fan_japan
12-03-12, 09:30
Witam wszystkich...
To mój pierwszy post na tym forum, od pewnego momentu zachorowałem na VIII generacje. Aktualnie jeżdzę COROLLA E12, co do samej marki TOYOTA, jestem mega przywiązany, ale czas na zmiany to co mi TOYOTA oferyuje w moim założonym budżecie to zostaje AURIS i AVENSIS w poprzedniej generacji, co niestety odbieram jako coś nudnego i takiego bez polotu. Stąd zainteresowanie VIII generacją. Naczytałem się prasowych testów, opisów o tej generacji i co powtarzają się (skrzypiąca deska i gumy w amortyzatorach). Chciałem się dowiedzieć od Was, jak w całokształcie to auto wypada. Poluję na wersję EXECUTIVE w silniku 1.8, zaczynają się pojawiać w ogłoszeniach, ale jest ich mało, bo wiadomo, dużo się ich nie sprzedało w PL. A na te z importu wogóle nie patrzę, bo opinie mam wyrobioną apropos importowanych("nic nie stuka nic nie puka", " po starszym panu z 1936r" itp).
Co do samego zakupu chciałem wydać równe 40K, i zdobyć jak pisałem wcześniej w wersji EXE, ale jeśli nie będzie to przynajmniej SPORT. Nastawiłem się na Auto przed FL, bo na takowe mi zapewne tylko starczy, ale do tego pełen przód mi bardziej się podoba:).
Teraz mam kilka pytań związanych z tym autem:
Co jest notoryczną Chorobą tego module(co jest nieuniknione, coś co nie zależnie jak się użytkuje zawsze wyjdzie) ?
Czy silnikiem 1.8 można nie przekraczać 10l/100km przy jeździe w mieście(czy jest to bardzo trudne) ?
Jak wygląda sprawa "brania" oleju w silniku 1.8 ?
Czy kupno auta ponad 100kKM przebieg jest dużym problemem na przyszłość(tzn do jakiego przebiegu nic poważniejszego się nie dzieje, oprócz spraw eksploatacyjnych)??
Jeśli oczymś zapomniałem, w późniejszym czasie pozwole sobie napisać.
Przy okazji, jeśli ktoś przymierza się sprzedawać w powyższych wersjach swoją VIII generację to proszę o kontakt.
Mój realny czas zakupu określam na maj/czerwiec.
Z góry dziękuje za pomoc i wszelkie sugestie.
Pozdrawiam
Fan_JAPAN
To mój pierwszy post na tym forum, od pewnego momentu zachorowałem na VIII generacje. Aktualnie jeżdzę COROLLA E12, co do samej marki TOYOTA, jestem mega przywiązany, ale czas na zmiany to co mi TOYOTA oferyuje w moim założonym budżecie to zostaje AURIS i AVENSIS w poprzedniej generacji, co niestety odbieram jako coś nudnego i takiego bez polotu. Stąd zainteresowanie VIII generacją. Naczytałem się prasowych testów, opisów o tej generacji i co powtarzają się (skrzypiąca deska i gumy w amortyzatorach). Chciałem się dowiedzieć od Was, jak w całokształcie to auto wypada. Poluję na wersję EXECUTIVE w silniku 1.8, zaczynają się pojawiać w ogłoszeniach, ale jest ich mało, bo wiadomo, dużo się ich nie sprzedało w PL. A na te z importu wogóle nie patrzę, bo opinie mam wyrobioną apropos importowanych("nic nie stuka nic nie puka", " po starszym panu z 1936r" itp).
Co do samego zakupu chciałem wydać równe 40K, i zdobyć jak pisałem wcześniej w wersji EXE, ale jeśli nie będzie to przynajmniej SPORT. Nastawiłem się na Auto przed FL, bo na takowe mi zapewne tylko starczy, ale do tego pełen przód mi bardziej się podoba:).
Teraz mam kilka pytań związanych z tym autem:
Co jest notoryczną Chorobą tego module(co jest nieuniknione, coś co nie zależnie jak się użytkuje zawsze wyjdzie) ?
Czy silnikiem 1.8 można nie przekraczać 10l/100km przy jeździe w mieście(czy jest to bardzo trudne) ?
Jak wygląda sprawa "brania" oleju w silniku 1.8 ?
Czy kupno auta ponad 100kKM przebieg jest dużym problemem na przyszłość(tzn do jakiego przebiegu nic poważniejszego się nie dzieje, oprócz spraw eksploatacyjnych)??
Jeśli oczymś zapomniałem, w późniejszym czasie pozwole sobie napisać.
Przy okazji, jeśli ktoś przymierza się sprzedawać w powyższych wersjach swoją VIII generację to proszę o kontakt.
Mój realny czas zakupu określam na maj/czerwiec.
Z góry dziękuje za pomoc i wszelkie sugestie.
Pozdrawiam
Fan_JAPAN