Zobacz pełną wersję : Tuning Hondy Civic 5gen Pare Pytan
Witam Wszystkich Więc chciałbym sie dowiedziec jaka jednostka była by najlepsza w takiej budzie i najmocniejsza i czy możliwe jest osiągniecie koło 250km hmm:> i dwa czy znacie jakis warsztat gdzie by sie ktoś tym zajoł bo sprawa wygląda tak, że wyjezdżam teraz i szukam takiego miejsca by zrobili auto jak tylko najlepiej można z tym, że kase słał bym z zagranicy czy jest wogóle takie coś możliwego pozdrawiam!! a i ile by wyszlo Cenowo takie co nie co:) pozdrawiam
250 KM jak najbardziej możliwe, cenowo ... DUŻO $$ potrzeba, musisz mieć dobrą pracę żeby cuś takiego ruszyć. A co do zlecania takej robótki, to jak sam sobie nie poszukasz, nie dopilnujesz to dostaniesz średniej jakości towar, usługę za wysoką cenę.
Uskrob sobie pieniążków w tej "ameryce" i wróć do ojczyzny z jakimś B18 w plecaku i turbinką, a autko kup już w kraju :))
jak jedziesz do anglii to tam za jakieś 800 pounds dostaniesz dobry silnik od integry oczywiscie seria B 1,8 bazowo ma jakieś 190-200kucy(róznie mówią) do tego dajesz garretta i już jest powiedzmy 300:).a bude jak kolega powiedział-w Polsce mozesz kupić. Naprawdę w rzeczywistości najtanszym sposobem na dobre osiągi civica jest definitywnie SWAP:>
hmmm takie coś czyli dokładnie jakiego bym musiał szukac silnika z jakimi oznaczeniami i jakiś cześci dodatkowych:> chyba, że ktos sie zajmuje sprowadzaniem takich hmm:> I później gdzie z tym sie wybrac bo niestety u mnie w okolicy nie sądze by raz ktoś sie podjął a jak już to czuje, że kasa poszła by w błoto... !! Ogólnie oprócz tej mocy też jakiś vizual miło tylko gdzie z tym iśc?? hmm mowicie, że dużo $$ to w przybliżeniu moglibyście powiedziec w jakis granicach:> np 20-30tys?:>
PS. Są jakies stronki gdzie można spotkac robione takie autka,żeby sie czegoś jeszcze dowiedziec>?
Kolo Ciebie to najlepiej w Rzeszowie, jest tam kilka firm, ktore mogly byb sie tego podjac.
A masz moze jakies namiary lub jest ktoś z tego forum kto ma jakieś doświadczenia:> bo najabrdziej mi właśnie by pasowało ,że kiedy będą pieniążka szły za międzą tu tylko przysyłac komuś i oni ładnie i bez pośpiechu to robili !! I np. jak wy byście to widzieli:> hmm:> tak właśnie taką coś moc w pace od 5 bo jednak większej mocy niechce bo już nie wyrobie na benzynke:) pozdrawiam
PS. hmm cos panowie za czesto przenosicie ten temat:) pozdrawiam:)
może najpierw zapoznaj sie z tematem troche bo pojecie masz zadne i tak naprawde sam niewiesz co chcesz, a na dodatek nie masz jeszcze auta, poczytaj ten dział poczytaj informacji ogólnodostepnych w internecie i wtedy zadaj konkretne pytania, bo teraz to mozna sobie pisać do usranej smierci i zrobi sie wielki smietnik
800 poundsno chyba nie bardzo, komplet na swapa w PL kosztuje 10tyś (wersja optymistyczna)
bazowo ma jakieś 190-200kucy(róznie mówią)ma 190
do tego dajesz garrettano chyba nie tylko turbina jest potrzebna...
Wiec wiesz w sumie szukałem tylko właśnie z tego co mi wiadomo można zastosowac pare rozwiązan teraz tylko gdzie akurat właśnie w tym sens by poprostu znalezc jakis zakład który by sie tego podjoł i kontrolowac go z odległosci !! aa wiedza fakt mała dlatego też sie was pytam bo Wy Tu sie na tym znacie ja dopiero wchodze w ten świat!! pozdrawiam
A masz moze jakies namiary lub jest ktoś z tego forum kto ma jakieś doświadczenia:> bo najabrdziej mi właśnie by pasowało ,że kiedy będą pieniążka szły za międzą tu tylko przysyłac komuś i oni ładnie i bez pośpiechu to robili !! I np. jak wy byście to widzieli:> hmm:> tak właśnie taką coś moc w pace od 5 bo jednak większej mocy niechce bo już nie wyrobie na benzynke:) pozdrawiam
PS. hmm cos panowie za czesto przenosicie ten temat:) pozdrawiam:)
Rzeszow: www.at2000.pl kumpel robil tam co prawda alfe ale innymi markami tez sie zajmuja, bardzo sobie chwalil. Carrrera tuning tel:+48 17 853 81 06 Pozdrawiam
Dzieki postaram sie czegos dowiedziec:) a np jak wybyscie to widzieli:> hmm jaki silnik rama czy w czyms innym szukac?
wszystko zalezy co kupisz! jesli kupisz EG5 czyli Civic'a z silnikiem D16Z6 lub D16A9 (lepiej z d16z6 bo to młodsze auta, bo d16a9 były montowane tylko na początku produkcji czyli koniec 91 i 92 rok) silnik ten ma 125 koni w serii i jest dość hodliwym towarem więc szybko go pogonisz... a pogonisz go po to aby wstawić nowy silnik który bedzie dysponował dużą mocą wyjściową... niewiem czy masz worek pieniedzy czy nie, ale jesli chcesz kompleksowo samochód zrobić to zdecydowanie bedziesz go potrzebował. Jesli nie jezdziłeś nigdy szybką hondą to te 250 zdecydowanie za dużo jak na początek. No ale wracaj do tematu. Sprzedajesz silnik z osprzetem za jakieś 3tyś, na samochód wydałeś ok. 10tyś wiec wydałeś w sumie 7 tyś narazie, przydałoby się wtedy jakieś zawieszenie i tu ok 2tyś zł potrzebne, lepsze hamulce (nie mam pojecia jakie bys wstawiał czy wzmocnił te co są [przód i tył tarcze] czy swap hebli z najmocniejszej wersji VTi) komplet na swapa silnika z Integry (moc seryjna 190 koni) to koszt ok. 10tyś zł do tego robocizna i mnóstwo spraw które wyjdą w trakcie, do tego wymiana wszelkich rozrządów, płynów, olejów etc.
Koniec końcem potrzebujesz.
10tyś na auto
10tyś na silnik
2tyś na zawieszenie
1tyś na hamulce (???)
1,5tyś na wydech
ileś za robocizna
i ileś na wymiane wszystkich podzespołów eksploatacyjnych
25 tyś musisz mieć conajmniej a napewno o czymś zapomniałem, są tu mądrzejsi więc oni coś jeszcze dodadzą/ujmą/poprawią
pzdr
później pole do popisu bardzo duże, czy idziesz w NA czy w Turbo, ale naprawde zacznij szukać tu na forum i w necie bo można bardzo dużo znaleść info na temat tuningu, a bezsensem jest pisanie tego wszystkiego jeszcze raz
hmmm nom tak liczyłem, że wyjdzie to koło 25-30k pln ! ale myśle jednak, że takie autko by mi to wynagrodziło później:)
Tak patrzyłem sobie ładnie i w sumie można by dac 2.2 z preludy tylko jak sie później mają koszta :> czy jednak lepiej trzymac sie silnika z integry:> hmm lub jeszcze accorda:> hmm:> Wiadome im taniej tym lepiej:) a jeszcze by pasowało ładnie jakis vizual skromny:)
PS. jak sie mniej więcej też ma spalanie w wyżej wymienionych modelach silników:>
pozdrawiam
wlasnie jest w toku jeden projekt o ktorym ja pisze, czyli do EG5 eksportowane jest duzo rzeczy z integry type r. czyli silnik, srodek(deska, tapicerka, fotele), piasty, felgi etc. i wygląda to *****iscie, a bedzie jezdzic jeszcze lepiej.
silnik z integry type r to (B18C6) pojemność jak mówi oznaczenie to - 1.8 litra, Honda ma to do siebie że poniżej 5tyś (poniżej VTEC'a pali dość normalnie) w dziale z naszymi autami, grupa pozostałe http://www.civicklub.pl/fi/viewforum.php?f=65 temat o Integrze http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=28615&start=0 wlascicielowi spalił ok. 11litrów przy dość ostrej jezdzie, ale potrafi i wiecej
w sprawie silnika H22 z preludy pytaj usera tieesto, on ostatnio taka modyfikajcę przeprowadził...
przy takim projekcie, spalanie i ekonomicznosc nie jest chyba brana na pierwszy rzut pod uwagę
naprawde prosze Cie zzacznij szukać... wiele z tych rzeczy ja poprostu powtarzam
komplet na swap od ITR'a to lekko 10 tys.
A ile kosztuje sam silnik bez skrzyni?! Czy za 6tysi dostane w dobrym stanie?!
koło 250kmna te moce jedyna logiczna odpowiedz to b16a2/b18c4 + turbo
Czy za 6tysi dostane w dobrym stanie?!c6? nie.
Więc powiedzmy włoży sie silnik od Integry... i np na samych tam zmianach wymianach bez żadnego turbo ile byśmy mogli otrzymac km?:> hmmm czyli swap 10 koła i drugie 10 koła silnik plusa buda koło 8koła?
ej, ale jak wyjmiesz silnik z Integry i położysz go w kuchni na stole to on cały czas bedzie miał tyle samo koni, jesli przelozysz do 5gen i zrobisz wydech dolot to cos powinno byc wiecej, ale ile to niewiem - może wiecej o 10 koni moze 7, zalezy jaki wydech jaki dolot
na samych tam zmianach wymianach bez żadnego turbo
a konkretniej to co masz na mysli?
i np na samych tam zmianach wymianach bez żadnego turbo ile byśmy mogli otrzymac km?:> hmmm czyli swap 10 koła i drugie 10 koła silnik plusa buda koło 8koła
plus kolejne 10k na same zmiany wymiany bez turbo i może 250 pęknie
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.