PDA

Zobacz pełną wersję : błąd 67 po wywaleniu kata



Labed2007
21-03-12, 18:30
Witam

Mam nowy wydech, bez katalizatora, i po każdym zresetowaniu kompa po ok. 50-70km honda wywala z powrotem checka :/ Zawsze jest to błąd 67. Denerwujące jest ciągłe wyciąganie bezpiecznika, dlatego pytam: czy jazda z zapalonym checkiem z błędem 67 ma jakiś wpływ na pracę silnika/spalanie?

Van_Dal
21-03-12, 19:47
honda po lifcie czy przed ???

Labed2007
21-03-12, 20:01
Polift, silnik d14z1, 2 sondy, ta druga była zamontowana zaraz na wylocie z katalizatora.

Van_Dal
21-03-12, 20:12
sonda podłączona czy nie ??

Labed2007
21-03-12, 20:16
Podłączona, wkręcona do nakrętki wspawanej do przelotu, w tej samej odległości od silnika co oryginalnie, dodatkowo jest podkładka między nakrętką a sondą, żeby leciało na nią mniej spalin(na początku była tylko bezpośrednio w nakrętce, ale dodanie podkładki nic nie zmieniło i check cały czas się zapala :( )

P.S. Przeszukałem dogłębnie całe forum, i jedyną rzeczą jakiej się dowiedziałem, jest to że jedni twierdzą iż palący się check nic nie zmienia, drudzy wspominają o lekko zawyżonym spalaniu i lekkim spadku osiągów. Chciałbym dowiedzieć się, na co mają wpływ odczyty z tej drugiej lambdy.

Van_Dal
21-03-12, 20:36
jak masz tak zrobione to dawaj jeszcze jakąś tulejkę tak na oko Ci powiem z 4-5 cm do tej nakrętki i w tej tulejce dopiero sondę daj ;]

może zadziałac ale nie musi :(

nigga_5g
24-03-12, 09:42
Zadziala na pewno, osiągi są odczuwalnie gorsze gdy pali się check

Labed2007
24-03-12, 15:27
Jeździłem przez 200km z checkiem i wydaje mi się, że na nic on nie wpływa... Ale niech ktoś jeszcze się wypowie, kto bardziej od strony technicznej siedzi w temacie.

Labed2007
22-04-12, 21:19
Sondę włożyłem w otwór w którym idzie kabel i ową dziurę zaślepiłem :) Od 500km ani śladu checka, auto jeździ bez zarzutu. Spalanie w normie :) Polecam tą metodę, po co jakieś emulatory kupować...

mlodyxx
22-04-12, 21:41
ja wczoraj tworzylem wydech i przy okazji wstawilem sonde z a srodkowym tlumnikiem ktory mam zamiast kata plus tulejka okolo 3 cm wspawana pod kątem 45stpni zeby sonda za daleko nie odstawala i naraszie bledu nie widac zobaczymy co bedzie dalej bo narazie zdazylem 40 km zzrobic

Kras
23-04-12, 08:50
Myk z tulejka dziala w 99% przypadkow w starszych autach. Nowe sa niestety bardziej cwane...

mlodyxx
24-04-12, 18:28
jak narazie zrobilem ponad 300km bledu jeszcze nie wyrzucilo;p

Labed2007
24-04-12, 22:02
No to już nie wywali, chyba że jeździsz tylko po mieście. Bo mi za każdym razem zapalał się, jak jechałem na trasie i to po jakimś dłuższym czasie utrzymywania stałej prędkości.

mlodyxx
25-04-12, 21:29
tez tak mialem jak wstawilem prosto w rure okolo 70 km i check

Labed2007
21-05-12, 21:07
Najlepsza metoda to schowanie sondy do środka samochodu, przez otwór po kablu :) Jeżdżę tak przez ponad 1000km, ani śladu po checku :]