Bucz
02-07-07, 21:42
Witam,
jutro mam obejrzeć Civic'a '97, 1,4, przebieg (podobno) 140tys. km skalanego gazem drugiej generacji (kolektor podobno wymieniony na metalowy). :( Poradźcie co i jak mogę sprawdzić jeszcze przed wizytą w warsztacie? Nigdy nie miałem samochodu z instalacją gazową, a już na pewno nie jeździłem takim zajeżdżonym...
Czy wypalone zawory objawiają się w jakiś sposób, który laik mógłby zauważyć przy odrobinie wiedzy?
Jeżeli nie mam szans na pierwszy rzut oka wykryć padaki, to jakiego sprawdzenia domagać się w warsztacie?
Żeby mnie zaraz ktoś nie obsobaczył - pytam tylko o rzeczy, które wiążą się z instalacją gazową i silnikiem przez niego traktowanym. Ogólne przykazania sprawdzania auta przed zakupem znam.
jutro mam obejrzeć Civic'a '97, 1,4, przebieg (podobno) 140tys. km skalanego gazem drugiej generacji (kolektor podobno wymieniony na metalowy). :( Poradźcie co i jak mogę sprawdzić jeszcze przed wizytą w warsztacie? Nigdy nie miałem samochodu z instalacją gazową, a już na pewno nie jeździłem takim zajeżdżonym...
Czy wypalone zawory objawiają się w jakiś sposób, który laik mógłby zauważyć przy odrobinie wiedzy?
Jeżeli nie mam szans na pierwszy rzut oka wykryć padaki, to jakiego sprawdzenia domagać się w warsztacie?
Żeby mnie zaraz ktoś nie obsobaczył - pytam tylko o rzeczy, które wiążą się z instalacją gazową i silnikiem przez niego traktowanym. Ogólne przykazania sprawdzania auta przed zakupem znam.