Zobacz pełną wersję : Ogarnięcie komory silnika
Witam,
nieraz na zdjęciach ktoś zapodaje zdjęcie ładnie uporządkowanej komory silnika. Nie chodzi tylko o mycie/czyszczenie i malowanie, ale również o przeniesienie niektórych elementów tak, aby były mnie widoczne. Macie może jakąś stronkę, na której jest to ładnie przedstawione, co gdzie można usunąć tak, aby komora była bardziej przejrzysta? Jeżeli nie wiecie co mam na myśli, zapodam kilka fotek :D
Foty są sporych rozmiarów, więc żeby nie poszerzać okna zapodam linki:
http://www.benlevy.com/auto/meet/dyno20090426/img_4336.jpg
http://image.importtuner.com/f/28165592/impp_1009_07_o+1992_honda_civic_dx+engine_bay.jpg
http://image.superstreetonline.com/f/9488681/130_0804_15_z+honda_civic_cx+engine_bay.jpg
http://images24.fotki.com/v874/photos/4/47612/4882786/IMG_6875copy-vi.jpg
Peace
z tego co sie orientje to sporo elementow chowa se po drgiej stronie grodzi czyli pod konsole na linkach ktore podales nawet wspomaganie usuneli ;D aku do bagażnika itp
przeciez sa na forum taki projekty i ludzie co sie tym zajmuja i to sie nazywa WIRe TRUCK
Boshe wire tuck nie truck
http://forums.nwp4life.com/zerothread?id=5244&page=1
http://honda-tech.com/showthread.php?t=1693934
milego czytania :D
Poza tym był już taki temat w dziale styling , wystarczy poszukać.
Dzięki za pomoc i linki! :)
Zastanawiam się gdzie w tych wszystkich autach jest pompa wspomagania...
Jak to gdzie? Na allegro :D
Utrudnianie sobie zycia dla ładnego wygladu komory to juz chyba jednostka chorobowa . Ciekaw jak sie tym kreci na postoju przy laku 195
To ma zapie....alac na prostym a nie krecic w ruchu ulicznym :D
Ciekaw jak sie tym kreci na postoju przy laku 195
Kwestia przyzwyczajenia.. Ja nie miałem seryjnie wspomagania i nie ciągnie mnie do tego by je założyć..
Ciekaw jak sie tym kreci na postoju przy laku 195 przy maglownicy bez wspomagania tragedii nie będzie gorzej jak po prostu zdemontował byś pompę a magiel zostawił w spokoju
kuba_guzik110
03-04-12, 22:29
sa przecież do wsadzenia pompy elektryczne :D
Ciekaw jak sie tym kreci na postoju przy laku 195
ja mam magiel pod pompe ale zrezygnowalem z pompy na rzecz mniejszego obciazenia walu. Kreci sie ok i nie ma tragednii tak jak w crx bez wspomy.
http://img29.imageshack.us/img29/3892/20110822208.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/29/20110822208.jpg/)
Magiel z pompą - pompa = szybki zgon magla.
wsadź magiel taki przy którym wspomagania nie było
lukasz-lukasz
08-04-12, 15:45
nieprawda, można zrobić*obieg zamknięty płynu i też będzie jeździć, ale rzeczywiście będzie się ciężej kręcić niż na maglu bez wspomagania.
raz w zyciu sciagnalem pasek z pompy, i krecic sie praktycznie nie dało. mimo seryjnej kierownicy.
jesli robic wire tucka bez wspomagania to tylko na maglu fabrycznie bez wspomagania. tak jak to robie obecnie.
generalnie jak masz dużo czasu, zpał, zaplecze, i nie ukrywajmy-kasę. to możesz to ogarnąć na styl zachodni i odejbać takiego wire tucka ze półka opadnie, możesz zastąpić pompe hamulcową pompą Wilwooda bez serwa, zakupić na http://www.chasebays.com/ wszelkie złączki, kabelki, wiązki itd. i szaleć. Po za tym jak już robić to z lakierowaniem komory, zaspawaniem dziurek itd. no generalnie ja z wlasnej autopsji powiem ze 2 raz tego się nie podejmę :P hehehe
no generalnie ja z wlasnej autopsji powiem ze 2 raz tego się nie podejmę :P hehehe
pomijajac ze nie robie tego u siebie, ale sam tez tego drugi raz bym nie zrobil ;) u siebie mam inny plan :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.