szpaqu
11-03-12, 12:53
Witam
Szperałem po forum jednak nie znalazłem podobnego tematu z n/w objawami.
W Civicu EJ9 1.4 is htch z 2001 roku z założoną instalacją gazową mam problem z pracą silnika.
1. po zatrzymaniu auta na ciepłym silniku obroty spadają do 150-200, samochód prawie gaśnie (zarówno na gazie jak i na benzynie),
2. podczas rozpędzania auta czuć szarpanie, moc nie jest rozwijana równomiernie (zarówno na gazie jak i na benzynie),
3. powyżej 4 tys samochód nie przyspiesza tak jak kiedyś, bardzo ospale wychyla się prędkościomierz (zarówno na gazie jak i na benzynie),
4. po odpuszczeniu gazu (na LPG) w okolicach 100 - 130 km/h potrafi strzelić z tłumika.
Auto pozbawione jest katalizatora, po wymianie świec i przewodów WN.
Czy ktoś zna powód takiego zachowania ?
Szperałem po forum jednak nie znalazłem podobnego tematu z n/w objawami.
W Civicu EJ9 1.4 is htch z 2001 roku z założoną instalacją gazową mam problem z pracą silnika.
1. po zatrzymaniu auta na ciepłym silniku obroty spadają do 150-200, samochód prawie gaśnie (zarówno na gazie jak i na benzynie),
2. podczas rozpędzania auta czuć szarpanie, moc nie jest rozwijana równomiernie (zarówno na gazie jak i na benzynie),
3. powyżej 4 tys samochód nie przyspiesza tak jak kiedyś, bardzo ospale wychyla się prędkościomierz (zarówno na gazie jak i na benzynie),
4. po odpuszczeniu gazu (na LPG) w okolicach 100 - 130 km/h potrafi strzelić z tłumika.
Auto pozbawione jest katalizatora, po wymianie świec i przewodów WN.
Czy ktoś zna powód takiego zachowania ?