PDA

Zobacz pełną wersję : Komputer



daus
28-06-07, 17:49
WItajcie!
Mam pewien problem. Niedawno wymieniałem pasek rozrządu, lecz na skutek jakiegoś problemu (mechanik mówił mi o co chodziło ale nie potrafię powtórzyć) pasek się przesunął tak, że przerwał obudowę, która go osłania. Zostało to już naprawione, ale mechanik doradził mi, że należało by sprawdzić, czy coś w tym stylu komputer. Napiszcie o co może chodzić z tym komputerem, bo jestem zielony w sprawach mechaniki samochodowej, a autko mam dopiero od miesiąca :d

Wielkie dzięki za wskazówki :hinczyk:

Cairo
28-06-07, 18:01
Co najwyżej może chodzić o to , że komputer przy przesuniętym pasku źle się mógł zestroić. Możesz zrobić reset kompa na wszelki wypadek.
Czyli: na zimnym silniku wypinasz bezpiecznick back up, czekasz ponad minute, wkładasz, jeśli się zresetował zegarek to jest git, odpalasz silnik czekasz aż do włączenia i wyłaczenia sie wentylatora, gasisz odpalasz i jedziesz z ogniem!!
Szukaj: reset ECU

daus
29-06-07, 21:26
na zimnym silniku wypinasz bezpiecznick back up

Gdzie sie mieści ten bezpiecznik, bo tak jak pisałem jestem zielony w tych sprawach.

Dzięki za wskazówki!

Pozdrawiam![/quote]

czili_wwl
01-07-07, 11:20
Bezpiecznik masz pod maską przy akumulatorze w czarnej puszce która powinna być opisana. Ten bezpiecznik to 7,5A

daus
01-07-07, 17:27
Wielkie dzięki kolego za podpowiedź :hinczyk: Moja przygoda z Hanią i wogóle z samochodami dopiero się zaczyna :d

Nitero
14-08-07, 17:18
hmmm może mi ktoś powiedzieć gdzie w hani znajduje sie komputer szukałem ale nie znalazłem :P

Gizmoon
14-08-07, 17:35
hmmm może mi ktoś powiedzieć
Nie.
:szukaj: lepiej

mirasek
14-08-07, 21:59
hmmm może mi ktoś powiedzieć gdzie w hani znajduje sie komputer szukałem ale nie znalazłem :P
Na słupku pod plastikiem tam gdzie nogi pasażera...

Jakiś wyjątkowo dobry dzisiaj jestem ;)

Gruszka
14-08-07, 23:19
Nitero,

W linku ponizej strona 4:
http://media.honda.co.uk/car/owner/media/manuals/CivicManual/pdf/11-14.pdf