Seweryn
25-02-12, 14:24
Witam,
Właśnie wróciłem z regulacji geometrii zawieszenia. Wszystkie parametry po regulacji w normie za wyjątkiem kąta pochylenia prawego przedniego koła, który wynosi ponad 2st na minusie. Po dokładniejszym przyjrzeniu się elementom zawieszenia, zauważyłem, że śruba, która mocuje widelec do wahacza dolnego i przechodzi przez tuleję gumową mniej więcej na środku wahacza nie jest zupełnie centrycznie umieszczona w tej tulei (po drugiej stronie na lewym wahaczu śruba ta przechodzi przez tuleję całkowicie centrycznie). Podejrzewam, że ta właśnie tuleja jest do wymiany.
Pytania:
1. Czy łatwo tą tuleję wymienic we własnych warunkach?
2. Jaką tuleję kupic i gdzie najlepiej?
3. Czy wystarczy wymienic tylko jedną stronę?
4. Jakie jeszcze elementy warto sprawdzic, które mają wpływ na kąt pochylenia koła? Podejrzewam, że dolny sworzeń kulowy na pewno...
Dzięki i pozdrawiam.
Właśnie wróciłem z regulacji geometrii zawieszenia. Wszystkie parametry po regulacji w normie za wyjątkiem kąta pochylenia prawego przedniego koła, który wynosi ponad 2st na minusie. Po dokładniejszym przyjrzeniu się elementom zawieszenia, zauważyłem, że śruba, która mocuje widelec do wahacza dolnego i przechodzi przez tuleję gumową mniej więcej na środku wahacza nie jest zupełnie centrycznie umieszczona w tej tulei (po drugiej stronie na lewym wahaczu śruba ta przechodzi przez tuleję całkowicie centrycznie). Podejrzewam, że ta właśnie tuleja jest do wymiany.
Pytania:
1. Czy łatwo tą tuleję wymienic we własnych warunkach?
2. Jaką tuleję kupic i gdzie najlepiej?
3. Czy wystarczy wymienic tylko jedną stronę?
4. Jakie jeszcze elementy warto sprawdzic, które mają wpływ na kąt pochylenia koła? Podejrzewam, że dolny sworzeń kulowy na pewno...
Dzięki i pozdrawiam.