Zobacz pełną wersję : D13b2 na mono wtrysk?
Witam,przerabialem juz swoje stare d13 na pelny wtrysk ale auta i sprzetu sie pozbylem teraz mam okazje przerobic swoje kolejne auto ale na "mono wtrysk" czyli osprzet D15B2 i nigdzie nie moge znalezdz na ten temat,wogole rzezba jest taka sama jak przerobka na pelny wtrysk?
Tak w dodatku bezsensowna, bo przepustnica w D15B2 ma średnicę palca i niewiele pomoże.
Dostalem za przyslowiowy grosz a auto narazie i tak stoi bo robi sie blacharka,lepszy mono wtrysk niz przestarzaly gaznik z epoki kamienia lupanego.
lepszy gaźnik, na tym dual punkcie będzie palił więcej i nic z tym nie zrobisz. A po odblokowaniu przestarzałego gaźnika, zrobionym wydechem i wałkiem rozrządu masz okolice 100km.
Na tym gazniku i przed i po odblokowaniu pali mi z 13-14 pb wszystko sprawdzone i to wina gaznika.
Dostalem za przyslowiowy grosz a auto narazie i tak stoi bo robi sie blacharka,lepszy mono wtrysk niz przestarzaly gaznik z epoki kamienia lupanego.
Bo to jest warte przysłowiowy grosz, albo tyle ile waży na złomie czyli hmmm jakieś 60gr.
kup sobie inny gaźnik i będziesz miał spalanie koło 6.5 L.
Wiazka kabinowa z d15b2 zostaje i przechodze na pelny wtrysk.
maniak2007
01-04-12, 13:53
Wiazka kabinowa z d15b2 zostaje i przechodze na pelny wtrysk.
i tak rzeźba we wiązce Cie nie ominie, to juz lepiej kup od b7/z6
Na osprzęcie z d15b2 auto nie bd jechało. Na odblokowanym gaźniku objedziesz takie d15b2. Spalanie d13 nie powinno przekraczać 8L przy pałowaniu, przynajmniej ja tak miałem jak przelatałem cały dzień na torze. Najniższe spalnie to 5,4L więc nie ma sensu na duala walić a jak już to tylko pełny wtrysk bo i tak z tym jest tyle samo roboty. Potrzebny bak z pompą wiązka itp tylko że pdzy dualu jest inny komp i kolektor
przerabialem juz swoje stare d13 na pelny wtrysk wiem co jest potrzebne,dostalem mono wtrysk to z wolnego czasu chcialem zmienic,zreszta,temat do zamkniecia.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.