Zobacz pełną wersję : maglownica - luzy, wyciek
po ostatniej, kolejnej już przygodzie z wyrwą w drodze zauważyłęm że auto przy jeździe z wciśniętym pedałem gazu, na wprost, ściąga w lewo (aby jechac prosto musze mieć kierownicę lekko w prawo), natomiast przy hamowaniu prostuje się (kierownica normalnie). dzisiaj zaglądnąłem i z tego co zauważyłem to jest wyciek na maglownicy, i jest luz (ruszając kołem lewo-prawo, swoją drogą gumy wahacza też do wymiany ;|)), czyli maglownica do wymiany jak mniemam ?
Może końcówki już się wysrały, albo są słabej jakości. Też może to być przypadłością.
i jest luz (ruszając kołem lewo-prawo
Niewielki luz jest dopuszczalny.
Przede wszystkim wymiana tulei i na zbieżność. Wtedy będzie można coś więcej powiedzieć.
Jaki to wyciek i skąd ? Musisz dolewać płynu do zbiorniczka ? Osłony drążków całe ?
Maciej2190
24-03-12, 23:57
Ten sam problem mam.. ;/ Mechanik mi krzyknął około 1200 zł (regeneracja maglownicy, demontaż+montaż) ... To tanio, czy drogo? Jak drogo to polećcie mi kogoś z Warszawy.
Z góry przepraszam, jeżeli nie ten wątek.
Yotomeczek86
25-03-12, 00:44
http://www.maglownice.pl/index.html
tylko tu
krótkie pytanie: lepiej regenerować tą co mam czy kupić używaną "stan bdb"?
krótkie pytanie: lepiej regenerować tą co mam czy kupić używaną "stan bdb"?
Nie masz żadnej pewności jakiego magla kupisz. To jest już… stare jakby nie patrzeć ;] Lepiej zregenerować, masz pewność że będzie ok i nie będziesz wyrzucał kasy w błoto.
Jak z pewnego źródła lub z samochodu, w którym jeszcze siedzi i można się przejechać, ewentualnie chociaż poobracać kierą w miejscu, to zdecydowanie brać używkę z prostego względu jaką jest kwota. Właściwie, to ja osobiście brałbym w każdym przypadku używany magiel, bo taki dostaniesz za 200zł, a dać 200, a 1200, to jednak jest różnica, czyż nie ? Poza tym względnie po wyglądzie można ocenić czy jest trup czy w sprawny, nie sprawdzisz tylko czy jest sprawny czy w miarę sprawny. Ale jeśli ktoś Ci da gwarancję rozruchową, znaczy że jest pewny swego i możesz śmiało brać! Za pewne odezwą się przeciwnicy takiego rozwiązania, także nie debatować proszę, autor ma swój rozum i postąpi jak uważa :)
PS. A i ta cena 1200zł za regenerację, to mi się coś mega zawyżona zdaje, ale może jestem przewrażliwiony :D
Ta regeneracja jest ch.. Ja warta
@Sheiva - faktycznie, w Łodzi robią po 550zł i to z wymianą u nich w warsztacie, więc też nei wiem skąd te kwoty 1000< .
Ta regeneracja jest ch.. Ja warta
A masz jakiś konkretny argument? Bo widzę, że lubisz tak czasami z dupy napisać cokolwiek ;]
Stary ,zużyty magiel ma zrysowaną listwę.Listwa jest tak droga, że lepiej byłoby kupić cały nowy magiel.Regeneracja ogranicza się do wymiany tulejki i uszczelnienia -złoty interes i ściema.Te użyte części kosztują grosze .Lepiej poswięcic troche czasu ,poszukac i za niewielki koszt kupić używkę sprawna ,nie cieknącą.A nie pałować sie z reklamacjami i dyskutowac z ludżmi, którzy składaja złom ze złomu i twierdzą, ze jest u nich gwarancja .Domagasz się naprawy po dwóch tygodniach bo z magla się leje -sciema ,że to wina polskich ulic.
no więc główną kwestią dla mnie jest ila taka maglownica używana czy też zregenerowana pożyje. nie ukrywam że auto robię pod tor, i w gre nie wchodzą kompromisy, ma to być dobrze zrobione a auto optymalnie przygotowane, choć regeneracja maglownicy za 1200zł raczej nie wchodziłaby w gre, bo jednak muszę liczyć się w jakimś stopniu z kosztami, choć jeśli miałbym mieć wtedy "nową" maglownice to czemu nie...
więc chyba najlepiej będzie szukać używanej maglownicy w jak najlepszym stanie...? tylko też nie wiem czy ja sam będę w stanie ocenić jej stan... hondy dopiero się uczę...
Poszukaj sobie w archiwum na temat magla było 150 tematów
A masz jakiś konkretny argument? Bo widzę, że lubisz tak czasami z dupy napisać cokolwiek ;]
jak ktos zakłada topic na temat który był już przerabiany x dziesiat razy to czego sie spodziewasz
Jedyny wybor to kupno uzywki albo zakup oryginału ze stanów wkłady w serwisach mozna dostac juz za kilka set USD
U nas 5k..
Stary ,zużyty magiel ma zrysowaną listwę.Listwa jest tak droga, że lepiej byłoby kupić cały nowy magiel.Regeneracja ogranicza się do wymiany tulejki i uszczelnienia -złoty interes i ściema.Te użyte części kosztują grosze .Lepiej poswięcic troche czasu ,poszukac i za niewielki koszt kupić używkę sprawna ,nie cieknącą.A nie pałować sie z reklamacjami i dyskutowac z ludżmi, którzy składaja złom ze złomu i twierdzą, ze jest u nich gwarancja .Domagasz się naprawy po dwóch tygodniach bo z magla się leje -sciema ,że to wina polskich ulic.
Widzę, że ktoś wie jak się regeneruje w Polsce maglownice;) regeneracja z wyjęciem i wrzuceniem to koszt około 800zł, jeżeli listwa jest ok, to koszt samej "regeneracji" zamyka się w hmmm 30zł.
jeżeli listwa jest ok,
Tak ,masz rację w 15-17 letnim aucie listwy sa super ,bez rys i wyrobień w miejscu pracy tulejki:)
czy ma ktoś schemat budowy maglownicy?
zastanawiam się na kupnem używanej maglownicy bez wspomagania + zmiana przełożenia http://www.tomson.com.pl/product-pol-854-Sportowa-maglownica-Quaife-QSF11U001-do-Honda-Civic-1992-1995.html (czy wam panowie chodzi o tą listwe?)
Coś takiego,ale jest to zamiennik,czyli nie org, i do przekładni bez wspomagania.
tak, wiem, napisałem o tym. czyli kupując magiel bez wspomagania + w/w przekładnie uzyskam w 100% sprawną maglownice bez "wad"? wyjdzie nie mało ale lepsze to niż nowa za 5k lub regeneracja za niewiadomo ile...
Generalnie, jeszcze uszczelnienia,tulejka(30-45,-) łozyska,nowe osłony,nowe drązki i końcówki.Jak robisz dla siebie ,to warto zrobic raz,a porządnie.
Tak ,masz rację w 15-17 letnim aucie listwy sa super ,bez rys i wyrobień w miejscu pracy tulejki:)
Napisałem "jeżeli" czytaj ze zrozumieniem.
Maciej2190
31-03-12, 12:07
MI mechanik powiedział, że za demontaż + montaż bierze 200 zł. A regenerację polecił mi w Wesołej, już nie pamiętam na jakiej ulicy, ale podobno najbardziej znany i polecany punkt. I tam typek bierze 850 zł za regenerację. U mnie sytuacja wygląda tak, że nie muszę dolewać płynu, ale pompa wspomagania ciągle się "poci" od spodu, i na kierownicy mam luzy (prawo lewo). Wcześniej od razu po zakupie civica kierownica mi przeskakiwała, ale odkąd dolałem płyn do wspomagania, już nie przeskakuje. Dodam, że od momentu dolania płynu (około 5dni temu), do tej pory nie ubyło mi ani grama oleju.
Szczerze to już nie wiem czy to magiel, czy nie i co mam robić...
na kierownicy mam luzy (prawo lewo).
Musisz sprawdzić czy luz jest na maglownicy,drążkach,czy może na końcówkach.Jak na maglownicy to mozna go skasować śrubą do regulacji,a w pozostałych przypadkach ,należy wymienić części.
http://www.maglownice.pl/index.html
tylko tu
Mam pytanko do kolegi. Robiłeś u tego gościa, bo szukam zaufanego i sprawdzonego źródełka.
Musisz sprawdzić czy luz jest na maglownicy,drążkach,czy może na końcówkach.Jak na maglownicy to mozna go skasować śrubą do regulacji,a w pozostałych przypadkach ,należy wymienić części.
co do tej śruby regulującej , to też się naczytałem, że zgłupieć można, różne są teorie..
co do tej śruby regulującej , to też się naczytałem, że zgłupieć można, różne są teorie..
Śrubą można skasować mały luz,ale dokręcenie zabardzo spowoduje, ze magiel będzie pracował b.ciężko,i np po skręcie, nie będzie ci wracac kierownica-tyle praktyka
Śrubą można skasować mały luz,ale dokręcenie zabardzo spowoduje, ze magiel będzie pracował b.ciężko,i np po skręcie, nie będzie ci wracac kierownica-tyle praktyka
ano to właśnie gdzieś czytałem..dzięki
Kurcze znowu zaczyna mi się pierniczyć maglownica ;/ to już druga luz ma ten drążek co wchodzi do auta i przykręca sie go do krzyżaka, czyli jak złamiemy za ten drążek z frezem to rusza się na boki :( akurat tak jest to ustawione ze jak mam kiere prosto to nie mam luzów ale jak tylko skręcę kiere o 90stopni to już jest luz czuć go zwłaszcza na rondach z kamieniem brukowym. drażni mnie juz to i dlatego mam plan kupić nowy magiel a nie jakąś używkę typu morze się trafi sprawna tą obecną co mam to juz kupiłem jako sprawną ale wytrzymała pół roku i luzy są ;/ . Co myślicie o takim maglu http://www.czesci24.pl/szczegoly/822622/przekładnia-kierownicza-maglownica-HONDA-CIVIC-MB-MC2-LB-5-D-KOMBI-EU-01-1997-04-01
To na pewno nie jest nowa tylko regenerowana :)
Wojtec12345678
03-05-12, 23:14
Jak jesteś w stanie wydać 1200 zł magiel to szukaj po aso, może gdzieś leży jakis oem :D
Bo to co pokazałeś to tak jak pisze poprzednik, na bank jest regenerowana
Chciaż ja uważam że lepiej kupić używke za 200 zł z pewnego źródła niż pakować w jakieś regeneracje za 800 zł które i tak wytrzymaja rok
Luna ,ma rację,jest po regeneracji(powiedzmy).Sama ,goła listwa zębata do takiej maglownicy kosztuje 1200 ,- to jaka jest to regeneracja?
Spokojnie trzeba poszukac używki, ze sprowadzonego autka na części .Naprawde trafiają się dobre sztuki.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.