalazlem jednosznacznej odpowiedzi wiec pisze.

jak wybrac konfortowe niskie zawieszenie do cifa? oczywiscie ktos moze powiedzic :szukaj: :zasady: ale odpowiedzi naprawde nie ma...
ktos moze napisac Koni Sport Kit z regulacja wysokosci i twardosci jednak po przeczytaniu topicu dotyczacego wlasnie tego zawieszenia zauwazylem ze wiekszosc uzytkownikow ustawia zawieszenie na max miekkie i jezdzi, dla mnie osobiscie mija sie to z celem bo poco kupowac zaiwszenie regulowane skoro jezdzi sie tylko na jednym nastawie...
co do zawieszeni jestem kompletnie zielony jesli chodzi o Hondy... mam za to spore doswiadczenia z inna (nieco nie lubiana przez was marka) od jakis 2 lat jezdze na gwincie wiec wiem z czym to sie je... jesli chodzi o moje auto odp na zadane przezemnie pytanie jest prosta... chcesz konfortu i nie potrzebna ci regulacja? kupuj kit renomowanej firmy FK, H&R czy Witec -30/-30 lub troche mniej konfortowy -60/-30 chcesz nisko i twardo kupuj kit -80/-60 chesz hardcore kupuj tani gwint SS lub GT Cupline, masz duzo kasy i chesz regulowac zawias (potrzebny ci zawias torowy) kupuj gwint H&R czy FK z regulacja wysokosci.... zauwazylem ze wy (hondomianiacy :chinczykk: ) uzywacie dosc egzotycznych (jak dla europejskich aut zawieszen) juz bedac jakis czas w UK zorietowalem sie ze tym czym dla nas jest FK dla was jest Tein a nasz H&R to wasz Skunk...
czy ktos moze mi wyjjasnic i napisac jak krowie na rowie ??

zeby uniknac pytan czego oczekujesz:
oczekuje konfortu i poprawienia wlasnosci jezdnych, nie zamiezam krecic czasow na torze... a raczej z pod swiatel nie bojac sie ze musze odpuscic bo jest torowisko trawajowe...

pozdraiwam
Mioo LOW FAST BROWN driver

sadam
05-07-07, 07:33
a jaki fundusz zamierzasz na to przeznaczyc?

Cairo
05-07-07, 18:57