PDA

Zobacz pełną wersję : Urwał się tłumik, auto nie odpala :O



mmaarriiuuss
14-02-12, 19:21
Wiatm! Otóż mam problem,wracając z pracy urwał mi się element układu wydechowego (pękł spaw na łączniu katalizatora ze środkowym). Przyjechałem do domu postawiłem auto do garażu i zacząłem rozkręcać, rozkręciłem, pospawałem zamontowałem wszystko super i ok. Wsiadam do auta próbuje je odpalić a tu zonk :o. Kręci Kręci i nic nie chce załapać. Nawet nie próbuje. Dodam że z pod maski wydobywa się dziwny dźwięk po próbie odpalania takie buczenie, ale gdy odłączyłem akumulator to znikło. Po restarcie kompa znów próbowałem i lipa problem się powtarza. Aha dodaje: próbowałem na zamontowanym tłumiku, pomyślałem że może coś zostawiłem w środku i go rozkręciłem znów, lecz auto zachowuje się tak samo :( Silnik 1.4(75km) MA8 96r. Proszę o pomoc! Pozdrawiam! Najdziwniejsze że auto przed awarią śmigało super:O

straznik
14-02-12, 20:05
A moze spawając uszkodziles komp? Rozumiem ze aku nie byl wtedy odlaczony? Swieci się check? Robiles samodiagnostykę?

mmaarriiuuss
14-02-12, 20:17
Mam w głowię poukładane i spawałem jak tłumik był wymontowany z auta, bo pod autm nawet dobrgo dojścia bym nie miał. Check się pali po przekręceniu ale po chwili gaśnie więc żadnego błędu nie ma..



Słuchajcie, gdy odkręcałem kata 1 śruba była tak zapieczona, że musiałem użyć przecinaka po kilku uderzeniach młotkiem dziwnym trafem zaczął buczeć silniczek krokowy(miałem przekręcony zapłon by radyjko sobie grało). Sprawa wygląda następująco: Po próbie odpalenia auta silniczek krokowy buczy przy załączonym zapłonie, czy może być to spowodowane kilkoma uderzeniami młotkiem w tłumik? Być może uszkodziłem sondę lambda? Co o tym myślicie?

mmaarriiuuss
15-02-12, 06:12
Pomożecie?

MikeFoto
15-02-12, 07:25
żadnego błędu nie ma..

Ale nie sprawdzałeś?
Jako że to "rejony" sondy - sprawdziłbym na początek sondę. Może któryś z kabelków został przypadkiem przerwany.

bartex
15-02-12, 21:16
Z odłączona sondą samochód odpali. Zrób reset kompa poprzez ODŁĄCZENIE AKUMULATORA na 2min wystarczy ;)

mmaarriiuuss
15-02-12, 21:21
Sprawa aktualnie wygląda tak: Nie ma żadnych błędów, po przekrceniu kluczyka słychać pompkę paliwa check się zapala pstryka i gaśnie (jak zawsze). Problem tkwi w tym że nie mam iskry na świecach..

bartex
15-02-12, 21:28
hmmm wyglada na aparat zapłonowy. Pomierz go, tylko nie pytaj mnie jak bo nigdy nie mierzylem ;) Pogoogluj, ewentualnie podstaw inny aparat jeśli masz dostęp.

mmaarriiuuss
16-02-12, 14:16
Zamówiłem nowy moduł, jutro będzie i się okaże..

oklahoma
16-02-12, 14:56
Mam w głowię poukładane i spawałem jak tłumik był wymontowany z auta, bo pod autm nawet dobrgo dojścia bym nie miał. Check się pali po przekręceniu ale po chwili gaśnie więc żadnego błędu nie ma..



Słuchajcie, gdy odkręcałem kata 1 śruba była tak zapieczona, że musiałem użyć przecinaka po kilku uderzeniach młotkiem dziwnym trafem zaczął buczeć silniczek krokowy(miałem przekręcony zapłon by radyjko sobie grało). Sprawa wygląda następująco: Po próbie odpalenia auta silniczek krokowy buczy przy załączonym zapłonie, czy może być to spowodowane kilkoma uderzeniami młotkiem w tłumik? Być może uszkodziłem sondę lambda? Co o tym myślicie?

To mało prawdopodobne ale być może od tego walenia młotkiem wywaliło wyłącznik uderzeniowy który jest gdzieś za konsolą środkową.

mmaarriiuuss
16-02-12, 15:05
Wyłącznik uderzeniowy nie ma nic do zapłonu, odłącza tylko dopływ paliwa. Domyślam się że to zbieg okoliczności po prostu (urwany tłumik+ walnity moduł). Pozdrawiam.

mmaarriiuuss
17-02-12, 19:00
Słuchajcie drodzy koledzy, przyczyną braku iskry był moduł zapłonowy taki: http://allegro.pl/modul-e12-127-w-aparat-zapl-honda-civic-accord-i2089091722.html ja kupiłem za 200 zł niemiecki GmbH.Hania hula aż miło :) Urwany tłumik i uszkodzony moduł zapłonowy to totalny zbieg okoliczności...

nikog0
18-02-12, 12:03
Słuchajcie drodzy koledzy, przyczyną braku iskry był moduł zapłonowy taki: http://allegro.pl/modul-e12-127-w-aparat-zapl-honda-civic-accord-i2089091722.html ja kupiłem za 200 zł niemiecki GmbH.Hania hula aż miło :) Urwany tłumik i uszkodzony moduł zapłonowy to totalny zbieg okoliczności...
ten moduł jest w środku w aparacie zapłonowym?

P.S>
niejeden by się namyślał, jak w jednym czasie coś się zepsuje :)

mmaarriiuuss
18-02-12, 17:22
Dokładnie ta mała kostka na 4 piny jest schowana w aparacie zapłonowym na dole pod palcem (pewnie posiadasz inny aparat zapłonowy w swojej) :) Straszny był to rebus ale jakoś sobie poradziłem nie dużym kosztem, ale co się namyślałem i na w****... to moje;)