Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Swap D16Y8 > B16A



FatBoy
11-03-12, 21:06
Siemanko,
Jestem w trakcie swapa z d16 na B16a.
Przekładka z solki do solki, czyli łapy itp, mam.
Ciekawi mnie tylko jak wygląda sprawa wiązki ? Mam i tą z japońca i moją europejską. Przerabiać tą co mam, czy bawić się z tamtą i przedłużać ?
Nie mam nawet pojęcia jakie zabiegi trzeba zrobić.
W solce od swapa nie ma immo, ani absu. Półośki muszę zostawić bo są inne. ( nie wiem czy szpera na to wpływa )

Także po włożeniu silnika co muszę dokładnie zrobić ? Wiadomo, że wyjdzie w praniu, ale tak jak pytałem - ciągnąć nową wiązkę, czy przerabiać tą co mam ?

arturwwa
12-03-12, 09:09
najlatwiej bedzie przerobic wiazke z jdma na nasza strone. koszt czegos takiego to 250pln za naprawde profi robote, wszystko p&p.

robiac swapa u siebie i zostawiajac wiazke kabinowa z d16 musialem dorobic kabel knock sensor - ecu, poniewaz w mojej wiazce (kabinowej) go brakowalo, ale z tego co wiem, w y8 ks wystepuje, wiec nie powinno byc problemow. wal na pw jak cos, temat przerabialem :)

lozek
12-03-12, 11:35
Artur nie wziąłeś pod uwagę 1 rzeczy :)

Ty miałeś wiązkę na OBD1 i teraz masz chyba nadal OBD1 skoro masz p30
Kolega ma OBD2 i musi przejść na OBD1 więc roboty troche wiecej z tego co wiem :)

FatBoy
12-03-12, 12:47
A propo knock sensora, to ojciec go rozpieprzył przy wyciąganiu silnika :) Chyba muszę nowego szukać.

Skoro miałem obd2 i przechodzę na 1 to nie przekładam też wszystkiego ? Tj. wiązka z kompem ?
Abs jest osobno także, chyba z nim problemu nie ma, ale znowu inne półośki mam :)

No dobra, jak sobie nie poradzę sam, to wyślę wiązkę do przerobienia :)

Dzięki za info, pozdro ! :)

sebush
12-03-12, 12:49
damy radę fati :)

lozek
12-03-12, 14:05
A propo knock sensora, to ojciec go rozpieprzył przy wyciąganiu silnika :) Chyba muszę nowego szukać.)

standard haha :)



Skoro miałem obd2 i przechodzę na 1 to nie przekładam też wszystkiego ? Tj. wiązka z kompem ?

Przekładasz tylko niektóre kostki będą do pozmieniania i takie tam.