Zobacz pełną wersję : Gdzie kupić uszczelkę???
Witam! Naczytałem sie na forum o oddławieniu silnika D14A3 poprzez zamiane uszczelki pod przepustnicą od silnika D14A4. Wzroscie mocy itd.. Chciał bym to zrobić lecz pytałem w 2 sklepach o uszczelkę i nie moge jej dostac.... Proszę o pomoc i podanie jakiegoś adresu internetowego...
[ Dodano: Pon 18 Cze, 2007 ]
Precyzując szukam uszczelki pod przepustnicę do D14A4
tylko ASO, albo wycinasz samemu
pawcioo takie rzeczy sie wycina na brystolu albo z ostatniej stronie bloku technicznego z podstawówki :d . Zmarnowany czas na szukanie przeznacz na dorobienie.
Dzięki poszukam jeszcze trochę oryginalnej...najlepiej odpowiadał by mi jakis sklep internetowy..... jezeli nie znajdę wytnę samemu... ale widziałem na foto ze ta uszczelka ma jakies kanałiki czy wycięcia...nie wiem czy podolam:)
obejżyj sobie domowe przedszkole :) , tam pokazują jak posługiwać się nożyczkami i tnij waść :aloha: , nie szukaj, to jest 10 min. roboty,
hmmmmmm :) dobrze zrobię jak mówicie mam nadzieje ze nie dostanę furii jak rozbiorę przepustnice i nie wytną tej uszczelki:) ale do przedszkola chodziłem wiec dam radę chyba... ;) a tak poważnie watro to robić? bedzie wszystko ok? nic sie nie stanie z silnikiem ??? itp?
jak zapomnisz wyciąć otworu o największej średnicy to nie odpali :d :d :d :d
więc postaraj sie. A potem bedziesz z siebie dumny że SAM sobie coś zrobiłeś :brawo:
Akurat wczoraj rozbierałem przepustnice żeby ja przeczyscic (a zasyfiona byla strasznie) i wlasnie taka uszczelke wycinalem naprawde minuta roboty.
nic sie nie stanie z silnikiem
czasami silniki wybuchają :d ;) ;)
dzieki mortas! moze jutro zabiorę sie do tego...:)
jak zapomnisz wyciąć otworu o największej średnicy to nie odpali :d :d :d
To się uśmiałem.A co do tematu jak ja miałem D14A3 to rozwierciłem starą i było idealnie.
tez myslałem o rozwierceniu tylko co potem jak cos bedzie nie tak??? po dorobieniu uszczelki z kartonika zawsze moge zamienic na oryginalną :)
tez myslałem o rozwierceniu tylko co potem jak cos bedzie nie tak??? po dorobieniu uszczelki z kartonika zawsze moge zamienic na oryginalną :)
Miałem ten sam dylemat.Ale pojeździłem trochę na kupionej w ASO i mi ją po 500km wydmuchało (od poczatku coś nie bardzo pasowała,może mi badziew sprzedali) to nie wiele myśląc gumówka a potem ładne obrobienie wiertareczką i nic nie ma prawa być źle.Nawet nie pomyślałem żeby wrócić do tego co było bo osiągi lepsze a spalanie nawet ciut spadło.
Miałem ten sam dylemat.Ale pojeździłem trochę na kupionej w ASO i mi ją po 500km wydmuchało
Nie strasz,bo ja dzisiaj w ASO uszczelke kupiłem(13pln)i nie mam zamiaru po 500km wymieniać :uh uh uh: może coś nie symetrycznie skręciłeś(jakim momentem należy dociągać te 4 śruby,nakrętki?)
Więc tak!!!! !!!! Dzis wymieniłem uszczelkę zrobiłem ją sam jak w przedszkolu (jak koldzy kazali) wyciąłem z grubej dobrej tektury... zrestartowałem ECU i.... moc wieksza!!! zgadza sie honda nie ta sama zbiera sie lepiej ALE... na wyższych obrotach jest głośniejsza!!! słychac wydech!!! na niskim zakresie obrotów jest tochę słabsza... :( nie do konca jest tak dobrze jak powinno być! przedtem jezdziłem eg9 1.5 90km zdecydowanie było inaczej i lepiej!!! podsumowując wymianę uszczelki pod przepustnicą wg mnie szkoda na to czasu....
Nie strasz,bo ja dzisiaj w ASO uszczelke kupiłem(13pln)i nie mam zamiaru po 500km wymieniać :uh uh uh: może coś nie symetrycznie skręciłeś(jakim momentem należy dociągać te 4 śruby,nakrętki?)Tak jak pisałem-przykładając ją już do przepustnicy widać było że nie pasuje idealnie więc raczej wcisnęli mi pewnie badziewie.Nie pokrywała się jak należy ze wszystkimi krawędziami dlatego postanowiłem rozwiercić starą.A co do dokręcania to osobiście na wyczucie ze wskazaniem na mocniej ;)
Dzis wymieniłem uszczelkę zrobiłem ją sam jak w przedszkolu (jak koldzy kazali) wyciąłem z grubej dobrej tektury
:brawo2: :brawo2: :brawo2: pierwsza męska decyzja w twoim życiu ;) ;)
honda nie ta sama zbiera sie lepiej ALE... na wyższych obrotach jest głośniejsza!!! słychac wydech!!! na niskim zakresie obrotów jest tochę słabsza...
eee panie, kilka koniufff w gratisie, a ty narzekasz :czerwona kartka:
Żeby to chodziło jak powinno trzeba ustawic ecu na nowo i to nie przez reset (bezpiecznikiem czy klemą). Bo co daje ustawienie ecu przy zamknietej przepustnicy...
a resecik prawidłowo zrobiony???
prawidłowo! to moja 3 honda wiem co robię :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.