daabxc
20-03-12, 14:59
Drodzy Hondziarze,
Upewnijcie mnie w przekonaniu albo rozwiejcie moje wątpliwości :) Czy w modelu EP1 (1.4 66kW 90KM - D14Z6):
- oprócz 4 świec zapłonowych NGK ZFR5J-11 wymieniane są również przewody zapłonowe? (szczerze mówiąc to ich nie zauważyłem)
- standardowo wchodzi 1l płynu hamulcowego? Lepiej płyn Hondy czy dowolony np. Ferodo DOT4? To chyba raczej nie ma to znaczenia?
- czy wymieniacie również płyn sprzęgła? Czy jest to taki sam płyn DOT4 jak do układu hamulcowego?
- czy wymieniacie również płyn układu wspomagania? W tym modelu jest elektryczne wspomaganie EPS - czy ono również wymaga jakiejś akcji serwisowej?
- jaki płyn polecacie do skrzyni manualnej, wystarczy zwykły honda MTF 2l?
- czy bańka 5l płynu chłodniczego wystarczy na całkowitą wymianę? W instrukcji pisze pojemność zbiornika wyrównawczego do 5.0l, ale jak to jest w praktyce
Z góry dzięki za pomoc i ludzką wyrozumiałość :D
Upewnijcie mnie w przekonaniu albo rozwiejcie moje wątpliwości :) Czy w modelu EP1 (1.4 66kW 90KM - D14Z6):
- oprócz 4 świec zapłonowych NGK ZFR5J-11 wymieniane są również przewody zapłonowe? (szczerze mówiąc to ich nie zauważyłem)
- standardowo wchodzi 1l płynu hamulcowego? Lepiej płyn Hondy czy dowolony np. Ferodo DOT4? To chyba raczej nie ma to znaczenia?
- czy wymieniacie również płyn sprzęgła? Czy jest to taki sam płyn DOT4 jak do układu hamulcowego?
- czy wymieniacie również płyn układu wspomagania? W tym modelu jest elektryczne wspomaganie EPS - czy ono również wymaga jakiejś akcji serwisowej?
- jaki płyn polecacie do skrzyni manualnej, wystarczy zwykły honda MTF 2l?
- czy bańka 5l płynu chłodniczego wystarczy na całkowitą wymianę? W instrukcji pisze pojemność zbiornika wyrównawczego do 5.0l, ale jak to jest w praktyce
Z góry dzięki za pomoc i ludzką wyrozumiałość :D