Pabur
20-03-12, 19:38
Witam !
Mam sprawę, z którą nie mogę sobie kompletnie poradzić. Mianowicie mam 6 gen. Civica EK4 1997 rok (1.6/160KM)
Założyłem do niego Bilsteina B6 i sprężyny Eibach Pro Kit, i tu mam problem ponieważ samochód strasznie opadł z przodu (ok. 5-6 cm). Używam go do pojeżdżawek, kjs’ów itp. – ale przy tym zawieszeniu nic poza w miarę równym asfaltem się nie nadaje bo zawadza o wszystko, jakaś dziura i tłucze płytą, nawet pod krawężnik wyższy nie mogę podjechać.
Chciałem zmienić sprężyny Eibacha na Hondowskie (seryjne zamienniki Lesjofors) i okazało się, że sprężyny nie pasują z przodu (Eibach ma mniejszy ostatni zwój i ładnie trzyma się na talerzyku od Bilsteina, natomiast sprężyny seryjne są szersze i na bilsteinie jest za mały talerzyk podtrzymujący sprężynę i sprężyna wpada dalej :/ ).
Czy jest jakieś wyjście aby mieć Bilsteina B6 i seryjną wysokość samochodu, co można zrobić ?
Miał ktoś taki problem i jest w stanie pomóc ?
Mam sprawę, z którą nie mogę sobie kompletnie poradzić. Mianowicie mam 6 gen. Civica EK4 1997 rok (1.6/160KM)
Założyłem do niego Bilsteina B6 i sprężyny Eibach Pro Kit, i tu mam problem ponieważ samochód strasznie opadł z przodu (ok. 5-6 cm). Używam go do pojeżdżawek, kjs’ów itp. – ale przy tym zawieszeniu nic poza w miarę równym asfaltem się nie nadaje bo zawadza o wszystko, jakaś dziura i tłucze płytą, nawet pod krawężnik wyższy nie mogę podjechać.
Chciałem zmienić sprężyny Eibacha na Hondowskie (seryjne zamienniki Lesjofors) i okazało się, że sprężyny nie pasują z przodu (Eibach ma mniejszy ostatni zwój i ładnie trzyma się na talerzyku od Bilsteina, natomiast sprężyny seryjne są szersze i na bilsteinie jest za mały talerzyk podtrzymujący sprężynę i sprężyna wpada dalej :/ ).
Czy jest jakieś wyjście aby mieć Bilsteina B6 i seryjną wysokość samochodu, co można zrobić ?
Miał ktoś taki problem i jest w stanie pomóc ?