Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Tuleje wahacza dolnego przód - ASO i zamiennik oraz inne czesci



EltorroOK
26-03-12, 23:28
Cześć

Mam kilkanaście części do wymiany w EG3 - co prawda nie stuka nic ale ponoć są luzy więc lepiej dmuchać na zimne.

U mnie sytuacja wygląda tak:
- wymiana końcówek drążków (x2)
- wymiana drążków kierowniczych (x2)
- wymiana sworzni wahaczy dolnych (x2)
- wymiana osłon przegubów (x2)
- wymiana osłon maglownicy (x2)
- wymiana tulejek wahaczy dolnych przód (po 2 na stronę czyli 4)

Po przeszukaniu forum wiem, że dyskusja nt wyższości oryginalnych części nad zamiennikami, jeżeli chodzi o tuleje, była już prowadzona.
Problem polega na tym, że mam do ASO daleko a w podróż się nie wybiorę. Czy jest jakaś możliwość zamówienia tego przez internet (części z ASO)?
A może ktoś na forum pracuje w ASO i mógłby coś poradzić? Trochę obawiam się zamienników a autkiem jeszcze trochę (liczę na min 25tys km) muszę pojeździć.
Z drugiej strony to może być niewiele i czy jest sens płacić więcej za ASO?
Aha, chodzi o spokojną jazdę (brak obniżenia, brak agresywnej jazdy).

Jeżeli chodzi o zestaw końcówek drążków oraz samych drążków (potocznie się je nazywa patykami?) to czy zestaw drążek YAMATO + końcówka 555 to dobre posunięcie?

Z góry dzięki za opinie.

P.S. Generalnie to jeżeli chodzi o tuleje to wcale nie tak łatwo znaleźć odpowiednie. Rozumiem że dla osób obeznanych to pewnie pikuś.
Przydałyby się jakieś komplety gumowe. Z poliuretanowymi nie ma problemu (komplety są).
A może ktoś ma namiar na takie gumowe komplety

PlushaQ
27-03-12, 08:38
Części OEM ogarnia profi haparts.pl, w dobrej kasie, OEM graty… ;]
Końcówki wszyscy polecają 555, słuszność ;]
Co do osłon nie wiem co najlepsze, ale akurat w osłony to bym uderzył jakiekolwiek ;]

A… i nie wkładaj tulejek w zamienniku. Ja 10k km temu robiłem tuleje w przednim poprzecznym. Były wsadzone 2x OEM i 2 x Febi - Febi już są martwe, a na OEMach ten przebieg nie zrobił żadnego wrażenia.