Zobacz pełną wersję : Ustawienie tłoczka po wymianie klocków??
Ostatnio zabrałem się do wymiany klocków i tarcz z tyłu w EM2 i odnośnie tego mam pytanie czy trzeba jakoś szczególnie ustawiać tłoczki w zaciskach?? Jeżeli tak to w jakiej pozycji one powinny się znajdować?
Musisz tylko wkręcić tłoczki w zacisk na taką głębokość, abyś mógł zmieścić nowe, grubsze klocki, żeby z powrotem zamontować zacisk. Jak wkręcisz więcej, to nic się nie stanie. Bo chyba o to pytasz zdaje się : )
Woli ścisłości chyba wcisnąć trzeba a nie wkręcać bo zaraz pawelko89 napisze, że kręci i nie działa.
Woli ścisłości chyba wcisnąć trzeba a nie wkręcać bo zaraz pawelko89 napisze, że kręci i nie działa.
Trzeba wciskać i wkręcać jednocześnie. Inaczej nie cofniesz tłoczka.
Gdybym kiedyś nie robił to może bym uwierzył ale w dalszym ciągu twierdze, że niczym nie trzeba kręcić aby tłoczek wcisnąć.
Gdybym kiedyś nie robił to może bym uwierzył ale w dalszym ciągu twierdze, że niczym nie trzeba kręcić aby tłoczek wcisnąć.
Przednie tłoczki wciskasz bez kręcenia.
Tylne tłoczki wciskasz jednocześnie wkręcając zgodnie z ruchem wskazówek zegara, ponieważ mechanizm kasowania luzu hamulca ręcznego jest typem gwintu. Może i da się tylko wcisnąć, ale pójdzie zdecydowanie ciężej. Przy następnej wymianie proponuje spróbować mojego zalecenia ;-)
tutaj (http://www.japancars.ru/cat/honda/image.php?npl=17S0311&nplblk=B__1910&s=0.45), widok środka tylnego cylinderka
Ostatnio zabrałem się do wymiany klocków i tarcz z tyłu w EM2 i odnośnie tego mam pytanie czy trzeba jakoś szczególnie ustawiać tłoczki w zaciskach?? Jeżeli tak to w jakiej pozycji one powinny się znajdować?
Wracając do tematu. Wkręcasz tłoczek tak, aby zrównał się z płaszczyzną zacisku. Na tłoczku jest wyfrezowany duży "+" który ułatwia wkręcanie. Po wkręceniu dowolny rowek plusa ustawiasz poziomo. Pamiętaj, że od strony tłoczka trzeba założyć klocek z wypustem. Wypust blokuje obracanie się tłoczka i umożliwia działanie mechanizmu kasowania luzu. That's all, thank you, enjoy :)
owsik masz racje krecic i dociskac w swojej em 2 tez tak robilem i poszlo dobrze :D pozdro
tutaj (http://www.japancars.ru/cat/honda/image.php?npl=17S0311&nplblk=B__1910&s=0.45), widok środka tylnego cylinderka
Dobra, nie zwrocilem uwagi, ze mowa o zacisku na tarcze z tylu, pisalem o bebnach.
sorry za zamieszanie :rolleyes:
Lepiej byś napisał, że po prostu tego nie wiedziałeś, bo z tymi "bębnami", to wyszedłeś jeszcze gorzej... dużo gorzej - no sorry, ale nie mogłem :D
owszem nie miałem kontaktu z zaciskami na tarczę z tyłu i co z tego, resztę wyjasnilem wyżej
Aha właśnie o to mi chodziło bo kolega mnie w takim razie chciał wprowadzić w błąd bo podczas wkręcania tłoczka wciskałem go i gładko wszedł. Dzięki za zainteresowanie.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.