Zobacz pełną wersję : pierscienie,uszczelniacze
znalazlem cos takiego na allegro i nie wiem czy pasowalo by to do d15b2.i czy te czesci sa dobrej firmy i czy sie oplaca to kupic.
http://moto.allegro.pl/item208622392_pierscienie_honda_civic_d15b7_nomina l.html
http://moto.allegro.pl/item208622639_uszczelka_pod_glowice_honda_civic_d1 5b7.html
http://moto.allegro.pl/item208631626_gumki_uszczelniajace_zawory_honda_ci vic_d15b7.html
zobacz na fotkach, na naklejkach jest chyba napisane
ale czy to dobrej firmy jest i czy cena dobra i na uszczelce pisze ze d15b2 tez a na reszcie nie.
znalazlem cos takiego na allegro i nie wiem czy pasowalo by to do d15b2.i czy te czesci sa dobrej firmy i czy sie oplaca to kupic.
l
niejednokrotnie było pisane...
że:
- pierscienie polecaja ludzie firmy CTI (170pln/kpl) badz RIK (320zł /kpl)
- uszelka pod głowice ASO - 260zł
- uszczelniacze zaworów - ASO - 340zł/kpl
RIK i CTI juz u nas wiele osób wkładało i są pozytywne opinie, wiec po co sprawdzac i szukac innych (tym bardziej ze cena CTI jest lepsza)
A uszczelniacze zaworów i uszczelka pod głowice to akurat to co zaleca sie miec z serwisu...
niestety
raz a dobrze i tyle
czesci (pierscienie i uszczelniacze) beda pasowac zamiennie d15b2 z d15b7
znalazlem cos takiego na allegro i nie wiem czy pasowalo by to do d15b2.i czy te czesci sa dobrej firmy i czy sie oplaca to kupic.
l
niejednokrotnie było pisane...
że:
- pierscienie polecaja ludzie firmy CTI (170pln/kpl) badz RIK (320zł /kpl)
- uszelka pod głowice ASO - 260zł
- uszczelniacze zaworów - ASO - 340zł/kpl
RIK i CTI juz u nas wiele osób wkładało i są pozytywne opinie, wiec po co sprawdzac i szukac innych (tym bardziej ze cena CTI jest lepsza)
A uszczelniacze zaworów i uszczelka pod głowice to akurat to co zaleca sie miec z serwisu...
niestety
raz a dobrze i tyle
czesci (pierscienie i uszczelniacze) beda pasowac zamiennie d15b2 z d15b7
Na sprzedaz mam pierscienie TP (Teikoku Piston Ring)
przykleje sie........
znacie pierscienie firmy JC??
szukalem w szukajce to tylko byly CTI i Riken
przy okazji male pytanie:
w cylindrach jest bdb ciesnienie, to nawet jesli jest bdb to wymieniac pierscienie??
One sa przyczyna spalania oleju??
Sto razy było klepane w kazdym wątku odnosnie remontu.
Dobre cisnienie w cylindrach nie oznacza, ze pierscienie i uszczelniacze nie puszczaja oleju.
Zawsze wymienia sie komplet pierscienie i uszczelniacze. Przynajmniej powinno sie :d bo czesto robia ludzie pod góre.
Co do pierscieni to CTI i Rikeny sa sprawdzone i wiele ludzi chwali je sobie z JC wiadomo jak jest.
znacie pierscienie firmy JC??
syf
w cylindrach jest bdb ciesnienie, to nawet jesli jest bdb to wymieniac pierscienie??
One sa przyczyna spalania oleju??
dokladnie sa 3 pierscienie i kazdy odpowiada za co innego, kompresja moze byc wzorowa a pierscien olejowy padniety, wymien pierscienie!
Dziekuje bardzo chlopaki!!
wiem ze przez mnie sie troche wkurzyliscie!!
ale jestem wdzieczny i przepraszam!!
no to czas na remont
pierscienie CTI
uszczelka pod glowice TAKOMA
uszczelnicze zaworowe CORTECO
uszczelka pod miske olejowa obojetnie??
uszczelka pokrywy zaworow obojetnie??
do tego
planowanie glowicy
regulacja zaworow
chce jeszcze
pasek wymienic MITSUBOSHI
rolka GMB
kable WN obojetnie??
pompe wody obojetnie??
a mam male pytanie, do remontu jeszcze troche czasu.
Olej mi sie skonczyl a mialem Mobila polsyntetyk 10w40
ojciec mi przynisol z pracy 5 litrow Shell helix 15w40 czy na czas do remontu moge go wlac??
czy lepiej mobila dokupic??
co moze sie stac jak wleje Shella?? jakie konsekwencje??
z gory dzieki bardzo :piwo2:
Co do ajusa to mam cały komplet pod pokrywe i swiece. Wszystko w****u zaczelo cieknac po miesiacu. Syf.A kosztowało cos koło 100zl
witam!
podlaczam sie do temtu i chcialem zapytac jakie powinno byc prawidlowe ciesnienie na tlokach??
Nie dawno zmienialem pierscienie, ktore powinny juz sie dotrzec z reszta, wiec czas aby sprawdzic. Przed wymiana mialem 8,7,6,5.
[ Dodano: Pią 05 Paź, 2007 ]
a tak przy okzji zapytam jakie lepiej lac paliwko 95 czy 98 ??
piotrlyszcz
05-10-07, 13:00
Nowy okolice 13
minimum 9
Ja mialem okolo 12 na kazdym.
Poprawcie jesli sie myle!!!
pierscienie CTI
uszczelka pod glowice TAKOMA
uszczelnicze zaworowe CORTECO
uszczelka pod miske olejowa obojetnie??
uszczelka pokrywy zaworow obojetnie??
do tego
planowanie glowicy
regulacja zaworow
chce jeszcze
pasek wymienic MITSUBOSHI
rolka GMB
kable WN obojetnie??
pompe wody obojetnie??
uszczlka pod głowice wg mnie TYLKO ASO
tak samo uszczelniacze zaworowe....TYLKO ASO...
uszczlka pod miske olejowa - ta sama co była-chyba ze ciekla to zamiennik
uszczelka pod pokrywe zaworów - ta sama co była - chyba ze cieknie wtedy TYLKO ASO
pompa wody np. AISIN- 130pln
uszczlka pod głowice wg mnie TYLKO ASO
Potwierdzam kumpel Mario PL (dawne auto DelSola) robił remont i sie skusił i po tygodniu lipa a różnica w cenie 30zł bez przesady stać Cie
tak samo uszczelniacze zaworowe....TYLKO ASO...
dowiedziałem sie własnie, ze jest firma Corteco która sprowadza uszczelniacze do hondy
uszczelniacze sa firmy... NOK.... !!
co moze wskazywac na małą szanse, ze moga byc jak oryginały????? (tak jak cukierki np... mowia, ze NOK to to co w hondzie montuja...)
sam bede mial okazje oblukac te uszczelniacze na dniach ale moze ktos cos wie w tym temacie?
generalnie te NOK są nawet rozróznienia co do tego czy to wydechowe czy ssące - czego nie maja inne zamienniki typu Tacoma (no chyba tylko Ajusa jeszcze rozróznia)
cena smieszna - 4,50 za szt... wiec pewnie bedzie to shit....
ale sprawdzic mozna...
czego nie maja inne zamienniki typu Tacoma
Mają rozróżnienie, przynajmniej te w zestawie uszczelek na cały silnik. Ale jakość wykonania kiepska - zdarzają się krzywo odlane
....co moze wskazywac na małą szanse, ze moga byc jak oryginały????? (tak jak cukierki np... mowia, ze NOK to to co w hondzie montuja...)
z innej beczki.... wszyscy trabia o tym ze "cukierki" wymieniac wylacznie na oryginaly a tu widze ze honda montuje NOKi????? Noki kosztuja 47 zl na allegro, a za oryginaly ze 120 trzeba wypluc za sztuke wiec pytanie: to w koncu zakladac noki czy oryginaly??
zakładac oryginały...
tyle, ze ktos miał info (nie wiem kto i skad) ze NOK to własnie oryginał hondy...
ile w tym prawdy nie wiadomo
tak jak pierscienie RIK
w ASO hondy 900zł kpl a w hipolu 325zł
nikt jednak nie wie czy to te same RIKi-tzn czy maja taka sama jakosc...
Zakładaj i zdawaj relacje na forum za jakies pół roku :d
nie omieszkam zdac relacji, a po wroclawskich drogach to pol roku moze wykonczyc nawet najlepsze oryginaly :agent:
Lcfr, kupujesz Corteco a w środku masz Też NOKa :d
Lcfr, kupujesz Corteco a w środku masz Też NOKa :d
no własnie to to mi chodziło (wczesniej przekręciłem nazwę niestety ;/ - poprawione)
jakie opinie sa o Corteco-NOK?
jakie opinie sa o Corteco-NOK?
bardzo dobre, jak pracowałem jeszcze w częściach to sprzedawaliśmy ich bardzo dużo i nie było żadnej reklamacji :hinczyk: Na forum crx.info sporo ludzi je brało i każdy zadowolony :agent:
heh pytam bo własnie jestem na etapie robienia (kolejnej) głowicy...
do tej pory wkladałem tylko ASO ale cena zabija (360pln) i tak sie rozglądam po wsztystkich innych uszczelniaczach...
generalnie jak widze to wszystko odpada (a to nawet nie rozrniaja czy ssace czy wydechowe, a to jakosc wykonania do kitu...itp)
jedyne co moze skusic to własnie te NOKi z corteco...
musze je obejrzec ale obawiam sie ze skonczy sie znów na ASO ;/
Lcfr, Corteco prowadzi Moto-profil tylko nie wiem kto u Was może tym handlować :/ Jak nie znajdziesz to dam Ci namiary na typa u którego pracowałem, uszczelniacze do d16z5 to ok 60zł/16szt
Lcfr, Corteco prowadzi Moto-profil tylko nie wiem kto u Was może tym handlować :/ Jak nie znajdziesz to dam Ci namiary na typa u którego pracowałem, uszczelniacze do d16z5 to ok 60zł/16szt
ja mody przeprowadzam w zaciszu garazowym wioski Radom (bez urazy dla nikogo) i tutaj - o dziwo - wszystko jest dostepne...
tak wiec dostac raczej moge tylko woalałbym obejrzec jak to wyglada - jakosc wykonania oraz porównac z oryginalem (głowica aktualnie na biurku lezy po planowaniu ;) )
ps. thx za pomoc ;)
Michał-Type-S
16-10-07, 17:01
Mam pytanie,może nie idealnie na temat,ale...
Czy jeśli pierścienie i uszczelniacze kwalifikują się juz do wymiany to silnik bierze olej w pełnym zakresie obr czy np.może tak być,że tylko jak wejdzie w v-tec-a??
Czy jeśli pierścienie i uszczelniacze kwalifikują się juz do wymiany to silnik bierze olej w pełnym zakresie obr czy np.może tak być,że tylko jak wejdzie w v-tec-a??
tez ciekawi mnie ten temat :djablek:
jak sa padniete pierscienie zgarniajace to bierze caly czas, im wyzsze obroty tym wiecej. rozwiazaniem jest wymiana pierscieni.
cena smieszna - 4,50 za szt
zdziwilbys sie ile kosztuja oryginaly w stanach... polskie ceny na czesci hondy sa w wiekszosci wypadkow totalnie z dupy.
Po chłopsku:
Czym większe obroty, tym więcej bierze, bo wszystko kręci się szybciej - tłoki robią więcej ruchów na minute, jak pierścienie słabo zbierają, to tu dochodzi fo tego częściej, czyli na minute spali więcej oleju, tak samo uszczelniacze.
cena smieszna - 4,50 za szt
zdziwilbys sie ile kosztuja oryginaly w stanach... polskie ceny na czesci hondy sa w wiekszosci wypadkow totalnie z dupy.
ja pisałem 4,50 za zamiennik (którego ogólnie nigdy nie używałem i nie polecałem)
oryginał w aso cos okolo 23zł/szt * 16szt = 360zł
i to nie jest tanio jak za 16szt uszczelniaczy do serii "D"
nie wiem ile w stanach wychodzi komplet uszczelniaczy...
oryginał w aso cos okolo 23zł/szt * 16szt = 360zł
i to nie jest tanio jak za 16szt uszczelniaczy do serii "D"
taniej mozna kupic komplet uszczelniaczy do B
uszczelniacz w usa to koszt ponizej 1$ za sztuke. przerabialem w swoim ex b16. calosc czesci do tzw malego remontu wyszla mnie z przesylka do polski ponizej 800zł z tego co pamietam. to samo w aso polskim kosztowalo 1925+wata
ja zakupy robilem tutaj :
http://www.hondaautomotiveparts.com/auto/jsp/mws/PartsSearch.jsp
polecam! jedyny problem jest taki ze nie wysylaja do Polski wiec kupowac trzeba za posrednictwem kogos w stanach. ja robilem to w ten sposob ze najpierw udalem sie do polskiego aso , tam zrobiono mi wydruk z numerami czesci ktore potrzebowalem i te same numery wpisywalem na tej stronce. wyskakiwaly dokladnie te same elementy tych samych producentow ale z DUUUUZO NIZSZA CENA.
nie omieszkam zdac relacji, a po wroclawskich drogach to pol roku moze wykonczyc nawet najlepsze oryginaly :agent:
Dokładnie.
No i nie smiga sie jednym autem do końca życia.
Może się skusze na wymianę uszczelniaczy, ale ciśnienie w cylinder z kompresora (niedawno sie w niego zaopatrzyłem) i bez zdejmowania głowicy.
no to powodzenia i juz szykuj sie na drugie otwieranie silnika bo samymi uszczelniaczami to nic nie zdzialasz panie archeologu
szczypior88
03-01-10, 14:16
Wiecie ile mogą kosztowac pierścienie i uszczelniacze zaworowe do Accorda Type R 2.2 l ? Bo mam okazje kupić takowego tylko ze mocno bierze olej bo kopci za niebiesko... Robie rozeznanie w częściach w ewentualnym remoncie. Pozdrawiam
skolopendra
03-01-10, 14:24
pierścienie i uszczelniacze zaworowe do Accorda Type R 2.2 l
zapytaj kolegi
PeJot
może ma ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.