Zobacz pełną wersję : Pali na zaciąg ale po dodaniu minimum gazu gaśnie.
Witam!
Mam problem z moją hanią
Po nie odpalaniu jej przez 2 tyg. chciałem ją odpalic kręciła ale nie odpaliła przy kręceniu przez dłuższy czas miała takie odciecie i tak jakby strzelało z tłumika.Chciałem ją odpalic na zaciag i udało się ale gdy dodałem troszeczkę gazu gasła mi i nadal nie chciała palic.
Gdy udało mi się ją odaplic ponownie wkreciłem ją na obroty ale po spuszczeniu gazu zgasła.
Więc na zaciąg pali z miejsca nie.....Co to może byc???
Parametry Hondy:
1.5Lsi 90KM hatchback
Kolega który miej więcej się zna powiedział mi, że to może by moduł zapłonu, ale coś mi się wydaje że to pompka paliwa jest nie wydajna jak załapie;/
Proszę pomóżcie mi.Z góry dziękuję za pomoc.
albo pompa paliwa siadła, albo przekaźnik pompy paliwa wariuje, albo uszkodzony map sensor lub gdzieś ucieka ci podciśnienie do mapsensora. Albo coś z aparatem, abo zapchany wydech :)
No ja biorę pod uwagę że to pompa paliwa, bo jak kupiłem hondę to zdarzało mi się jeździc na oparach;/ możliwe że pompka dostała wtedy w kośc i teraz siadła.A jeśli to aparat to jakie są koszta naprawy???
A jeśli to aparat to jakie są koszta naprawy???
Drugi, używany aparat: 100-150zł
Ale co, po odpaleniu na pych, dopóki nie dotkniesz pedału gazu, to trzyma obroty i nie gaśnie ?
Jeśli tak, to są dwie opcje - albo coś z wachą (pompka, filtr - kiedy wymieniany ?, ew. przekaźnik) albo któryś z czujników wariuje. Generalnie obie opcje są równie prawdopodobne, jednak bardziej bym się skłaniał ku ad.2
Sprawdź błędy dla pewności - pewnie nie wiesz jak, więc poszukaj na forum po hasłem "samodiagnostyka" ;)
Tak trzyma obroty po lekkim muśnięciu gazu albo załapie albo gaśnie;/
Yotomeczek86
04-03-12, 12:10
Prędzej bym obstawiał czujnik położenia przepustnicy
W poniedziałek zaprowadzę Hanie do mechanika i się okaże co to może byc,ale mnie nie pokoi te przerwy w trakcie kręcenia rozrusznikiem;/
kręci kręci tak jak by strzał przerwa i dalej kręci oczywiście bez rezultatu;/
tak profilaktycznie sprawdz rozrząd czy nie przeskoczył.
aa
Problem rozwiązany został zmieniony cały aparat zapłonowy i jest teraz dobrze:)
Dziękuję za wypowiedzi:)
aa
Problem rozwiązany został zmieniony cały aparat zapłonowy i jest teraz dobrze:)
Dziękuję za wypowiedzi:)
Po 4 dniach problem powrócił;/
Po tygodniu męczenia się mechanika z moją hondą stwierdził że to jednak zapłon znów szwankuje i kazał mi przywieśc stary aparat.
Po przywiezieniu i zamontowaniu starego aparatu honda odpaliła;/
I o co tu chodzi???:O
cewka zapłonowa w obu jest do dupy albo kable/swiece do wymiany
Miałem u siebie dokladnie taki sam problem!
Wtedy jeździłem d13a2 na gaźniku. Jazda na oparach i niewymieniony filtr paliwa skończyła się zasyfieniem gaźnika. Objawy identyk!
Twoja jednostka to 1.5 90km na DualPoint, taki bardziej rozbudowany gaźnik o ile się nie mylę.
Może tym tropem warto pójść?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.