Zobacz pełną wersję : D16Z6 Kompresor + LPG
Ma ktoś jakieś sugestie spostrzeżenia z takim zestawem jakie wtryski gazu i komponenty instalacji z góry dzięki za informacje.Mój zestaw to d16z6 +kompresor eaton m62.Pozdrawiam Mastach.
u nas we wroclawiu zdaje sie ze jest taki zestaw z gazem w 5g coupe ale na jakich gratach instalka zlozona to nie mam pojecia,sproboje sie cos dowiedziec
jakbyś był w stanie to byłbym bardzo wdzięczny.
vnv_nation
01-03-12, 08:31
Tylko jak juz gaz zalozysz to dobrze czarny koreczek schowaj bo jeszcze ktos zauwazy ze na podnoszenie mocy i kompresory to stac, a na benzynke to juz nie starczylo... :)
Rozwala mnie takie cos... Moim zdaniem albo ma byc tanio albo szybko po co bez sensu kombinowac? Jak cie nie stac na benzyne to po co kompresor?
stać mnie na benzynę tylko zawsze można coś zaoszczędzić jeżdżąc na gazie i mieć kasę żeby dalej modyfikować auto założyłem ten temat dlatego ze chciałem się dowiedzieć czy ktoś ma doświadczenie z takim zestaw i doradzi mi jakie komponenty dobrać żeby to dobrze hulało a nie po to żeby się od kogoś dowiedzieć ze nie stać mnie na benzynę korek od gazu przykręcę sobie na dachu żeby był bardziej widoczny bo dla mnie jazda na dobrze dobranej instalacji gazowej,dobrze wystrojonej,nie jest żadna profanacja czy skąpstwem tylko czysto ekonomicznym faktem....
Tylko jak juz gaz zalozysz to dobrze czarny koreczek schowaj bo jeszcze ktos zauwazy ze na podnoszenie mocy i kompresory to stac, a na benzynke to juz nie starczylo... :)
Rozwala mnie takie cos... Moim zdaniem albo ma byc tanio albo szybko po co bez sensu kombinowac? Jak cie nie stac na benzyne to po co kompresor?
Takie komentarze tylko pogłębiają wiejski stereotyp... Możesz myśleć i uważać jak chcesz, nikt Ci nie zabroni, ale to głupie... Co to za 'kombinowanie bez sensu' masz na myśli? Sens jest, i to wyraźny, poza tym technologia komponentów stoi na tak wysokim poziomie, że dziw bierze, że jeszcze takie opinie krążą, że przy tuningu to bee...
A co do tematu, to niestety nie pomogę, mam tylko B16, ale napisałem z czystej przewrotności i chęci zwrócenia uwagi na bezsensowne argumenty przeciwników :)
Takie komentarze tylko pogłębiają wiejski stereotyp... Możesz myśleć i uważać jak chcesz, nikt Ci nie zabroni, ale to głupie... Co to za 'kombinowanie bez sensu' masz na myśli? Sens jest, i to wyraźny, poza tym technologia komponentów stoi na tak wysokim poziomie, że dziw bierze, że jeszcze takie opinie krążą, że przy tuningu to bee...
A co do tematu, to niestety nie pomogę, mam tylko B16, ale napisałem z czystej przewrotności i chęci zwrócenia uwagi na bezsensowne argumenty przeciwników Co poradzisz jak w d**ie był i gó**o widział a w każdym temacie ma najwięcej do powiedzenia mimo że nie ma o tym pojęcia ?
najlepiej bierz staga 300ISA2, wtryski hana, a reduktor to zależy jaką mocą dysponujesz, hany zresztą też dobierzesz odpowiednio do mocy. jeśli auto jest bardzo mocne to lepiej dać dwa reduktory. sam mam staga 300ISA2 i bardzo sobie chwalę.
aha dzięki mocy będzie kolo 190 koni.myślałem jeszcze nad wtryskami denso lub kehina,bo podobno tez dobre są szybkie i wydajne...
Rozwalają to mnie komentarze jak ktoś hejtuje kiedy ktoś modyfikuje auto i zakłada instalkę LPG.. haters gonna hate. Jak ktoś nie ma innych wydatków tylko paliwo to ok, ale ja np tez wolę zaoszczędzić i mieć np na inne mody i nie widzę w tym nic złego. Ludzie, którzy tak hejtują LPG nigdy nie mieli z tym styczności i nie mają o tym zielonego pojęcia w większości, albo jeżdżą tylko w niedzielę. Sorry za OT ale trzeba uświadamiać ludzi, że gaz to nie jest coś złego, albo, że jest się gorszym kiedy jeździ się na LPG. No ludzie, jak ktoś jeździ na benzynie to jest lepszy bo go stać? No a jak ktoś chce pana tuska dorabiać jeszcze bardziej to proszę bardzo ;) Najbardziej śmieszą mnie ludzie, którzy powielają stereotypy typu do japońskich samochodów gaz to beee bo tak i już :D Warto polegać na własnych spostrzeżeniach. Jeśli kogoś uraziłem to sorry chciałem tylko trochę ;P za ten OT możliwe, że komentarz zostanie wywalony ale przynajmniej przelałem moje myśli na klawiaturę ;) pozdr.
No bo do Japończyków gazu się nie zakłada. ;)
Ja sam mam Civica Made in Turkey i Jazz Made in China. Jedno i drugie na gaz ale do japońca nigdy bym gazu nie wsadził ;););)
Ja mam japońskiego civica i w nim gaz i żadnych problemów nie odczuwam :) a masz jakieś konkretne argumenty dlaczego byś nie włożył? Czy, bo tak, albo bo do japończyków się nie zakłada?
nie wyczułes ironii w moim poście ?
chciałem pokazać że japońskich aut jest coraz mniej a niektórzy myślą że jak ma H z przodu to nie wiadomo czym jeździ
Sorki wczoraj nie czytałem tego posta zupełnie na trzeźwo ;p w takim razie podzielam Twoje zdanie ;)
aha dzięki mocy będzie kolo 190 koni.
zatem reduktor polecam AC R01 250KM. daj znać jak zagazujesz jak się sprawuje instalacja.
Muzyk-Grzes
07-04-12, 13:16
A takie pytanie dotyczące D16Z6 i zakładania gazu. Jak wiadomo silniki D16Z6 w swoim wieku lubią brać olej i to zarówno przez zawory jak i pierścienie.
Robiąc D16Z6 u siebie pozostawiłem blok D16Y7 (mimo że jest "słabszy") bo pierścienie miał OK. Załozyłem głowice z Z6 + wałek CompCams ,ale przejeżdzam sporo kilometrów i pomyślałem nad gazem. Pytanie brzmi czy gdy do głowic VTEC zalecana jest lubryfikacja to ma znaczenie czy to głowica Z6 ,Y8 czy V1? Może starsze głowice jak Z6 są mniej lub bardziej wytrzymałe i wyższa temp. spalania gazu nie zaszkodzi zaworą?
Pytanie brzmi czy gdy do głowic VTEC zalecana jest lubryfikacja
Pierwsze o takich zaleceniach :O
Może starsze głowice jak Z6 są mniej lub bardziej wytrzymałe i wyższa temp. spalania gazu nie zaszkodzi zaworą?
U mnie Z6 ma już 30 tys pewnie na lpg i u poprzedniego właściciela z 20 tys i nie czuje, żebym był bliżej remontu.
Ostatnio trochę przerabiałem sobie instalkę bo gazownicy założyli kupe :D.
Uważam, że podstawa to dobre komponenty i ustawienie.
Muzyk-Grzes
08-04-12, 10:08
A cha czyli można kompletnie olać lubryfikację....?
lubryfikacja to glownie wymysl marketingu wiec lepiej te pieniadze przeznacz na lepsze komponenty. Co do reduktorow nie polecam ac bo sa slabe natomiast scorpiony sa moim zdaniem mega. w 2.7biT mam instalke stag 300plus na wtryskach hanna (szczerze polecam) i podwojny scorpion teraz hula az milo nic nie czuc natomiast wczesniej na reduktorze ac byly problemy. Zakladalem w Białymstoku w ac robocizna naprawde dobrze zrobiona i z bardzo dobrych jakosciowo materialow. takze na dosc mocne auto polecam scorpion stag300 i hanna no i nie zapomnijmy o odpowiednich przekrojach wszystkich przewodow
Kazik_h9w3
09-04-12, 09:20
A eatona masz założonego ze sprzęgłem czy bez tzn czy masz możliwość jego wyłączania , bo rozumiem ze gaz używać bedziesz przy spokojnej jeździe i w takim przypadku mógłbyś założyć instalację pod seryjne parametry silnika czyli pod te 125 km jednocześnie oszczędzając na kosztach montażu (np wtryski i reduktor nie pod 200 km tylko pod te 125 ) ? Bo ja np właśnie na tej zasadzie mam u siebie .
A eatona masz założonego ze sprzęgłem czy bez tzn czy masz możliwość jego wyłączania , bo rozumiem ze gaz używać bedziesz przy spokojnej jeździe i w takim przypadku mógłbyś założyć instalację pod seryjne parametry silnika czyli pod te 125 km jednocześnie oszczędzając na kosztach montażu (np wtryski i reduktor nie pod 200 km tylko pod te 125 ) ? Bo ja np właśnie na tej zasadzie mam u siebie .
a widzisz dobra myśl mi podrzuciłeś bo nie myślałem nad takim rozwiązaniem sytuacji,mam eatona m62 czyli tego z elektrosprzeglem :D
Mercedesy z kompresorem jeżdżą na LPG , to czemu nasze hanie by nie mogły. :D Potrzebujesz wyłącznie bardziej wydajnych wtrysków. Najlepiej podjedz do dobrego gazownika ... od niego zależy jak będzie się sprawować gazik.
Kompresor + lpg + honda = jak najbardziej tak ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.