Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : śruby mocujące pokrywę zaworów



SbQ1337
08-03-12, 10:48
czy jest jakaś różnica pomiędzy śrubami mocującymi pokrywę zaworów w d14 i d16z6 ?

cieknie olej spod uszczelki pokrywy :(

możliwe że śruby nie dociskają ?

reaktor
08-03-12, 16:13
możliwe że śruby nie dociskają ?

nie

19Ryba10
08-03-12, 16:24
raczy uszczelka, zakup nowa albo kup silikon do wysokich temp

skolopendra
08-03-12, 17:43
zakup nowa

tylko nową i tylko z aso i po problemie będzie

yarOo_krk
08-03-12, 18:11
tylko nową i tylko z aso i po problemie będzie
Dokładnie! Silikon możesz zastosować jedynie na krawędziach wypuklenia pokrywy (od strony paska)

Budziniak
08-03-12, 18:17
(od strony paska) oraz aparatu zapłonowego

SbQ1337
08-03-12, 23:17
śruby są luźne więc i pokrywa nie dociska uszczelki. silikon i nowe śruby w drodze więc po problemie. :)

subbug
09-03-12, 02:09
śruby są luźne więc i pokrywa nie dociska uszczelki. silikon i nowe śruby w drodze więc po problemie.
To nie samochód gdzie uszczelki są z korka i trzeba je ścisnąć.
Nie śruby kupuj a KOMPLET USZCZELEK pod dekiel... Czyli uszczelka pokrywy + 4x uszczelki świec + 4x uszczelki nakrętek szpil pokrywy zaworów.
Po co Ci nowe śruby!?

SbQ1337
09-03-12, 11:08
Po co Ci nowe śruby!?

może dlatego że po ich wyjęciu stwierdzam że są uszkodzone.. :)

pytałem czy jest możliwość że są różnej długości.. śruba nie dochodzi do końca i jest luźna. gwint jest popaprany.

reaktor
09-03-12, 20:00
ty jesteś głupi czy po prostu nie masz co robic i klepiesz bez sensu?

SbQ1337
09-03-12, 22:46
ty jesteś głupi czy po prostu nie masz co robic i klepiesz bez sensu?

stary co za spina od razu ?

sprawdziłem co i jak dopasowując śrubę inną niż seryjne szpilki dociskające pokrywę. jest zesrany gwint dlatego też leciał olej spod uszczelki ponieważ tak jakby pokrywa "leżała sobie" a nie "była wkręcona" tyle w temacie..

Kubuniek
10-03-12, 14:26
Uszczelki nie koniecznie OEM. Ja mam Victor Reinz i 2 razy odkręcana i nie cieknie ani gram. A silikon tylko na "zaokrągleniach" wałka. Wszystko w temacie. Wałkowany pińcet tysięcy razy.

billiejoe
10-03-12, 14:42
Uszczelki nie koniecznie OEM. Ja mam Victor Reinz i 2 razy odkręcana i nie cieknie ani gram. A silikon tylko na "zaokrągleniach" wałka. Wszystko w temacie. Wałkowany pińcet tysięcy razy.
Warto jeszcze zwrócić uwagę na moment dokręcenia śrub bo użycie tu siły jest daremne przy właściwym dociąganiu :)

CRX1
10-03-12, 15:24
sprawdziłem co i jak dopasowując śrubę inną niż seryjne szpilki dociskające pokrywę. jest zesrany gwint dlatego też leciał olej spod uszczelki ponieważ tak jakby pokrywa "leżała sobie" a nie "była wkręcona" tyle w temacie..

Czyli masz uwalony gwint w głowicy.Jest pasta Reinz ,i jak chcesz zeby było szczelne użyj tej pasty - po wyschnięciu tworzy się guma odporna na olej.A co do szpilek-najlepiej dorobić z gwintem o rozmiar większym z nakretką od góry.

pi07rus2
22-05-12, 18:38
witam
Co do wymiany tej uszczelki , czy przed wymianą ją nasmarować całą tym sylikonem od wys temp czy wystarczy tylko przy pasku i aparacie , czy lekko ja olejem po kropić ??
I drugie pytanko , dostałem w komplecie 4x metalowe pierścienie one ida pod śruby tak ??
moze to głupie pytania ale ogolnie elektryk nie mechanik jestem :P
z góry dzięki

rooter666
22-05-12, 22:25
jak masz nową uszczelke to wystarczy przy pasku i aparacie a jak się daje starą któryś już raz to się jedzie do okoła cienko silikonem i trzyma, ja tak mam ;)

pi07rus2
23-05-12, 15:53
Ja nówke sztuke bede zakładam , a pytma bo mi mechanik w sklepie chciał mi wcisnąc silkon w małej tupce po ok 25zł za małą tubke . wiec dzieki :D