thegentleman
23-03-12, 22:21
Witam serdecznie.
Rozgladam sie za Civikiem Type S (mieszkam w W.Brytanii). Jest to 5-drzwiowa wersja ktora wychodzila od 1 stycznia 2003 roku do 1 stycznia 2004 roku.
Dane:
1998cm pojemnosc, domyslam sie ze ten sam K20 co w Accordzie z tego roku.
moc 157 koni, info ze strony PARKERS review.
waga 1264kg
vmax 131 mil/h ok. 210km/h
przyspieszenie 8.2sekundy do 60 mil wiec ok. 8.5sekundy do setki (realne moze byc inne, mam nadzieje lepsze ;)
Chcialem zapytac kazdego kto ma badz mial okazje jezdzic z tym silnikiem w tej Hondzi o realne spalanie, czy z sa jakies problemy z tym silnikiem w tej Hondzie? K20 jak dla mnie to legenda i dlatego sie tak napalilem na tego civica, wiec bedzie co rasowac i ulepszac :) ale w Anglii z powodu durnowatych przepisow czesto silniki perfekcyjnie zmontowane w Japonii sa po prostu spierniczone (ze tak lekko to ujme :mad: ) przez Angielskie koncerny ograniczajace ich moc, a szczegolnie porabany dwutlenek wegla, zeby podatek byl nizszy (tzw. Road Tax, istna paranoja).
Aktualnie mam Saaba 9-5 2.3Turbo doladowanego potwora (4 lata ulepszania, wlacznie z kompletnym zrobieniem silnika, nowym wiekszym turbo, softem z BSR Performance, zawiecha custom, brembo brakes itp... ale potwor zrobil juz 90.000 mil, z dosc ciezka noga, i zaczyna sie powoli sypac.
Chce auto ktore nie bedzie wiecznie wymagalo remontow, a Saab z powodu zlego skonstruowania, zle dobranych czesci (wspolnych z firma o wiele tansza, i gorsza, wiekszosc z Vectry) i bedzie o polowe tansze w ubezpieczeniu (mimo ponad 300 kucy mam `tylko` 230 kucy na papierze, a nadal kosztuje w Anglii potworna kase zeby ubezpieczyc, szczegolnie ze teraz zwariowali z cenami).
Honda 2.0 Type S spelnia te wymogi ale chcialem was najpierw zapytac co myslicie o tym modelu z tym silnikiem. Znalezc takiego nie mam problemu. Co tydzien pojawia sie jakis nowy, wiec i kolor sobie znajde odpowiedni.
Dziekuje za wszystkie wypowiedzi, nawet krytyczne i sugerujace inny model (i tak wezme co najmniej 2.0, a wiekszych nie ma :D ).
Piotr
Rozgladam sie za Civikiem Type S (mieszkam w W.Brytanii). Jest to 5-drzwiowa wersja ktora wychodzila od 1 stycznia 2003 roku do 1 stycznia 2004 roku.
Dane:
1998cm pojemnosc, domyslam sie ze ten sam K20 co w Accordzie z tego roku.
moc 157 koni, info ze strony PARKERS review.
waga 1264kg
vmax 131 mil/h ok. 210km/h
przyspieszenie 8.2sekundy do 60 mil wiec ok. 8.5sekundy do setki (realne moze byc inne, mam nadzieje lepsze ;)
Chcialem zapytac kazdego kto ma badz mial okazje jezdzic z tym silnikiem w tej Hondzi o realne spalanie, czy z sa jakies problemy z tym silnikiem w tej Hondzie? K20 jak dla mnie to legenda i dlatego sie tak napalilem na tego civica, wiec bedzie co rasowac i ulepszac :) ale w Anglii z powodu durnowatych przepisow czesto silniki perfekcyjnie zmontowane w Japonii sa po prostu spierniczone (ze tak lekko to ujme :mad: ) przez Angielskie koncerny ograniczajace ich moc, a szczegolnie porabany dwutlenek wegla, zeby podatek byl nizszy (tzw. Road Tax, istna paranoja).
Aktualnie mam Saaba 9-5 2.3Turbo doladowanego potwora (4 lata ulepszania, wlacznie z kompletnym zrobieniem silnika, nowym wiekszym turbo, softem z BSR Performance, zawiecha custom, brembo brakes itp... ale potwor zrobil juz 90.000 mil, z dosc ciezka noga, i zaczyna sie powoli sypac.
Chce auto ktore nie bedzie wiecznie wymagalo remontow, a Saab z powodu zlego skonstruowania, zle dobranych czesci (wspolnych z firma o wiele tansza, i gorsza, wiekszosc z Vectry) i bedzie o polowe tansze w ubezpieczeniu (mimo ponad 300 kucy mam `tylko` 230 kucy na papierze, a nadal kosztuje w Anglii potworna kase zeby ubezpieczyc, szczegolnie ze teraz zwariowali z cenami).
Honda 2.0 Type S spelnia te wymogi ale chcialem was najpierw zapytac co myslicie o tym modelu z tym silnikiem. Znalezc takiego nie mam problemu. Co tydzien pojawia sie jakis nowy, wiec i kolor sobie znajde odpowiedni.
Dziekuje za wszystkie wypowiedzi, nawet krytyczne i sugerujace inny model (i tak wezme co najmniej 2.0, a wiekszych nie ma :D ).
Piotr