Zobacz pełną wersję : Pomozcie ! zanik mocy w 1.4 is
Siema. Civic VI 1.4 is 90 km 3d hat
moj problem zaczal sie od niedawna. Zauwazylem ze podczas przyspieszania auto stracilo moc ! ;/ wyjanie dokladniej.
Auto nie szrpie nie dusi sie nie gasnie itd. jak jest ok 2000 obr auto "muli" i wzwyz, tak jakby cos go dusilo i nie mogl sie ze tak powiem "oddusic" :p wczesniej auto sie ladnie wkrecalo i przyspieszalo a teraz tylko jedzie... filtry wymienione swiece tez ..
tez tak mysle ale chcialem sie poradzic ... a jak mam odetkac kat./tlumik ?
juz prawie wzystko wiem ... wytne kata i wstawie na jeo miejsce rure.. tylko pytanie jakiej ma byc srednicy ? orintuje sie ktos jaka srednice maja wydechy w D14A4 ??
skolopendra
28-03-12, 18:07
na jeo miejsce rure..
tłumik przelotowy
chyba 38mm
tlumik przelotowy ? czyli nie wystarczy wspawa kawaek jakiejkolwiek rury ? jestem zielony jesli chodzi o mechanik sam ...
Wsadzaj tłumik przelotowy AWG w kształcie kata. Na rurce będzie głośno. Ja śmigam na takim tłumiku i jest tak samo cicho co na seryjnym katalizatorze.
Jedź do dobrego warsztatu gdzie mają w ofercie takie tłumiki. Wytną kata, wspawają tłumik i jeszcze Ci zapłacą jak im zostawisz katalizator :)
Jedź do dobrego warsztatu gdzie mają w ofercie takie tłumiki. Wytną kata, wspawają tłumik i jeszcze Ci zapłacą jak im zostawisz katalizator :)
I jeszcze dobrze na Tobie zarobią.
I jeszcze dobrze na Tobie zarobią.
Zawsze można za tłumik i montaż zapłacić, kata zabrać, jechać na drugi koniec miasta kata sprzedać i wyjdzie na to samo lub nawet będziemy do tyłu z racji wypalonego paliwa :p
Mi warsztat dał za kata 170 zł, więc myślę, że to dobra cena :)
a wiec kat wyciety wstawiona strumienica z lacznikiem... (rozm 45 mm jakby ktos kiedys potzrebowal) ale problem nie zniknal.. jest zwawszy ale to nie to co kiedys... jakie inne pomysly ? w obroty ladnie sie wkreca ale nie przeklada sie to na jazde..
weź luknij czy dobrze się na luzie wkręca ... bo może to nie wina silnika...