PDA

Zobacz pełną wersję : Filtr stozkowy



dariusz1022
14-03-12, 01:10
Prosze o podanie mi jakiegos taniego dedykowanego dla Civica filtra stozkowego civic 2003r 1.6VTEC.i ile podniose na mocy.dzieki

piotrek15
14-03-12, 08:03
Siemanko! Niestety ingerencja w uklad dolotowy nie jest tania, jezeli chcesz to zrobić najtańszym stożkiem to sobie odpuśc bo możesz tylko pogorszyc dotychczasowe osiągi. Niema takiego czegoś jak tani dedykowany stożek, jak już coś to są dedykowane układy dolotowe do konkretnego silnika i do tanich nie należą, moge tu polecić K&N lub Simota, a co do osiągów to niespodziewaj sie niewiadomo czego. Poszukaj na forum było już pisane gdzieś o takich modach.
Pozdro.

maciex
14-03-12, 10:18
Szukaj było milliard razy wałkowane tak samo doloty i osiągi, cudów nie da powinno poprawić kreske ogółem

Kosu
23-07-12, 11:39
Sprobuj CAI Simoty. Czuć różnice na plus i jest najtaniej :-) SRI tylko ładnie brzmi.

Vampir_Va
23-07-12, 13:05
Prosze o podanie mi jakiegos taniego dedykowanego dla Civica filtra stozkowego civic 2003r 1.6VTEC.i ile podniose na mocy.dzieki

Sam stożek, ewentualnie zle dobrany dolot............, podniosą Ci moc tyle samo co naklejka "turbo", "Nos" itp. :D

shadowz
23-07-12, 15:58
W tym cifie jedyną modyfikacją układu dolotowego jaką bym polecał jest zastosowanie filtra powietrza K&N. Nic więcej nie ma co dłubać

pIOTR666
23-07-12, 21:18
Sam filtr nic nie da żeby była odczuwalna zmiana to trzeba było by dać kolektor ssący z d16z6/d16y8. Sam stożek raczej nic nie poprawi a pogorszy.

Paulo
24-07-12, 07:11
A dużo trzeba kombinować, żeby takiego ssaka zmieścić i co ewentualnie jest potrzebne poza samym kolektorem i uszczelką?

pIOTR666
24-07-12, 11:00
Można przespawać flansze i to jest trudniejszy sposób a można też poszerzyć 2 górne otwory na szpilki i też pasuje. Trzeba jeszcze zrobić przejściówkę na przepustnice albo wywiercić nowe otwory w ssaku.

Exedy24_pl
25-07-12, 13:29
Może zadam na początek inne pytanie: jaki budżet posiadasz na zakup filtra stożkowego? Od tego uzależniony będzie wybór konkretnej marki.

Zrogi
25-07-12, 21:35
Moim zdaniem jak się bawić to dobrze. Jeżeli modzić dolot to też warto zająć się wydechem itd. Nie wiem czego oczekujesz po założeniu stożka ale pamiętaj że samo założenie stożka może pogorszyć sprawę. Pierwsza rzecz odgrodzić od ciepłego. Filtr fabryczny jest izolowany w puszczce z tworzywa żeby powietrze w miarę chłodne leciało jak wywalisz stożek w komorę silnika to będzie kicha będzie gorzej niż na fabrzycznym. Druga sprawa wbrew pozorom filtr stożkowy "wieczny" bo nie trzeba wymieniać tylko trzeba czyścić ale wychodzi to drożej bo same preparaty to koszt 60 zł i trzeba to robić dość często u mnie po kilku tysiącach filtr był masakrycznie brudny. Powiem tak, filtr to tylko jeden element układanki który sam nie stworzy nic fajnego jak masz zmienić tylko filtr i na ten najtańszy daj sobie spokój. Dla poprawienia nastroju bo tylko tyle to da lepiej kupić sobie pół kilo kiełbachy, karczku, kilka browarów zaprosić znajomych i zrobić grilla póki jest pogoda lepsze rezultaty będą. Sorki za mój wywód ale sam wpakowałem kupe siana w stożek i dolot poza tym że wydałem kilka stówek niewiele się zmieniło oprócz mniejszej ilości kasy w portfelu. Jak iść to na całość.

lajsta
14-09-12, 23:16
Ostatnio wymienilem sobie stockowy filtr na K&N http://www.motointegrator.pl/produkty/271005-filtr-powietrza-kn-honda-civicfr-v-01-08-33-2243 i specjalnych cudów w czasie jazdy nie doświadczyłem, może lekko poza dźwiękiem. Są tez dedykowane stoźki http://www.motointegrator.pl/produkty/317149-zestaw-ukladu-dolotowego-z-filtrem-stozkowym-kn-57-0582 , które w intercarsie kosztują ponad 5 paczek ale to juz moim zdaniem przesada.

Vampir_Va
14-09-12, 23:23
Po samej wkładce nie oczekuj cudów.....:)
Dziwne było by , gdybyś odczuł jakiś przyrost "szmocy"................:D

lajsta
14-09-12, 23:36
Ja tam na przyrosty nie liczyłem, gupi nie jestem ;) ale przy okazji regulacji zaworów, wymiany świec zafundowalem sobie nowy filtr. Wydaje mi się jednak, że obroty spadły bo obecnie wynoszą (wg Torque i Elm327BT) 650-660 obr./min. Silnik pracuje równo, nie trzęsie wiec chyba wszystko jest OK.

Sprawdziłem - w tym modelu obroty powinny wynosić 650 +/- 50 obr/min. więc jest idealnie ;)

JDMShop_pl
20-09-12, 17:38
Zarówno przy K&N jak i stożkach innej firmy nie miałem wrażenia,że są odczuwalne różnice w czasie jady. Tutaj bardziej chodzi o dźwięk,gdzie faktycznie dało się poczuć i usłyszeć znaczną poprawę.