PDA

Zobacz pełną wersję : d14z2 plus blok d15z8??? zadziala?



mlodyxx
12-02-12, 19:18
witam potrzebuje pozbyc sie vteca wiem ze to nie rozwojowe itp itd ale potrzebuje silnik pod lpg a akurat d15z8 siedzi w budzie i mam na stanie cala gore od d14z2 lacznie z wiazkami i cala reszta ecu itp tylko pytanie czy to bedzie jakos jezdzic bo to troche minime w druga strone ale do rzeczy pytanie do tych co robili minime jak zgrac walek rozrzadu z walem ? ktore kolko zalozyc to co bylo przy silniku czy to co jest a walkiem mam nadzieje ze ze 100koni mi z tego cuda zostanie:D jak ktos ma jakies sugestie to pisac

JulekCIVIC
12-02-12, 19:28
a czy d15z8 to nie silnik pod lpg?
jak jakiś gazownik powiedział ci coś takiego to jedz do innego....

Szczery
15-02-12, 07:24
fakt. vteki-e dobrze znodza lpg. mam d15z6 i on sie ma dobrze z lpg.
Ba na forum jest temat w ktorym posiadacze b18c4 opisuja zadowolenie z posiadanego w aucie gazu...

majson
15-02-12, 09:35
dol o wiekszej pojemnosci z polaczeniem z gora o mniejszej bardzo obniza kompresje. moze to slabiej jezdzic.

mlodyxx
15-02-12, 12:20
jeszcze mam glowice od w3 do dyspozycji moze takie cos bedzie lepsze ? mnie vtec e troche wkurza z brakiem momentu na dole a jak mam go krecic od 4 tys to sie robi wir w zbiorniku okolo 10l pb na 100km mi wychodzi , i do tego jazda troche meczy dlatego wole zwykly silnik i spalanie 11litrow lpg

JulekCIVIC
15-02-12, 17:14
Nie kombinuje tylko kładź gaz :) a potem możesz spr czy jest aż taka masakra

Van_Dal
15-02-12, 18:02
jazda na 12V podnosi moment obrotowy u dołu
ale przez zasraną długą jak ..... skrzynie odczuwasz po prostu że masz mułą pod maska

zmień tą głowicę, rozprężysz silnik i poczujesz że jakbyś pchał to auto to szybciej byś pojechał

poza tym jak już pisał ktoś wcześniej jak gazownik mówi z Vtec-E jest zły do gazu- zmień gazownika

pioootr
18-02-12, 22:21
Pytanie jaką instalację chcesz założyć (lub jaką już masz) ???

W aucie ze zmiennymi fazami rozrządu bardzo ważne abyś zamontował instalację w której komputer posiada rozbudowane korekty po obrotach. Wtedy dobry gazownik ogarnie Ci auto i na dupo-hamowni nie odczujesz różnicy w jeździe na Pb i LPG.