Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : D13B2 gasnie na ciepłym silniku



blaugrana20
28-03-12, 13:34
Witam po wlozeniu pompy elektrycznej i walka z d15b2 obroty na benzynie przy reukowaniu biegu spadaja do zera i gasnie samochod co moze byc przyczyna?

Van_Dal
28-03-12, 16:06
ta elektryczna pompka jakie ciśnienie podaje ??

blaugrana20
28-03-12, 17:00
od 0,2 do 0,4 bara

yautja
29-03-12, 09:36
Wyreguluj jeszcze raz zawory (powinny się "ułożyć" z nowym wałkiem po jakimś czasie) i sprawdź kabel idący do "cut-off solenoid" (żółty z tyłu gaźnika).

blaugrana20
23-04-12, 18:15
zawory wyregulowane , teraz po 1500 km jade w sobote na ostatnia regulacje , problem dalej jest na cieplym silniku na luzie spadaja obroty i gasnie , potem odpala normalnie , zwiekszenie obrotow nie pomoglo czy to moze byc cos w aparacie??

Van_Dal
23-04-12, 19:46
w aparacie masz zaworek podciśnieniowy
przeczyść :)

blaugrana20
24-04-12, 04:43
Stanolem na parkigu odpalilem na benzynie na jalowym biegu obroty 1200 ( podkrecilem ostatnio ) wcislem sprzeglo dalej git daje 1,2,3,4 potem z 4 redukuje na 2 i spadja obroty i gasnie czemu?

yautja
25-04-12, 15:13
Za niegaśnięcie przy redukcji w sporej mierze odpowiada silniczek krokowy. Działa prawidłowo?

blaugrana20
25-04-12, 16:14
zostanie przeczyszczony w sobote :)

blaugrana20
29-04-12, 17:01
Krokowy przeczyszczony nic nie dalo dalej gasnie , przy odpietym krokowym trzyma obroty i jedzie ale doszla pompa sprzegla ktora moze dobrze nie wysprzegla i dlatego szarpie

Muzyk-Grzes
30-04-12, 18:49
I koniec końców to nie pompka sprzęgła a wysprzęglik miał nieszczelność, wywalał płyn (na ciepłym silniku) co dawało efekt przygasania po redukcji bo tarcza tarła o sprzęgło i hamowała silnik. Po wymianie wysprzęglika auto nie gaśnie i biegi wchodzą płynnie.