Zobacz pełną wersję : półoś napędowa lewa jak wyjąć ze skrzyni civic 6g
witam. Chce wyjąć półoś napędowa lewa ze skrzyni i potrzebuje informacji. Dokładnie chodzi mi o to czy olej mi się nie wyleje po wyjęciu. Proszę o pewne odpowiedzi bo dużo czytałem na ten temat i są różne odpowiedzi.
Yotomeczek86
23-03-12, 00:41
Nie wyleje się jak masz sprawny uszczelniacz. Weź porządny śrubokręt i włóż między przegub a skrzynie i podważaj - powinno wyjść
ok. Jak mam sprawny uszczelniacz. A jak nie jest sprawny?
To już wynika z kontekstu....
ok. już zrobione. Jak się podniesie ta stronę z której chce się wyjąć półoś to olej sie przeleje na drugą stronę skrzyni i nic się nie wyleje;) wczoraj osobiście to sprawdziłem. Dzięki za rady.
odswieze temat...planuje wyciagac silnik z eg4, bede wyjmowal raczej dolem,razem ze skrzynia tylko nie wiem jak mam wypiac półosie ze skrzyni... moze mi ktos to jakos dokladnie wytlumaczyc??
piotrstrojek
29-10-12, 14:56
Wkładasz coś cienkiego (śrubokręt na przykład) pomiędzy skrzynię a przegub i uderzasz tak żeby wypchnąć przegub... koniec demontażu...
Przegub w skrzyni jest umocowany na takim pierścieniu spręzynującym. Nie ma tam żadnych śrub ani kołków...
aha, lepiej to robic jeszcze teraz jak wszystko jest na miejscu czy jak opuszcze troche wszystko?
niestety nie poszlo tak gladko jak myslalem, nie moge wyciagnac lewej polosi;/ prawa poszla dosc latwo tylko moje pytanie tez takie czy ona powinna wyjsc calkowicie ze az opadnie czy koniec ma pozostac w skrzyni bo u mnie wlasnie tak jest..i co kurde zrobic z ta lewa:/
rozepnij zawieszenie to ją wyjmiesz
ja to bym radził odkręcić śrubę na przegubie zewnętrznym (tą na piaście), wypiąć górny sworzeń, odkręcić końcówkę kierowniczą amor od dołu i wyjąc ta półośkę w ten sposób a nie wyciągając silnik :) tak to raczej będzie ciężko, zresztą potem i tak będziesz musiał ją wyjąc jak będziesz silnik wkładał bo raczej wątpię żebyś tak ją wsadził no ale może się mylę...
A co dokładnie mam rozpiąć??
Masz napisane wyżej, sworzeń górny lub dolny ale nie ma potrzeby odkręcać przegubu na piaście, wystarczy odchylić zwrotnicę i wyjąć półoś z przegubem ze skrzyni.
pozniej bede sie bawil tak jak mowicie, a jak polos nie wyjdzie ze skrzyni to pojdzie w dol razem z nia a odkrece przegob na piascie zeby sobie latwo i spokojnie wyszla calosc...mam nadzieje ze sie tak uda.
Nie uda się.
a mi sie udało, odrecilem śrube na piascie, gorny wachacz, koncowke drazka odchylilem cala zwrotnice i polos wyszla, silnik juz wytargalem z budy razem ze skrzynia i pozostawiona w niej polosią tylko taki jest problem ze polos nadal nie chce wyjsc a przez to nie moge oddzielic skrzyni od silnika bo kielich zawadza o kolo zamachowe;/
Mati070290
30-10-12, 21:07
Nie ma bata że nie chce wyjść, weź przegub wepchnij z powrotem do skrzyni przekręć półosią o 180 stopni i próbuj ponownie, jak dalej nie idzie to weź coś większego np łoma itp.
Nie ma bata że nie chce wyjść, weź przegub wepchnij z powrotem do skrzyni przekręć półosią o 180 stopni i próbuj ponownie, jak dalej nie idzie to weź coś większego np łoma itp.
Dokładnie, wsadź łoma między przegub wewnętrzny a skrzynię i musi wyjść :)
A myślicię że nie próbowałem?? Wyszedł z pół cm i ch... dalej nie pójdzie:/
odrecilem śrube na piascie, gorny wachacz, koncowke drazka odchylilem cala zwrotnice i polos wyszla
Jak przełożyłeś przegub zewn. przez widełki amortyzatora?
Jak przełożyłeś przegub zewn. przez widełki amortyzatora?
aj zapomnialem dopisac ze tez odkrecilem widelki amortyzatora na dole..mój błąd
Jak przełożyłeś przegub zewn. przez widełki amortyzatora?
Może zapomniał dodać że odkręcił amortyator (widełki) z wahacza dolnego...
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.