PDA

Zobacz pełną wersję : Centralny zamyka a nie otwiera z centralnego

ManekPL
23-02-12, 13:35
Witam, odświeżam temat.
Mam hankę VI 95 rok 5-cio drzwiową.Problem polega na tym że z pilota mogę zamknąć autko natomiast nie mogę go otworzyć, jedyne co to świecą awaryjne jak przy normalnej obsłudze zamka.Co może być przyczyną, jak to zlikwidować.
Jestem laikiem jeśli chodzi o auta więc proszę o instrukcję krok po kroku.

dudi189
23-02-12, 14:06
masz fabryczny czy dokładany centralny?? ja miałem centralkę w przednich drzwiach pasażera ale zamykanie centralne z kluczyka w drzwiach kierowcy, wywaliłem oryginalną centralkę i wsadziłem tam centralkę na pilota, i jak ktoś dokładał centralny to też możliwe że tam włożył centralkę, ja bym tam szukał przyczyn, trzeba by sprawdzić które dwa kable z centralki odpowiadają za zamykanie/otwieranie i zamienił je odwrotnie, zasilanie centralki to pewnie czerwony i czarny kabel, jakieś dwa które dają sygnał na kierunki i dwa otwieranie/zamy. jak zamienisz kable i będziesz mógł tym razem otworzyć a nie zamkniesz to centralka walnięta..

chyba że wszystkie siłowniki Ci padły ale to wątpliwe, możesz otworzyć i zamknąć wszystkie drzwi zamkiem od kierowcy?

ManekPL
23-02-12, 14:37
Przekręcając kluczyk otwierają mi się tylko drzwi kierowcy i nic więcej.
NIe wiem czy centralny jest fabryczny czy nie.
Gdzie dokładnie znajdę tą centralkę, za blachą??
Temat zaczął się jakieś 3 tyg temu.Wcześniej działało bez zarzutów:/

dudi189
23-02-12, 14:54
zdejmiesz tapicerkę drzwi pasażera i od razu zobaczysz centralkę, ale to nie jest pewne bo jak ktoś dokładał ten centralny to mógł wsadzić centralkę wszędzie ale tam jest najbardziej prawdopodobne:) niech się wypowiedzą osoby które mają fabryczny centralny z pilota gdzie jest ich centralka bo nie mam pojęcia.. też w drzwiach pasażera??

anticorr
23-02-12, 19:19
Jeżeli fabrycznie był centralny zamek z pilota to centralka znajduje się w drzwiach kierowcy.

ManekPL
23-02-12, 21:09