PDA

Zobacz pełną wersję : Montaż rozpórki oraz wymiana sprężyn zawieszenia



pawelek
18-06-07, 19:14
Witam,

Krótko i na temat ;) :
Autko: Civic Vgen. d13b2

1. W którym miejscu montuje się rozpórkę tylną dolną ?? (może ktoś ma zdjęcie lub
jeśli nie to proszę o jasne wytłumaczenie)
2. Czy sprężyny seryjne od wersji VTI są twardsze lub krótsze od sprężyn ze
zwykłego (gołego) civica (V gen.) ??
3. Zauważyłem, że mam pękniętą jedną przednią sprężynę, więc będę je wymieniał.
Co radzicie (na razie) założyć do seryjnych amortyzatorów z zachowaniem ich
(maksymalnej) żywotności (seria, VTI - patrz pkt. 2, coś obniżającego??) ??
4. I może głupie pytanie, ale zapytam: Czy pęknięta sprężyna (na samej górze) może być
przyczyną mocnych drgań na kierownicy - podczas hamowania ??

Pozdrawiam
Paweł

kwasu
18-06-07, 21:15
tylną dolną rozpórkę mocujesz na śrubach które łączą tylne dolne wachacze z nadwoziem,
sprezyny od VTI są twardsze od zwyklych z 5gen, a co do tych drgań to nie jestem pewny, ale może to byc przyczyna

pawelek
18-06-07, 21:46
tylną dolną rozpórkę mocujesz na śrubach które łączą tylne dolne wachacze z nadwoziem,
sprezyny od VTI są twardsze od zwyklych z 5gen, a co do tych drgań to nie jestem pewny, ale może to byc przyczyna

OK. Już wiem gdzie to jest.
Dzięki za informacje.

the.ghost.dog
18-06-07, 21:52
zapytam: Czy pęknięta sprężyna (na samej górze) może być
przyczyną mocnych drgań na kierownicy - podczas hamowania
ja bym obstawił krzywe tarcze hamulcowe

pawelek
18-06-07, 21:56
zapytam: Czy pęknięta sprężyna (na samej górze) może być
przyczyną mocnych drgań na kierownicy - podczas hamowania
ja bym obstawił krzywe tarcze hamulcowe

To jest już 3 komplet tarcz więc raczej to nie tarcze.
Zaznaczam, że:
- nie jeżdzę jak idiota
- tylne hamulce są wymienione (bębny + szczęki)
- piasty (podobno ...... - to zdanie mechanika) są proste