Zobacz pełną wersję : Sprężyny obniżające. Ile to mm?
Chciałbym sobie obniżyc civica VI gen.
Ale nie mam pojęcia ile mm - czy 35mm czy 60mm...
Czy ktoś z was jest w stanie mi mniej wiecej podać jakie spęzyny są zastosowane w autkach na fotkach kolejno nr1, nr2 ( mam na myśli obniżenie o 30mm, 50mm itp itd)
z góry dzieki
http://img513.imageshack.us/img513/7808/zzzzzzzcv1.th.jpg (http://img513.imageshack.us/my.php?image=zzzzzzzcv1.jpg)http://img513.imageshack.us/img513/4948/11632659205141ct5hg6.th.jpg (http://img513.imageshack.us/my.php?image=11632659205141ct5hg6.jpg)
Myślę że co najmniej 50-60mm. Do tego felga gdzieś 17cali. Jak obniżasz o 60mm przy 15calowej feldze to pamiętaj że będzie nisko, odczuwalnie zwłaszcza na polskich autostradach i parkingach.
obniżanie o 60 mm na polskie drogi to dość odważna decyzja
obniżanie o 60 mm na polskie drogi to dość odważna decyzja
podchodzi pod kamikadze :aloha: pozostaje czekac na 1 nierownosc
Z tego co widzę to -60mm na szkockie drogi to chyba bez znaczenia...
kupel mial 2 dni na -60 i po misce olejowej teraz ma :/
obniżanie o 60 mm na polskie drogi to dość odważna decyzja
podchodzi pod kamikadze :aloha:
Czyli jestem odważnym kamikadze :d przód około -80mm :aloha: (oponka troszkę chowa się w nadkolu) :d
nightcrawler
17-06-07, 14:44
a ja mam caly czas tak skrecony gwint i jezdze :hinczyk:
jak sie zna drogi i uwaza to spoko mozna jezdzic
ukman, na Twoim miejscu bym sie nie bawil w sprezyny tylko bym gwint bral. Bez wymiany amorow na samych sprezynach i tak zejdziesz raptem do jakichs 35-40mm. W podpisie jest link do mojego EJ6. Zobacz i ocen sam, z przodu jest jakies 65mm z tylu 60mm.
tylko bym gwint bral
Sorry ale słabo się na tym znam... Co znaczy gwint bym brał??
Innymi slowy zawieszenie gwintowe. Regulujesz wysokosc autka jak chcesz. Link do tematu obok (http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=30693)
Poza tym juz spooooro bylo o tym na forum pod haslem "gwint".
Przyklad:
D2 (http://www.d2racing.com/html/coilovers.html)
KONI (http://www.koni.com/index.php?id=51)
GrzechuLSi
19-06-07, 13:49
ja mam -60 z przodu i niejest zle jak sie ostroznie jezdzi i patrzy na droge a niepali papierosa a druga reka masuje kolano pasazerki obok to jest przyzwoicie nawet bardzo :)
Pamitaj ze rozne marki sprezyn podaja ta sama awrtosc obnizenia ale praktycznie moze byc roznie
Grochu_666
19-06-07, 14:00
no ja lada tydzien koncze moja w ktorej bede mial H&R 18 i do tego 60/40....nie powino byc tragedii :)
GrzechuLSi
19-06-07, 14:16
te na fotach to wydaje mi sie ze po -80mm maja...
Chciałbym sobie obniżyc civica VI gen.
Ale nie mam pojęcia ile mm - czy 35mm czy 60mm...
Czy ktoś z was jest w stanie mi mniej wiecej podać jakie spęzyny są zastosowane w autkach na fotkach kolejno nr1, nr2 ( mam na myśli obniżenie o 30mm, 50mm itp itd)
http://www.apexsuspension.com/gb/index.php?style=springs&page=springs_catalogue - tutaj proponuję sprawdzić jakie sprężyny, albo spręzyny + amory.
www.autolab.pl - tutaj proponuję zapytać ile kosztują i czy będą.
Ale 60 mm w dół to masakra nie więcej jak 40 mm, raczej nie polecam jazdy po Polskich drogach.
Ale 60 mm w dół to masakra nie więcej jak 40 mm, raczej nie polecam jazdy po Polskich drogach.
Jeździłeś czy mówisz tak bo tak?
Jeździłeś czy mówisz tak bo tak?
Jeździłem jako pasażer, i wiem jakie są tego konsekwencje, mój znajomy ma bardzo obniżonego Mercedesa i niestety każdy krawężnik jest dla niego zmorą i musi bardzo uważać na progach. Prześwit ma ciutkę większy od Twojego auta, przynajmniej tak mi się wydaje, ponieważ zdjęcie jest zbyt małe, aby dobrze ocenić.
Jakie jest są Twoje doświadczenia na -80 Panie "Kamikaze" :)
[ Dodano: Wto 19 Cze, 2007 ]
A i dla zawieszeń które mają charakter mocno sportowy polecam tuleje teflonowe tuleje wahacza cena ok 60 zł za sztukę, ale od jednego klienta miałem info. że zrobił na nich 80 000 km. Byczo co?
GrzechuLSi
19-06-07, 22:49
niestety każdy krawężnik jest dla niego zmorą czyli odradzasz takie obnizenie bo trzeba ostrozniej przejezdzac przez progi i uwazac na kraweznikach?? Lepiej niemieszaj ludziom co chca sobie obnizyc autko i widza w tym poztywne strony, a kazdy wie ze jazda po miescie bedzie mniej komfortowa i bedzie wymagala wiekszej uwagi
Jak dlamnie to wiecej pozytywow jest na obnizonym ale niebede sie rozpisywal
Hojrak napisał/a:
niestety każdy krawężnik jest dla niego zmorą
czyli odradzasz takie obnizenie bo trzeba ostrozniej przejezdzac przez progi i uwazac na kraweznikach?? Lepiej niemieszaj ludziom co chca sobie obnizyc autko i widza w tym poztywne strony, a kazdy wie ze jazda po miescie bedzie mniej komfortowa i bedzie wymagala wiekszej uwagi
Jak dlamnie to wiecej pozytywow jest na obnizonym ale niebede sie rozpisywal
Dokładnie tak, a ja mam z przodu minimum -80mm Panie 'uuuu wysoki krawężnik, lepiej zostawić seryjną zawiechę' nie chce mi się z Tobą gadać i nie pierdziel ludziom głupot... a w podpisie jest vt więc nic nie pokazuje... a jako pasażer to sobie możesz... gazetę poczytać, a nie wypowiadać się na temat takiego obniżenia.
przy obniżeniu takim jak na załączonym foto i gumach 195/50/R15
http://img19.imageshack.us/my.php?image=eg6zo7.jpg
Minusy
przy rajdowej jeździe:
-wyrwało mi plastikowe nadkola
-pod autem zostało zeszlifowane prawie wszystko tzn. miska olejowa, skrzynia, kolektor czyli wszystko to co najniżej
-gumy trą o błotniki przy dużych przechyłach
a przy cywilnej jeździe:
- parkowanie z dala od krawężników
- omijanie kolein na drodze wygniecionych przez tiry
- jak ktoś ma garaż pod dużym skosem to będzie problem z wjazdem
- progi zwalniające to też duży problem
- itd..
ja mam z przodu minimum -80 Panie 'uuuu wysoki krawężnik, lepiej zostawić seryjną zawiechę' nie chce mi się z Tobą gadać i nie pierdziel ludziom głupot...
Wszystko zależy od tego do czego ma nam służyć auto po tuningu zawieszenia, jak chcesz jechać z rodziną na wakacje, to przy -80 mm zapomnij, że zapakujesz pełny bagażnik i w 4 osoby ruszysz nad morze, często producenci sprężyn obniżających zawieszenie zaznaczają, że obciązenie osi nie może być większa niż ... .
Komfort z jazdy jest również dużo niższy.
Natomiast jeżeli chcesz się ścigać to nie liczy się nic poza przyczepnością na zakrętach, co gwarantuje obniżenie środka ciężkości, i prostej z nierównościami, co gwarantuje twardsze zawieszenie.
Ja wykorzystuję moje auto do wszystkiego, jeżdżę nim do pracy, na wakacje, i lubię pośmigać nocą po mieście z kumplami (jak mnie robota nie wykończy), dlatego Apexem obniżyłem zawiasy tylko o -40 mm, aby poprawić parametry jezdne.
Jeżeli ktoś, wykorzystuje auto do takich celów jak ja to nie polecam dużego obniżania auta.
Na kanwie wyścigów wskazane jest możliwie największe obniżenie + spojlery,
co może trącić wymienionymi przez "vtirally" minusami:
[ Dodano: Wto 19 Cze, 2007 ]
przy obniżeniu takim jak na załączonym foto i gumach 195/50/R15
http://img19.imageshack.us/my.php?image=eg6zo7.jpg
Minusy
przy rajdowej jeździe:
-wyrwało mi plastikowe nadkola
-pod autem zostało zeszlifowane prawie wszystko tzn. miska olejowa, skrzynia, kolektor czyli wszystko to co najniżej
-gumy trą o błotniki przy dużych przechyłach
a przy cywilnej jeździe:
- parkowanie z dala od krawężników
- omijanie kolein na drodze wygniecionych przez tiry
- jak ktoś ma garaż pod dużym skosem to będzie problem z wjazdem
- progi zwalniające to też duży problem
- itd..
A jakieś plusy?
ja mam z przodu minimum -80 Panie 'uuuu wysoki krawężnik, lepiej zostawić seryjną zawiechę' nie chce mi się z Tobą gadać i nie pierdziel ludziom głupot...
Wszystko zależy od tego do czego ma nam służyć auto po tuningu zawieszenia, jak chcesz jechać z rodziną na wakacje, to przy -80 mm zapomnij, że zapakujesz pełny bagażnik i w 4 osoby ruszysz nad morze, często producenci sprężyn obniżających zawieszenie zaznaczają, że obciązenie osi nie może być większa niż ... .
Komfort z jazdy jest również dużo niższy.
Natomiast jeżeli chcesz się ścigać to nie liczy się nic poza przyczepnością na zakrętach, co gwarantuje obniżenie środka ciężkości, i prostej z nierównościami, co gwarantuje twardsze zawieszenie.
Ja wykorzystuję moje auto do wszystkiego, jeżdżę nim do pracy, na wakacje, i lubię pośmigać nocą po mieście z kumplami (jak mnie robota nie wykończy), dlatego Apexem obniżyłem zawiasy tylko o -40 mm, aby poprawić parametry jezdne.
Jeżeli ktoś, wykorzystuje auto do takich celów jak ja to nie polecam dużego obniżania auta.
Na kanwie wyścigów wskazane jest możliwie największe obniżenie + spojlery,
co może trącić wymienionymi przez "vtirally" minusami:
[ Dodano: Wto 19 Cze, 2007 ]
przy obniżeniu takim jak na załączonym foto i gumach 195/50/R15
http://img19.imageshack.us/my.php?image=eg6zo7.jpg
Minusy
przy rajdowej jeździe:
-wyrwało mi plastikowe nadkola
-pod autem zostało zeszlifowane prawie wszystko tzn. miska olejowa, skrzynia, kolektor czyli wszystko to co najniżej
-gumy trą o błotniki przy dużych przechyłach
a przy cywilnej jeździe:
- parkowanie z dala od krawężników
- omijanie kolein na drodze wygniecionych przez tiry
- jak ktoś ma garaż pod dużym skosem to będzie problem z wjazdem
- progi zwalniające to też duży problem
- itd..
A jakieś plusy?
plusy to fajny wygląd
i jak jeździsz po stole to może być
Mam takie pytanko:
O ile moge obniżyć zawieszenie aby seryjny amortyzator to wytrzymał .
Mam takie pytanko:
O ile moge obniżyć zawieszenie aby seryjny amortyzator to wytrzymał .
Nie więcej jak - 40mm
O ile moge obniżyć zawieszenie aby seryjny amortyzator to wytrzymałwytrzymal jak dlugo? bo jak dluuuugo, to o 0mm, a jak krotko, to ile ci sie podoba. i tak bedzie beznadziejnie dzialac.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.