Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Crx - bardzo wysokie obroty! Pomocy



ejda
16-03-12, 20:08
Witam Wszystkich

Moje problem jest następujący :

Jechałam sobie crx normalnie przez dwa dni podjechałam do sklepu jak wyszłam ze sklepu odpaliłam crx'a i nagle złapała bardzo wysokie obroty na luzie i po wciśnięciu sprzegła(w trakcie zmiany biegów) obroty kręcą się do 4 tys. a gdy jadę normalnie obroty do 2 tys. natomiast tu się pojawia kolejny problem zaczyna ją dusić i "strzela" z rury wydechowej.

Czy ktoś może wie co się stało? Co to może być??

Będę bardzo wdzięczna za pomoc.

dEboo
16-03-12, 23:37
ciężko stwierdzić po tym co powiedziałaś zajrzyj czy coś sie na bagnecie z olejem nie dzieje czy nie jest tak zwane mleczko, poza tym prawdopodobnie gdzieś ci łapie kolektor lewe powietrze

CRX1
17-03-12, 00:06
Sprawdż , czy masz prawidłowy poziom płynu w chlodnicy,jeżeli masz ubytek to może tak świrowac silnik,drugą może być czujnik temperatury(nie ten od wskażnika)Płyn sprawdż bezpośrednio w chłodnicy na zimnym silniku.

ejda
17-03-12, 10:04
dzięki sprawdz dziś popołudniu i dam znac czy udalo sie cos zrobic :-)

ejda
17-03-12, 16:59
Olej sprawdzałam jest ok , płyn w chłodnicy ok.
Moje przypuszczenia to coś z kolektorem ssącym ale nie widziałam ,żeby coś tam było... a drugi przypuszczenie to przepustnica.

Miałam jeszcze wilgotną świece pierwszą od prawej strony , osuszyłam ją odpięłam wtrysk jeden właśnie przy niej tak jakby i obroty spadły do 2200-2300.

Jak myślicie ? czy to może być coś z kolektorem czy przepustnicą?

CRX1
17-03-12, 17:17
Sprawdż ,czy przepustnica jest domknięta

dEboo
18-03-12, 13:46
jest taki specyfik motor start czy coś takiego do próbnego odpalania silnika psika się tym w przepustnice, ty weź to zakup i podczas pracy silnika psiknij tym w okolice przepustnicy oraz przylegania kolektora do głowicy jeżeli podczas tego psikania obroty ci wzrosną lub zaczną się wahać a po przestaniu wszystko ustanie znaczy że któraś uszczelka lub wężyk jest rypnięta, mokra świeca jest ponieważ najprawdopodobniej zalewa ci silnik benzyną co może być spowodowane zwiekszeniem dawki przez komputer w momencie gdy za przepustnicą dostaje się lewe powietrze w celu wyrównania składu mieszanki. Albo zblokował ci się krokowy i cały czas myśli że jest na ssaniu. Lub czujnik temp, powietrza w dolocie.

ceer
18-03-12, 20:13
podstawa sprawdz bledy na kompie pod nogami od pasazera

ejda
20-03-12, 20:27
dzięki wielkie za podpowiedzi
Wymieniłam silniczek krokowy wszystko pięknie chodziło przjechałam może z 18km?! z czego 15 km idealnie jechała ostatnie 3 km Zaczęła znowu "strzelac" z rury i sie dławić silniczek krokowy się prawdopodobnie spalił obroty na luzie podskoczyły do 4,5tys czyli jeszcze więcej niż wczesniej.... Nie zaglądałam już pod maskę bo jest już ciemno i pod blokiem się nie da za bardzo.. może jakieś przebicie jest gdzies?! Jutro lub pojutrze popatrzę jakbyście mieli jakieś pomysły jeszcze to dajcie znać to wszystko będę sprawdzać :) może aparat zapłonowy ? jakieś przebicie na kablach?

ejda
21-03-12, 20:48
Honda naprawiona :)
Wymienione kable od aparatu zapłonowego , silniczek krokowy, świecie i teraz można jeździć :-))