Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : slabe przyspieszenie w D15B2



astra
11-06-07, 15:11
witam
niedawno kupilem civica z 94 roku z D15B2 i zaowazylem ze jak dodaje wiecej gazu to auto traci na mocy tak jakby sie zalewala, jak dodaje delikatnie to jest ok.
wymienilem rozrzad,olej,pompe wodna i jakies uszczelniacze na zaworach czy jakos tak bo olej zarla.
moze to wina swiec?????

Skoti
11-06-07, 15:46
wymień jeszcze świece i kable. To podstawa przy kupnie używanego auta

astra
11-06-07, 15:51
a jakie swiece proponujesz bosch?

the-one
11-06-07, 16:05
a jakie swiece proponujesz bosch?

NGK

kraver
11-06-07, 16:45
ngk parametry cieplne masz napisane na osłonie paska rozrządu,
tylko nie chcę cię martwić ale to może nie być wina świec... ja mam to samo wymieniłem świece i był spokój tylko na jakieś 200km potem znowu zaczeła przerywać i mieć takie objawy o których pisałeś.Przełożyłem od kumpla jego nowe przewody i świece na, których jego auto śmiga jak ta lala i dup.... zmieniłem cewkę nic nie pomogło.
Sam nie wiem co dalej sprawdzać,najdziwniejsze, że jak wkręcę nowe świece(ze sklepu) to chodzi idealnie tak na 200km to z paliwem wychodziło by jakieś 80 zł na 100km :d tragedia ;)
Może wypowiedział by się ktoś komu udało się poradzić z tymi usterkami

Pozdrawiam

the-one
11-06-07, 17:20
U znajomego w D15B2 bylo to samo... przekladalismy po kolei rozne czesci z mojego auta... silniczek krokowy, aparat zaplonowy, przewody WN i dopiero zaczela jezdzic normalnie po przelozeniu wtrysku.

astra
23-08-07, 21:26
po przejechaniu jeszcze 50 km hania zaczela kopcic jak poj...a i co?silnik sie posypal :( .ale siedzi juz nowy i jak narazie jest wszystko ok :aloha:

jacu27
24-08-07, 09:42
oooo ale jaki to był dym ja kupiłem i po 300 km od miejsca w którym ja kupiłem zaczęła kopcić jak szalona białym dymem a po następnych 200 pierdyknął rozrząd i silnik do kapitalki okazało się że to pęknięta głowica.

astra
24-08-07, 15:14
kopcila na bialo,okazalo sie ze byla przegrzana.kupilem ja od ruskich w DE.cfaniaki zalozyli nowe pierscienie, ale cylindry byly strasznie porysowane.

behe
10-09-07, 11:47
ehm ja mam podobny problem. sprawdzilem glowice i jest szczelna, pierscienie cale, powymienialem uszczelki, generalnie silnik jest w bardzo dobrym stanie, ale dymi bialym dymem jak glupia. czy moze to byc wina np zaworu przelewowego? cos z cisnieniem oleju ze dostaje zaq duzo czy co? help please.


Jeszcze jedno, probowalem uzywac funkcji "szukaj" ale jakos mi nie wyszlo.
Powiedzcie mi jeszcze jak sie robi samodiagnostyke i gdzie znajde kody, przepraszam ze zawracam glowe, ale zalezy mina samochodziku :(


dobra samodiagnostyke znalazlem, pozostaje problem na samej gorze postu :(

Lcfr
10-09-07, 15:53
dobra samodiagnostyke znalazlem, pozostaje problem na samej gorze postu :(

kopci na bialo-para=walnieta uszczelka
kopci na bialo(siwo/niebiesko)=pierscienie do wymiany.
innych opcji raczej nie ma chyba...

JeNNy_forever
10-09-07, 18:39
dobra samodiagnostyke znalazlem, pozostaje problem na samej gorze postu :(

kopci na bialo-para=walnieta uszczelka
kopci na bialo(siwo/niebiesko)=pierscienie do wymiany.
innych opcji raczej nie ma chyba...

kopci na czarno - do diagnozy spalin ;)

behe
12-09-07, 11:50
no i sie wszystko wyjasnilo :/

Kopci nei z winy uszczelki albo pierscieni. cisnienie jest rewelacyjne, pierscienie tez uszczelka trzyma zawory wymienione.... heh ale prowadnice na drugim garku padly, acz kolwiek mechanik (i on sie mechanikiem nazywa) stwierdzil ze wszystkie prowadnice dobre i nei trzeba robic... #@$@%^#$^%$& mac. dam mu rachunek za kolejna naprawe.

fazer1985
13-09-07, 00:29
Podepne sie pod temat bo troszke sie dzis zaniepokoilem moje d15b2 jakos slabo sobie radzi w sprincie... czy 11,7 sek do 100 to dajacy rade wynik czy raczej cos nie gra? no bo do seryjnych 9,7=>10sek to mi daleko nawet biorac pod uwage ze autko ma 168tys. udokumentowanego przebiegu. wydaje mi sie ze 2 sek roznicy to sporo biorac pod uwage ze d13b2 ma na papierku a i ostatnio na drodze lepsze osiagi :( a roznica wynosi 15 KM !! kable sa ok aparat tez jest ok silnik chodzi rowno tylko ze jakos na wysokich obrotach traci pare...

kasperaz
13-09-07, 01:22
sprawdź przyspieszenie zapłonu stroboskopem ewentualnie wyreguluj jeśli to nie to a nie pali oleju to mogą być świece do wymiany i/lub kable WN może też być zapchany filtr paliwa lub sałaba pompa paliwa może być wiele czynników.

na przykład poprzedni właściciel mojego autka robił kapitalke silnika przy przebiegu około 160 000 km cholera wie co on powymieniał bo pewnie połowa to była ściema co mi mówił ale silnik trzyma kompresje i nie pali oleju prawie wcale ale na przykład pasek rozrządu był już w opłakanym stanie popękany i powycierany dobrze że mi nie pękł po kupnie

fazer1985
13-09-07, 20:57
Ok wyglada na to ze winny byl zabrudzony wtrysk lub filtr, dzis troszke polecialem autkiem na autostradzie siakies 200 na bedziku :) nie dokrecalem do konca auta jakos nie bylo warunkow ;) a moze to moja dziewczyna mnie spowolnila :) i potem sprawdzilem ze stoperem sprint wyszlo srednio w 3 pomiarach 10,3 sek. wiec moje obawy troszke sie rozwialy :) pojawily sie nowe :( jeszcze rano sprawdze poziom olka bo jak by go ubylo mam nadzieje ze nie zdazyl caly splynac i dlatego bylo go troszke mniej niz mialo byc.

karpik85
13-09-07, 21:02
Ja też po zakupie byłem troche zaniepokojony osiągami mojego D15B2 ale jak go kilka razy ostrzej przeciągnąłem po mieście to jakby sie odmulił i teraz troche lepiej śmiga :d A co do oleju to jak dużo ciśnie to w tym silniku on może znikać, jak go długo gnałeś ok. 200 to mogło Ci troche ubyć.

fazer1985
13-09-07, 22:19
Nie gnalem go dlugo powiem nawet ze sie zdziwilem ze tak szybko doszedl do 200 :) mam czasem wrazenie ze ten olej gdzies sie gromadzi i nie scieka pod bagnet bo raz jest go tyle a potem TylE, kompresja mierzona i jest ok na kazdym z garkow =]