Zobacz pełną wersję : Wykresy z Hamowni
...przy przebiegu 19200km pojechałem do znajomego na Dyno Day. Nowa hamownia, auto roczne, w miarę dotarte, 100% seria
http://www.zibisoft.pl/pomiar1.jpg
Takiego wyniku się spodziewałem, bo IMO każda Honda na hamowni wypluwa trochę mniej niż normalnie. Jestem i tak zadowolony, bo na kilku forach wyczytałem, że te silniki na hamowni wyrzucają 122KM i 155Nm ;)
Cieszy mnie równomiernie rozwijana moc w miarę płaskie rozłożenie momentu.
W sumie wartości max. różnią się o 5% od podawanych seryjnie a to można uznać jako granicę błędu
Mój kumpel ostatnio też sprawdzał R18A2 i wyszło 138,5KM i 171NM przy przebiegu 85000km
Mój kumpel ostatnio też sprawdzał R18A2 i wyszło 138,5KM i 171NM przy przebiegu 85000km
Świetny wynik, dlatego napisałem "w miarę" dotarta :D
Cieszy mnie równomiernie rozwijana moc w miarę płaskie rozłożenie momentu.
No właśnie ten moment obrotowy to aż dziwny, Honda w swoich materiałach rysuje bardziej "górzysty" ;)
Paluch_tcw
02-04-12, 19:59
Mój wykres wygląda podobnie:
http://www4.picturepush.com/photo/a/7942557/img/Anonymous/civic-1.8-140KM.jpg
No właśnie ten moment obrotowy to aż dziwny, Honda w swoich materiałach rysuje bardziej "górzysty" ;)
To jest nowa hamownia, więc pewnie jeszcze jakiś czas im zajmie poprawne skalibrowanie wyników. Dla mnie też ten wynik jest dziwny, bo subiektywne odczucia są troszkę inne :)
Mój wykres wygląda podobnie
No właśnie Twój wykres wygląda bardziej realnie - raczej spotykałem się z takimi z tego samochodu. Głównie chodzi o szybciej opadający moment przy niskich obrotach. Choć niby zaczyna się wcześniej niż u masi0, ale przypuszczam, że tam w ogóle nie testowali takich niskich.
Dyno Day
A ile takie coś kosztuje?? Chętnie bym się przejechał.
A ile takie coś kosztuje?? Chętnie bym się przejechał.
50PLN za dwa hamowania, ale to była promocja na otwarcie :)
50PLN za dwa hamowania, ale to była promocja na otwarcie
Mogłeś chociaż napisać gdzie. Byłaby to niewątpliwe cenna wskazówka.
Moze jakiś grupowy wypad na hamownie to bedzie taniej...
Te wykresy z Dyno takiej przewoźnej na rolkach za 50-100 zeta to bardzo dziwnie czasami wypadają, widziałem już kilka takich na Dyno Day. Jak coś robić, to porządnie. Niestety hamowanie na porządnej hamowni, np. MAHA kosztuje 200-300 zeta za ośkę (są zniżki przy kilku osobach na raz). Ale przynajmniej wyniki są miarodajne i mają sens. O ile jest sens mierzyć seryjne auta...
Ja polecam hamownię Jetronic z Wrocławia - profi !!!
Panowie proszę wrzucać tutaj wykresy jak ktoś ma, bez zbędnych dyskusji i komentarzy (w nadmiarze)
To, zeby temat nie stał to wrzucę swój wykres (co prawda mam 2.2...):
http://img101.imageshack.us/img101/230/civictypesictdichipchip.jpg
Widać, że dali 11KM i 38Nm w gratisie... :)
Trzeba było brać diesla...
Widać, że dali 11KM i 38Nm w gratisie... :)
U mnie podobnie... :)
https://lh5.googleusercontent.com/-rY6CZ-Hdh5M/STG-Jizpw0I/AAAAAAAAAZQ/CGDyrnxfKFg/s800/MRCN-22iCTDI_1.jpg
Panowie czy ktoś może wkleić wykres z ich hamowni:
Honda Plaza TV- #5 Ile naprawdę mocy ma silnik 1.8 i-VTEC 142KM? - YouTube
m.youtube.com › watch
dotyczący 1,8 VIII gen. Jeśli to prawda to wychodzi na to że 9 gen daje bonus 10PS do tego co podaje producent a w 8 genie zabierają kilka PS, szkoda...
Civic 1.8 2007r 175.000km - wykres bardzo ładny.
http://images76.fotosik.pl/517/cbd287bb2872d785.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/cbd287bb2872d785)
Civic 1.8 2007r 175.000km - wykres bardzo ładny.
http://images76.fotosik.pl/517/cbd287bb2872d785.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/cbd287bb2872d785)
No wykres ładny, pytanie czy seria czy coś dłubnięte np. dolot,wydech...?
A na jakim oleju jeździsz ?
Castrol EDGE 5W30
Wysłane z mojego SM-N910C
A na jakim oleju jeździsz ?
Trafne pytanie. Producent zapewne badał moc na 0w20 bo na takiej lepkości wychodził z fabryki. Po przejściu z 5w40 na 0w20 odczuwam lepszą żwawość w całym zakresie obrotów, prawa fizyki-niższe tarcie, kto wie może ze 2 rumaki więcej bedzie;)
2.2 po wycięciu DPF-a i wirusie :). Robione na hamowni VTECH (vtechdyno.pl). Jeżdżę tak już ponad 70 tys. (obecnie 192 tys.) i na razie wszystko ok, olej 0W30.
Moment:
Przed - 344
Po - 396
Moc:
Przed - 146
Po - 168
Prędkość maksymalna:
Przed - 209
Po - 228 (na trasie maksymalnie 227 było :)
http://i293.photobucket.com/albums/mm54/bike15/Hanka%20po%20wyciciu%20DPF-a.png (http://s293.photobucket.com/user/bike15/media/Hanka%20po%20wyciciu%20DPF-a.png.html)
@Civmann :)
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRSxtUeu-oGstMc6zpHTl3zAE1Hh-FglKG0AVp45xT-kEtojpBz
Wątek z 2012 :)
Filip po co otwierać nowy i zaśmiecać forum jak obecny cieszy się wzięciem;)
PS spóźnileś się powinienem nagrodę dostać w marcu;)
marcin001984
27-11-16, 16:38
Przypadkiem natrafiłem na ten wątek to wrzucę swój stary wykres.
-dolot Injen CAI SP1569P,
-katalizator Magnaflow 200cpsi,
-końcowy tłumik MG Motorsport
http://images69.fotosik.pl/937/d5bdcb9c2becd805gen.jpg
u mnie:
- dolot K&N 69-1013TS
- przelot zamiast katalizatora
http://images81.fotosik.pl/199/67f316c06a6ee805med.jpg
marcin001984
29-11-16, 20:34
Wniosek z tego taki, że fabryczny katalizator zabiera moc i moment.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.