PDA

Zobacz pełną wersję : Ogarnięcie komory silnika



Tomsonowy
01-04-12, 00:27
Witam,

nieraz na zdjęciach ktoś zapodaje zdjęcie ładnie uporządkowanej komory silnika. Nie chodzi tylko o mycie/czyszczenie i malowanie, ale również o przeniesienie niektórych elementów tak, aby były mnie widoczne. Macie może jakąś stronkę, na której jest to ładnie przedstawione, co gdzie można usunąć tak, aby komora była bardziej przejrzysta? Jeżeli nie wiecie co mam na myśli, zapodam kilka fotek :D

Foty są sporych rozmiarów, więc żeby nie poszerzać okna zapodam linki:

http://www.benlevy.com/auto/meet/dyno20090426/img_4336.jpg
http://image.importtuner.com/f/28165592/impp_1009_07_o+1992_honda_civic_dx+engine_bay.jpg
http://image.superstreetonline.com/f/9488681/130_0804_15_z+honda_civic_cx+engine_bay.jpg
http://images24.fotki.com/v874/photos/4/47612/4882786/IMG_6875copy-vi.jpg

Peace

mlodyxx
01-04-12, 00:35
z tego co sie orientje to sporo elementow chowa se po drgiej stronie grodzi czyli pod konsole na linkach ktore podales nawet wspomaganie usuneli ;D aku do bagażnika itp

Paputek
01-04-12, 09:59
przeciez sa na forum taki projekty i ludzie co sie tym zajmuja i to sie nazywa WIRe TRUCK

reaktor
01-04-12, 12:47
Boshe wire tuck nie truck

G.R.E.G
01-04-12, 19:57
http://forums.nwp4life.com/zerothread?id=5244&page=1
http://honda-tech.com/showthread.php?t=1693934
milego czytania :D

JANKES3
01-04-12, 21:04
Poza tym był już taki temat w dziale styling , wystarczy poszukać.

Tomsonowy
01-04-12, 21:24
Dzięki za pomoc i linki! :)

polkar
03-04-12, 14:55
Zastanawiam się gdzie w tych wszystkich autach jest pompa wspomagania...

Saiti
03-04-12, 15:02
Jak to gdzie? Na allegro :D

reaktor
03-04-12, 19:59
Utrudnianie sobie zycia dla ładnego wygladu komory to juz chyba jednostka chorobowa . Ciekaw jak sie tym kreci na postoju przy laku 195

JANKES3
03-04-12, 21:37
To ma zapie....alac na prostym a nie krecic w ruchu ulicznym :D

qureku.
03-04-12, 22:07
Ciekaw jak sie tym kreci na postoju przy laku 195

Kwestia przyzwyczajenia.. Ja nie miałem seryjnie wspomagania i nie ciągnie mnie do tego by je założyć..

Budziniak
03-04-12, 22:10
Ciekaw jak sie tym kreci na postoju przy laku 195 przy maglownicy bez wspomagania tragedii nie będzie gorzej jak po prostu zdemontował byś pompę a magiel zostawił w spokoju

kuba_guzik110
03-04-12, 22:29
sa przecież do wsadzenia pompy elektryczne :D

majson
03-04-12, 22:30
Ciekaw jak sie tym kreci na postoju przy laku 195
ja mam magiel pod pompe ale zrezygnowalem z pompy na rzecz mniejszego obciazenia walu. Kreci sie ok i nie ma tragednii tak jak w crx bez wspomy.

http://img29.imageshack.us/img29/3892/20110822208.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/29/20110822208.jpg/)

lozek
04-04-12, 22:16
Magiel z pompą - pompa = szybki zgon magla.

wsadź magiel taki przy którym wspomagania nie było

lukasz-lukasz
08-04-12, 15:45
nieprawda, można zrobić*obieg zamknięty płynu i też będzie jeździć, ale rzeczywiście będzie się ciężej kręcić niż na maglu bez wspomagania.

zakit
08-04-12, 18:48
raz w zyciu sciagnalem pasek z pompy, i krecic sie praktycznie nie dało. mimo seryjnej kierownicy.

jesli robic wire tucka bez wspomagania to tylko na maglu fabrycznie bez wspomagania. tak jak to robie obecnie.

whoytas
08-04-12, 19:35
generalnie jak masz dużo czasu, zpał, zaplecze, i nie ukrywajmy-kasę. to możesz to ogarnąć na styl zachodni i odejbać takiego wire tucka ze półka opadnie, możesz zastąpić pompe hamulcową pompą Wilwooda bez serwa, zakupić na http://www.chasebays.com/ wszelkie złączki, kabelki, wiązki itd. i szaleć. Po za tym jak już robić to z lakierowaniem komory, zaspawaniem dziurek itd. no generalnie ja z wlasnej autopsji powiem ze 2 raz tego się nie podejmę :P hehehe

zakit
10-04-12, 00:23
no generalnie ja z wlasnej autopsji powiem ze 2 raz tego się nie podejmę :P hehehe

pomijajac ze nie robie tego u siebie, ale sam tez tego drugi raz bym nie zrobil ;) u siebie mam inny plan :)