Zobacz pełn± wersję : zmiana ssacego d15b7 na z6
Ile moge zyskac i co wogole zyskam jak zmienie ssacy w swoim d15b7 na z6? dodam ze mam 4-2-1 owiniete, power rura ze stozkiem odizolowana z doplywem zimnego ze zderzaka i wydech total przelot z koncowka spoon n1
Ile moge zyskac i co wogole zyskam
ogólnie to nie za wiele i gra nie jest warta ¶wieczki wg mnie.
troche zyska- niegadaj. ale zyskalbys wiecej jakbys zalozyl ssaka ktory jest rozwiercony na 60mm i przepsutnica tez jest 60mm. jezdzilem na takim setupie w d15b7 i bylem zadowolony.
Ile moge zyskac i co wogole zyskam jak zmienie ssacy w swoim d15b7 na z6? Kto¶ hamował i wyszło że na samej górze przybywa około 10KM
Dokładnie z kolektorami jest tak, że im większy tym teoretycznie większa moc maksymalna w górnych partiach obrotów.
chyba sprobuje, a da sie to samemu ogarnac? bo rozumiem ze kupujac goly ssacy z6 wkladam go wpinajac wszystko co mam u siebie w d15b7 i gra muzyka:)?nic nie musze zmieniac?
Musisz miec kanal zeby od spodu odkrecic podpore ssaka.
albo małe ręce i dobry lewarek ;) bez kanału tez da rade
Bez podpory w ogóle też. 10 hp po zmianie ssaka to nie wierzę. Miałem D15B7 i podmieniłem ssaka gołego na Z6. DĽwięk dolotu bardziej basowy, lepiej dokręcało na samym końcu, odcinka bardziej agresywna. Nie hamowałem ale czułem różnicę delikatn± na końcu i chyba dół był troszkę też lepszy. Różnica w kanałach dolotowych po dołożeniu obydwu ssaków była dosyć duża. Nawet dawałem foto w swoim temacie wtedy:
http://desmond.imageshack.us/Himg5/scaled.php?server=5&filename=zdjcie0234m.jpg&res=medium
Nawet gdzie¶ odkopałem z forum http://images27.fotosik.pl/158/52d53d03bd22ef1b.jpg
A zmiana w d15z3 (5d) kolektora ss±cego na d16z6 jest opłacalne ? będ± takie mniej więcej przyrosty jak w przypadku d15b7??i czy kolektor ma duży wpływ na spalanie ??
Arturvf500
21-03-12, 15:04
Nawet gdzie¶ odkopałem z forum http://images27.fotosik.pl/158/52d53d03bd22ef1b.jpg
szkoda ze nie zauwazyles 20st. roznicy miedzy pomiarami;) to one glownie daly dodatkowe KM;)
A Co z tym że hamownia sprowadza temperaturę i ci¶nienie do normalnej zgodnie z norm±.
Arturvf500
22-03-12, 14:57
nawet jezeli by byla wlaczona to mozna sobie ja wsadzic bardzo gleboko bo nie masz pomiaru w kolektorze ssacym a w pomieszczeniu hamowni
Taa i inna temperatura wpłynęła tylko na przebieg wykresu pod sam koniec (a nie szersze kanały) ..... Zreszt± 5 stopni różnicy przy tym samym ci¶nieniu ile Ci daje koni ? 1% a nie tyle co jest różnica na wykresie.
Arturvf500
23-03-12, 13:11
Taa i inna temperatura wpłynęła tylko na przebieg wykresu pod sam koniec (a nie szersze kanały) ..... Zreszt± 5 stopni różnicy przy tym samym ci¶nieniu ile Ci daje koni ? 1% a nie tyle co jest różnica na wykresie.
nie bede sie z Toba spieral bo masz inne racje i nie popierasz ich doswiadczeniem; po pierwsze 15 st a po drugie co jezeli wiekszy kolektor zdjal troche dolu i dorzucil troche gory?
co jezeli wiekszy kolektor zdjal troche dolu i dorzucil troche gory? Wcale tego nie neguje ale w końcu jakie jest twoje stanowisko ? Różnica między wykresami to efekt głównie zmiany temperatury ? Nie tylko ja przechodziłem przez to że na kolektorze z b7 niema sensu kręcić silnika wysoko bo nie ma już mocy, nawet na dupohamowni jest odczuwalna zmiana kolektora.
Arturvf500
27-03-12, 13:19
ale nie 12KM;) polowa z tego jest juz w miare rozsadna wartoscia
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.