Zobacz pełną wersję : Wykresy z hamowni
B16A2 z prawie zrobionym dolotem i lżejszym zamachem fidanzy, chciałem zobaczyć czy trzyma serię, wyszło spoko, choć też zasługa temperaury. 170,5 KM 156,0 NM
http://i.imgur.com/Iom9Zu9.jpg
Moja D14 oczywiście wynik bedzie poprawiony :) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/78ddcc67ed12bfae.html
Połowa zamieszczanych tutaj wykresów jest do kosza. Zwłaszcza tych gdzie moc/moment nie spada na górze na seryjnych wałkach/gratach. Fizyki nie oszukacie Panowie.
Źle wpisane przełożenia+ złe wykalibrowanie i mamy seryjne b16a2 które ma wykres jak po wałkach typu BC spec 4 :)
No to napisz mi panie co dokładnie mam zrobić, sprawdzić i upewnic sie, jak tylko skoncze rozgrzebane prace w mojej hance znowu zabieram sie na silnik, chce porobić kilka hamowań dla różnych ustawień wałka i zapłonu (moze wyciągne magiczne 2KM wiecej ;) ) ale powaznie chce posprawdzac pare zeczy - o co mam zadbac zeby kolo zrobił swoją roboite dobrze???
GrafiX podaj mi numer tel na PW, a tak na marginesie co myslisz o hamowni vtech Kr.
mariuszmaxs
21-01-15, 21:21
D15Z8,wydech 2 cale przelot,4-2-1,zimne na filtr
http://images62.fotosik.pl/1102/1bda275cf2b01af0med.jpg
auto legitymujące się tą mocą przyśpieszało w 11 sekund do setki,buda eg,skrzynia fd 4.4
91hightower
21-01-15, 21:42
Vtech chyba najrozsadniejsza w Krakowie :)
Jak sie przypilnuje Pana z detehu to również jest ok. Wystarczy wiedziec przy ilu rpm wlacza sie VTEC oraz odciecie.
Porownywalismy kiedys pomiar na obciazeniowej superflow a detechem. Kreski byly identyczne. Liczbowo roznica 1-2 km/nm
Jak sie przypilnuje Pana z detehu to również jest ok. Wystarczy wiedziec przy ilu rpm wlacza sie VTEC oraz odciecie.
Porownywalismy kiedys pomiar na obciazeniowej superflow a detechem. Kreski byly identyczne. Liczbowo roznica 1-2 km/nm
No to kolejny pomiar w detechu :) ma sens strojenie 1.4( dogranie mieszanki P/P) no ale zapytam fochowca te 118koni ruszyłby cokolwiek grzebaniem przy kompie np.podać mu taki P06(no chyba ze serie przerobisz? (P3X lub moze doradzisz jakiś zewnętrzny ecu)
Szkoda czasu i kasy. Chyba ze cel ponad wszystko. Jakieś zawody, time attack itp.
Szkoda czasu i kasy. Chyba ze cel ponad wszystko. Jakieś zawody, time attack itp.
Dzieki tak też myślałem.
Ja tez tak uważam. Szkoda kasy na te pare dodatkowych kucy. Inna sprawa , gdyby uturbić silnik i stroić
Silnik:
-D16Z6
-Dolot ze stożkiem
-Blok zhonowany na 75.5
-Tłoki doprężające od D16Z5
-Nowe pierścienie, panewki, uszczelki
-Głowica splanowana i wymienione uszczelniacze zaworowe
-Termoizolacyjne uszczelki pod kolektor ssący i przepustnice
-Wałek rozrządu Comp Cams 59300
-Uszczelka pod głowicą od D16Y8
-Samochód strojony przez RYŚia + przerobienie komputera
-Kolektor wydechowy 4-2-1 reszta wydechu przelot 'kwasówka' 2 cale na dwóch tłumikach
http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/538/mlAQlK.jpg
Witam i moja maszyna,idzie na sprzedaż ,na pokładzie jeszcze jest podtlenek.
Chętnie zamienię na wygodny pojazd 5 osobowy,możne być dopłata z mojej jak i kupującego strony
http://zmniejszacz.pl/zdjecie/243/2225837_civblue.jpg
D16Z6 - zdrowy motor, kolektor 4-2-1 w bandarzu, pełen przelot 2,25 z końcowym WM sport na silencerze, Lekkie koło, przepustnica b16, polerowane kanały, parówa Simota, zmienona mapa, Vtec 4000, odcięcie 6400 (licznikowo 6800) - komputer przełożony do nowego motoru, nie strojony. Warto ciągnąć wyżej niż te 6000 RPM jeśli moc spada powyzej tej prędkosci?
http://files.tinypic.pl/i/00685/w68wv7pc8eqd.jpg
D16z6 nie ma odciecia przy 6800 :) wykres do kosza
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Kolego, zapewne wszyscy wiedzą, że D16Z6 nie ma odcięcia przy 6XXX ( mi odcina przy 6400 według wykresu) liniczikowo ok 6750rmp (nie wchodzi na czerwone nawet). Tak wgrane jest w kompa (komp przełożony ze starego D16Z6 bez strojenia) dlatego pytanie j/w. Pozdrawiam
D16W4 TD04L 0,55Bar
https://lh3.googleusercontent.com/-7g61cXjrm94/VhApgw0StyI/AAAAAAAAFNM/MTwLgxWESX4/s720-Ic42/unnamed.jpg
http://www.fotosik.pl/zdjecie/8d5d574d27079d53
B16A2 seria. Wymieniony tylko kolektor na 4-1. Jestem zawiedziony.
czyzyksoft
30-01-16, 16:04
Siemano :D
Przed rozkładaniem silnika pojechałem sobie na hamownie do CARRO w Szczecinie. I nie wiem co mam myśleć o wykresie. Moment jest ale moc ucieka bardzo wcześnie.
Odcina ustawiona na 8300rpm na hamowni pokazała dużo wcześniej ( podobno tak jakoś maszyna im pokazuje pryz hondach ale wyniki są niby poprawne, dodaje kolegi wykres co był na rolkach zaraz po mnie)
ja b18c4:
ssak b16a2
przepustnica b18c4
słupek seria
short ram
kolektor wydechowy toda nouda 4-2-2-1
cały wydech na 2 przelotowych 2,5 cala (końcówka 2")
zamach otoczak 4,1kg
strojenie niuton
https://www.dropbox.com/s/amxxej9j42q0o ... 2.jpg?dl=0
W sumie to sam czuje spadek mocy po pewnych obrotach (na zegarach po 8000rpm zaczyna słabnąć )
https://youtu.be/CdXb7nC4Ao8
Na filmie widać trochę dziwny dym na vtec-u. Ciągle czarny- w pewnym momencie niebieski nawet słychać inny dźwięk - a później znów czarno :D możliwe że strojenie coś słabo zrobione ? Robiliśmy to na drodze ( Tak olej bierze - duuużo ale remont czeka)
Dla porównania oleg zaraz po mnie
oleg d15z6:
seria
kolektor wydechowy 4-2-1 chinol
przelot na 2 tłumiku 2"
short ram
https://www.dropbox.com/s/coyuc5gdfyueq ... 3.jpg?dl=0
W sumie nie mam pojęcia co mam myśleć o moim wykresie :D bo jest dość dziwny.
W sumie nie mam pojęcia co mam myśleć o moim wykresie bo jest dość dziwny.
Wrzuć linki jeszcze raz, bo źle są wklejone
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/eb26c29b3527.jpg (https://naforum.zapodaj.net/eb26c29b3527.jpg.html)
d13z6 124 Km 126 Nm
http://images76.fotosik.pl/629/7d1cb578f17b4054.jpg (http://images76.fotosik.pl/629/7d1cb578f17b4054.jpg)
d15z6, silnik, dolot, wydech seria.
D14Z1, wyjęta zwężka, dolot short ram z nadmuchem ze zderzaka, kolektor 4-2-1 dc-sport, wydech 2" po całości, strojenie piggyback.
http://iv.pl/images/53135658558547644392.png
Na wykres nałożony też wynik jaki był przedtem.
D13B2 - takie tam, zderzak na niebiesko, lotka z tyłu, naklejka na drzwiach...
wyszło 175,1BHP i 153,5Nm
http://i1054.photobucket.com/albums/s482/gaczek/18378971_1347798811963712_1880992858_o_zps2onmyxtv .jpg
Creative89
07-08-17, 15:21
B16A1 lekki zamach s80 odlot i wydech przelot 2calehttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20170807/769c9706e463a52058af030a2f5ec9be.jpg
Wysłane z mojego VTR-L09 przy użyciu Tapatalka
Hej, nie wiem czy dobry dział, ale mam takie pytanie. Znajomy chce założyć turbo do delsola z silnikiem d16z6. Polecicie jakiś gotowy turbokit ? Pozdro !
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.