Jacek65
04-03-12, 21:12
Mam pytanie dotyczące kontroli poziomu płynu w chłodnicy w silniku 1,8.
Ostatnio zauważyłem iż zbiornik wyrównawczy jest pusty:eek:.Po dłuższym postoju auta.Wcześniej nie zauważałem takich zjawisk.W instrukcji pisze aby w takim wypadku sprawdzić poziom w chłodnicy.Wydawał mi się dobry.Wskaźnik temperatury silnika był jak zwykle na środku.Czyli w normie.Ale podjechałem do ASO i tam wlali trochę ale stwierdzili że w zasadzie poziom płynu był o'k.W instrukcji pisze też że płyn należy dolewać przez korek w chłodnicy.Ale dalej że do zbiorniczka wyrównawczego.To teraz już nic nie wiem,czy poziom w zbiorniczku jest wykładnikiem realnego poziomu w chłodnicy.Czy tylko służy do wyrównania poziomu płynu podczas pracy silnika.:confused:I rozumiem przez to że jak czasami jest pusty to nie oznacza to iż jest źle.:rolleyes:Może ktoś mi to jeśniej wytłumaczy o co tu chodzi.:o Pozdrawiam.
Ostatnio zauważyłem iż zbiornik wyrównawczy jest pusty:eek:.Po dłuższym postoju auta.Wcześniej nie zauważałem takich zjawisk.W instrukcji pisze aby w takim wypadku sprawdzić poziom w chłodnicy.Wydawał mi się dobry.Wskaźnik temperatury silnika był jak zwykle na środku.Czyli w normie.Ale podjechałem do ASO i tam wlali trochę ale stwierdzili że w zasadzie poziom płynu był o'k.W instrukcji pisze też że płyn należy dolewać przez korek w chłodnicy.Ale dalej że do zbiorniczka wyrównawczego.To teraz już nic nie wiem,czy poziom w zbiorniczku jest wykładnikiem realnego poziomu w chłodnicy.Czy tylko służy do wyrównania poziomu płynu podczas pracy silnika.:confused:I rozumiem przez to że jak czasami jest pusty to nie oznacza to iż jest źle.:rolleyes:Może ktoś mi to jeśniej wytłumaczy o co tu chodzi.:o Pozdrawiam.