FatBoy
11-03-12, 21:06
Siemanko,
Jestem w trakcie swapa z d16 na B16a.
Przekładka z solki do solki, czyli łapy itp, mam.
Ciekawi mnie tylko jak wygląda sprawa wiązki ? Mam i tą z japońca i moją europejską. Przerabiać tą co mam, czy bawić się z tamtą i przedłużać ?
Nie mam nawet pojęcia jakie zabiegi trzeba zrobić.
W solce od swapa nie ma immo, ani absu. Półośki muszę zostawić bo są inne. ( nie wiem czy szpera na to wpływa )
Także po włożeniu silnika co muszę dokładnie zrobić ? Wiadomo, że wyjdzie w praniu, ale tak jak pytałem - ciągnąć nową wiązkę, czy przerabiać tą co mam ?
Jestem w trakcie swapa z d16 na B16a.
Przekładka z solki do solki, czyli łapy itp, mam.
Ciekawi mnie tylko jak wygląda sprawa wiązki ? Mam i tą z japońca i moją europejską. Przerabiać tą co mam, czy bawić się z tamtą i przedłużać ?
Nie mam nawet pojęcia jakie zabiegi trzeba zrobić.
W solce od swapa nie ma immo, ani absu. Półośki muszę zostawić bo są inne. ( nie wiem czy szpera na to wpływa )
Także po włożeniu silnika co muszę dokładnie zrobić ? Wiadomo, że wyjdzie w praniu, ale tak jak pytałem - ciągnąć nową wiązkę, czy przerabiać tą co mam ?