macieqy
20-02-12, 23:20
Witam wszystkich,
Na początek to nie jestem pewien czy nie powinienem pisać w dziale tuningu, bo chodzi mi kolektor 4-2-1 :)
Mam 5d z silnikiem D14A2, założyłem dolot (obudowany + zimne powietrze), ta wersja jak wcześniej czytałem jest dupowata na modyfikacje, ale na razie taką posiadam i ciesze się z tego co mam :D
Chciałbym założyć kolektor 4-2-1, np. http://allegro.pl/kolektor-wydechowy-4-2-1-honda-civic-crx-d-seria-i2089056425.html i moje pytania są następujące:
1. Spójrzcie fachowym okiem :) czy taki podejdzie do tej wersji silnika
2. Czy jest sens (póki co) zakładanie kolektora bez wycinania kata
3. I oczywiście czytałem poprzednie wątki o podobnym temacie i pisaliście panowie, że pojawiają się dziwne dźwięki ok. 3tys. obrotów, w przypadku seryjnego tłumika końcowego....czy zawsze tak jest?
oczywiscie poczytałem inne wątki z tym związane, ale chciałbym abyscie konkretnie odpowiedzieli mi na powyzsze pytania.
Dzięki, pozdro
Na początek to nie jestem pewien czy nie powinienem pisać w dziale tuningu, bo chodzi mi kolektor 4-2-1 :)
Mam 5d z silnikiem D14A2, założyłem dolot (obudowany + zimne powietrze), ta wersja jak wcześniej czytałem jest dupowata na modyfikacje, ale na razie taką posiadam i ciesze się z tego co mam :D
Chciałbym założyć kolektor 4-2-1, np. http://allegro.pl/kolektor-wydechowy-4-2-1-honda-civic-crx-d-seria-i2089056425.html i moje pytania są następujące:
1. Spójrzcie fachowym okiem :) czy taki podejdzie do tej wersji silnika
2. Czy jest sens (póki co) zakładanie kolektora bez wycinania kata
3. I oczywiście czytałem poprzednie wątki o podobnym temacie i pisaliście panowie, że pojawiają się dziwne dźwięki ok. 3tys. obrotów, w przypadku seryjnego tłumika końcowego....czy zawsze tak jest?
oczywiscie poczytałem inne wątki z tym związane, ale chciałbym abyscie konkretnie odpowiedzieli mi na powyzsze pytania.
Dzięki, pozdro