Zobacz pełną wersję : Kompletny brak kompresji.
Siema ;-)
U kolegi złożyliśmy minime d13b2 na głowicy d16z6(y8) i zostało dziś odpalone ale coś nie chodziło dobrze więc sprawdziliśmy kompresje ;
1 gar - kompletne 0 !
2 gar - 15.5
3 gar - 16
4 gar - 17 ;O
żadnen zawór nie jest podparty wszystko wyregulowane podpięte..
Głowica byla planowana przed założeniem i dociągana najpier 35Nm potem 75Nm na metalowej uszczelce 0,7mm bodajże.
I tu pytanie co do jasnej cholery może być ?? :przestraszony:
Nawet jeśli by zawory były pogiete krzywe itp powinno coś pokazać nawet bez pierścieni cokolwiek powinno być .. a tu jest 0
Wczesniej auto jeździło równo chodziło itp na głowicy d13b2 , jakies pomysły ?
edit. powaliły mi sie testy..
Camellia Racing
09-02-12, 18:51
jakies pomysły ?
Dziura.
Zawory ewidentnie nie szczelne na tym konkretnym garze. Innej opcji nie ma, dziurę w tłoku wykluczam bo niby z jakiego powodu miałaby się pojawić. Nie sprawdzaliście szczelności głowicy?? Planowana była??
Nie miała robionej szczelności , była planowana .
No jutro sprawdzimy czy tłok w ogóle chodzi na 4 jeżeli tak to drzemy głowice i idze na szczelnośc ew na frezowanie lub wymiane zaworów..
Camellia Racing
09-02-12, 22:28
dziura?
No, że nie jest szczelnie :D
andrew22zzz
10-02-12, 01:56
Tego to raczej się kolega domyślił. Głowica pewnie "kupna" sprawna i z działającego silnika?? Zazwyczaj tak bywa, ktoś się pozbył szrotu, bo zrobienie zaworów, z prowadnicami itp to na tip top ok 450-500zł.... za podobna kasę można znaleźć coś znośnego.
Stawiam na zgięty zawór.... czy ta głowica nie była z silnika po UPG?? Może dostał wody i poszło w pi.....u?? Przy wodzie na tłokach wszystko może paść... nie ma możliwości sprężyć wodę. Sprawdzenie głowicy powinno byc obowiązkowe... jak nie profi w zakładzie to samemu choć rozpuszczalnikiem na zimno.
Pomiar robiony na otwartej przepustnicy??
Na zamkiętej byl robiony .
Dziś glowica zjęta i zawór jeden ssący w ogóle nie był domnięty mial szparę ok 1-2mm głowica poszła do remontu .
Swoją drogą pomiar powinien być robiony na otwartej przepustnicy.
nie dosc ze na otwartej to jeszcze bez filtra powietrza....
http://www.sciaga.pl/tekst/80767-81-pomiar_cisnienia_sprezania_w_silnikach_spalinowych
;)
i odłączonych wtryskach ;)
już nie będę wspominał o odpięciu kostek od aparatu zapłonowego, bo taka przygoda może zakończyć się uwaleniem cewki. Jak się odepnie kostki od aparatu to nie trzeba wtrysków ruszać.
ma immo w nowej wiązce więc nie daje paliwa itp ;-) więc nic nie musielismy odlaczac ;-)
Na zimnym silniku było mierzone bo nie było jak go rozgrzac ;d
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.