Zobacz pełną wersję : problem z odpaleniem
Witam Panowie
Mam bardzo pospolity problem jak by sie wydawalo ale...
problem nastapil po podlaczaniu glosnikow w dzwiach, poszperalem lapka w okolicy skrzynki bezpiecznikow szukajac mozliwosci dostania sie do przegubu gumowego laczacego drzwi i karoseria. Teraz hanka jak postoi dluzej nie odpala, przekaznik juz wykrecalem,grzalem lutownica luty i nadal nic. Po zaplonie slychac pompe, kreci ...przekaznic cyknie,kontrolk rowniez przygasna i nic, za ktorym razem zaskoczy od kopa i odpali.....czy przekaznik od pompy jest zasilany jakim innym przekaznikiem? a moze trzeba go inaczej "poprawic"? dzieki z gory za pomoc
skolopendra
27-06-07, 17:45
może pasowało by sie przyjrzeć bliżej akumulatorowi
hmm. :d
skolopendra
27-06-07, 17:57
a rozrusznik kreci?
tak kreci. Jestem mechanikiem wiec mam blade pojecie ale hanie mam od 2 tygodni i musze ja lepiej poznac.
nie ma innych nie pokojacych objawow jak tylko ten odzywajacy sie przekaznik i zapalanie i gaszenie kontrolki z silniczkiem
jak ten przekaznik prawidlowo przelutowac?
skolopendra
27-06-07, 18:11
Jestem mechanikiem wiec
skoro tak,
to do pełni szczęścia potrzebne jest Ci jeszcze paliwo na wtryskach i iskra
czego wiec nie ma :agent:
jak ten przekaźnik prawidlowo przelutowac?
lutuje się ponownie Ścieszki, gdyż mogą wystąpić tgzw
zimne luty spowodowane wstrząsami przekaźnika
czasami należy również oczyścić papierkiem(800) ściernym same zestyki przekaźnika
;)
musialem odpalic samochod......krece, krece i krece - nagle slychac przekaznik i auto momentalnie zapala...."co" podaje napiecie na ten przekaznik uruchamiajac pompe?
[ Dodano: Czw 28 Cze, 2007 ]
siedzialem nad tym przekaznikiem- odpalil 3 razy normalnie a teraz znow to samo, czy w jego okolicy jest jeszcze jakis element ktory odpowiada za "odpalanie"?
a ma immobiliser? Moze jakies urzadzenie alarmowe jest przyczyna...