Zobacz pełną wersję : błędy
mam pytanie wlozylem inny silnik do swojej ale tez taki jak byl d15b2. auto zapalilo narazie tak do sprawdzenia prawie rozebrana góra ale swieci sie cisnienie oleju i wywala mi dwa błedy: bład wtryskiwacza lub jego obwod i Czujnik temperatury płynu chłodzącego lub jego obwód .
poradzi ktos co moge zrobic z tym??
sprawdź czy masz dobrze podłączony czujnik ciśnienie oleju (czy wtyczka dobrze weszła) jak dobrze wpięty to podmień czujnik. jak dalej do dupy to zmień silnik, albo chociaż przełóż pompę oleju
to samo z czujnikiem płynu chłodniczego
osprzęt zostawiłeś ten sam ???
a powiesz mi w ktorym miejscu jest ten czujnik cisnienia oleju ?? i ta wtyczka jak wyglada chociaz?? a czujnik to ten pod kolektorem dolotowym od cieczy czy ten pod aparatem zaplonowym??
pod kolektorem dolotowym na górnej połowie wysokości bloku nad filtrem oleju- czujnik ciśnienia oleju
pod aparatem zapłonowym masz 2 czujniki - oba temperatury- z 2 pinami to ten na komputer z jednym ten na wskaźniki
dobra dzieki jutro bede patrzyl bo wlasnie zostala mi wtyczka jakas jedna razem spieta z tymi od aparatu taka szara chyba dwupinowa to moze od tego.. a powiedzialbys mi jeszcze jak wiesz czy tam przy przepustnicy maja byc z przodu brazowa i zieolona do wtryskow, taka szara do regulatora wolnych, obrotow biala tam gdzie na kolektor i z tylu tam za przepustnica jakby taka zielona wtyczka?? bo zostala mi tez taka zielona i nie wiem czy ona ma byc tam z tylu
kurde mam nadzieje ze to tylko wina czujnika bo zeby sie nie okazalo ze silnik wlozylem inny i do wymiany nastepny bo koles mowil ze jezdzil do konca silnik to powinien chodzic..
wtyk czujnika oleju lubi być kapryśny ;]
co do kostek nie powiem Ci bo nie mam d15b2 w moim autku :( dołap kogoś i popytaj
a powiedzialbys mi jeszcze jak wiesz czy tam przy przepustnicy maja byc z przodu brazowa i zieolona do wtryskow, taka szara do regulatora wolnych, obrotow biala tam gdzie na kolektor i z tylu tam za przepustnica jakby taka zielona wtyczka?? bo zostala mi tez taka zielona i nie wiem czy ona ma byc tam z tylu
kurde mam nadzieje ze to tylko wina czujnika bo zeby sie nie okazalo ze silnik wlozylem inny i do wymiany nastepny bo koles mowil ze jezdzil do konca silnik to powinien chodzic..
kiedyś miałem ten silnik, z tego co pamiętam to zielony wtrysk to był dolny, brązowy to górny wtryskiwacz (masz 2 wtryski w tym silniku) regulator wolnych obrotów był skrajnie po prawej stronie kolektora ssącego, dochodzą do niego jeszcze 2 wężyki gumowe
zielona wtyczka kojarzy mi się z elektrozaworem PCS, który wężykiem podciśnieniowym łączy się z czarną wielką okrągłą puchą na grodzi silnikowej (filtrem węglowym)
Jak czujnik oleju nie byłby podłączony to dioda w zegarach nie świeciłaby w ogóle.
a jezeli juz bym musial pompe oleju wymienic to ona sie znajduje tam pod kolem pasowym tak ?? duzo by roboty z tym bylo ?
spróbuj podmienić czujnik na początek
pompa oleju jest pomiędzy korbowodem od 1 cylindra a kołem pasowym. ściągasz miske olejową i dajesz ;]
ale nie masz pojęcia ile ten silnik chodził bez ciśnienia ?? (jeżeli czujnik jest zepsuty? - w co wątpię )
dobra czujnik juz nie swieci od oleju po chwili zgaslo malo oleju bylo chyba poprostu.. tylko mam problem bo nie chce mi odpalic a wczoraj odpalila.. iskra jest na kazdej swiecy i swiece mokre i czuc na nich benzyne.. tylko sciagalem tez caly ten aparat zaplonowy bo i tak bralem z mojego starego silnika i powie mi ktos jak sie to ustawia zeby to w dobrej kolejnosci dawalo iskre na swiece?? bo jak krece to po jakis 4 sekundach zaczyna tak szarpach silnikiem jakby lapal ale nie zapali
może przestawłeś ten mimośród o 180* ??
ten element którym aparat łączy się z wałkiem rozrządu jak przestawiałes aparat ?
a kolejność zapłonów to 1-3-4-2
dobra dzieki wszystkim za pomoc auto juz wczoraj odpalilem i jezdzi jak narazie :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.