Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : z 1.3 przekładka na 1.5 vtec e: info dla lajkonika:-)



reggi3
03-07-07, 12:12
jaki koszt takigo swapa wynosi i co mozna zostawic z 1.3...?
mam honde civic z 1994 roku i zastanawiam sie nad taką przekładka;-)
cel: troche wiecej mocy no i co mnie najbardziej ujeło troche mniejsze spalanie:-)

Amorr
04-07-07, 08:26
zostaje wspomnienie i ewentualnie skrzynia, ktora ma krotsze przelozenia ...

reggi3
04-07-07, 13:02
chodzi konkretnie o to jakie problemy jeszcze moge napotkac poza wiązką,kompem,pompą paliwa bakiem itp.
czy vtec e 1.5 ma takie samo mocowanie i czy wogóle pasuje...
prosiłbym o jakies konkretne info bo archiwum przeleciałem całe i niestety nie mam na to odpowiedzi.

_drobny
18-07-07, 00:02
mam do sprzedania skrzynie z D15Z6, a chetnie sie zamienie na ta od D13B2 :D

ELCOMO
18-07-07, 09:27
Kupa roboty i kasy.... nie warto pogadaj z userem SZUMIS z Poznania on to przechodził z 1.3 na 1.6VTEC Lepiej sprzdać 1.3 i kupic 1.6VTEC mniejsze koszta o robocie nie wspominając..

reggi3
30-07-07, 09:01
jednak bedzie D16Z6:) Silnik z całym osprzetem to jest wiazka,komp,bak z pompa paliwa juz mam, tylko skrzyni brak...ale podobno moja z D13b2 pasuje...
co jeszcze nie miłego moze mnie spotkac w tym całym zeżbieniu??

Emre
30-07-07, 09:25
co jeszcze nie miłego moze mnie spotkac w tym całym zeżbieniu??

skuteczność hamulców z EG3.

reggi3
30-07-07, 09:38
hamulce bedą:) interesuje mnie jeszcze koszt samej robocizny...

Lcfr
08-08-07, 18:13
jednak bedzie D16Z6:) ?

i dobrze
bo zamiana d13b2 na d15z1 to strata kasy....
operacja bezsensowna.... ;/

The Stig
26-09-07, 17:19
No więc jakie są koszty swapa z 1.3 i na jaki najlepiej przełożyć?

the.ghost.dog
26-09-07, 18:42
koszt samej roboty to około 1500zl... a na jaki silnik przełozyc? ... na jak najlepszy np. b16, b18, h22

The Stig
26-09-07, 19:20
No tak tylko w przypadku b16 lub b18 (b16/b18 czy chodzilo Ci o d16/d18) jaki konkretnie, może tak - który jest najłatwiej włożyć? I czy wiąże się z tym wymiana skrzyni biegów i czegoś jeszcze? A z d15 był by duży problem bo generalnie taki silnik można dostać w dobrym stanie (największy wybór) i za nie duże pieniądze. Generalnie chodzi mi o to że mam honde bardzo dobrze utrzymaną jeżeli chodzi o stan karoseri, zawieszenia itp. więc nie chciał bym się z nią rozstawać i kupić inną z d15 ale d13 jest troszke za słabe dlatego rozważam swap na coś innego. Dzieki za odpowiedz.