ElektronikHonda
08-02-12, 23:54
Witam,
Mam taki mały problem, a raczej szukam rozwiązania na wstawienie silnika bo moje poprzednie plany się posypały:(
Otóż w swojej EG4 mam w tej chwili wiązkę elektryczną od D16Z6 z ECU P06 (D15B7), posiadam ssący od Z6 w którym dopasowałem kanały dolotowe do uszczelki i usunołem nadlewy fabryczne.
Mam możliwość kupienia słupka D16Y7 z Auto-Szlif Sikorscy po generalnym remoncie http://allegro.pl/honda-hm-d16y7-blok-glowica-1-6-16v-regeneracja-i2104322095.html .
Oczywiscie doszło by spasowanie kanałów dolotowych i wydechowych z kolektorami i usuniecie nadlewów i polerka wydechowych.
Pytanie brzmi czy taki setup zabangla ??
Czy kompa lepiej przerobić na P28 ??
Pozdrawiam
Mam taki mały problem, a raczej szukam rozwiązania na wstawienie silnika bo moje poprzednie plany się posypały:(
Otóż w swojej EG4 mam w tej chwili wiązkę elektryczną od D16Z6 z ECU P06 (D15B7), posiadam ssący od Z6 w którym dopasowałem kanały dolotowe do uszczelki i usunołem nadlewy fabryczne.
Mam możliwość kupienia słupka D16Y7 z Auto-Szlif Sikorscy po generalnym remoncie http://allegro.pl/honda-hm-d16y7-blok-glowica-1-6-16v-regeneracja-i2104322095.html .
Oczywiscie doszło by spasowanie kanałów dolotowych i wydechowych z kolektorami i usuniecie nadlewów i polerka wydechowych.
Pytanie brzmi czy taki setup zabangla ??
Czy kompa lepiej przerobić na P28 ??
Pozdrawiam