PDA

Zobacz pełną wersję : dół d14z4 głowica w3 ssak w4/w5



plama25
08-02-12, 09:52
witam chciałbym do tego dołu zamontować głowice w3 i teraz pierwsze pytanie czy uszczelke wtedy mam kupic z w3 czy z serii?? to samo sie tyczy paska rozrzadu jaki bede musiał kupic i czy obejdzie sie bez koła regulowanego??
i co do ssaka z w4/w5 jakie przeróbki bede musiał zastosować zeby go włozyc pod głowice z w3 czy może bedzie pasować p&p

mlodyxx
08-02-12, 19:13
uszczelka pasuje kazda z d seri do 01r pasek zostaje z d14 bez regulowanego kolka bedzie ciezko ale mozna dobrac od innego silnika z d serii o ile podpasi , ssak pasi p^p swoja droga to chyba gra nie warta swieczki

kornel861
08-02-12, 22:13
Pasek idize taki jak pod glowice...Czyli pasek W3.Od kiedy przy takim modzie pasek dobiera sie pod blok....
uszczelke daj cienka bo glowica z W3 nie dopreza wcale i bedzie lipa albo splanuj ostro alebo cienka erlinga 0.7mm na kolku z Y7 to zrob lub serii W3

mlodyxx
09-02-12, 19:08
,,Pasek idize taki jak pod glowice...Czyli pasek W3.Od kiedy przy takim modzie pasek dobiera sie pod blok....
> TU bym sie nie zgodzil ,nie wiem czy kiedykolwiek zwrociles uwage ale bloki od d16 sa wyzsze od d14 to po co mu dluzszy pasek z d16 skoro zostaje dol od d14??? chyba tylko po to zeby mu naciagu na napinaczu braklo ;D

pioootr
19-02-12, 01:02
Warto do takiej głowicy (i wałka) założyć kółko rozrządu z D16Y7. Inaczej (czyli na kompletnej głowicy i kółku W3) będziesz miał opóźniony rozrząd.

http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?126299-Wa%B3ek-z-W3-i-Komp-z-Y7-w-D14Z4/page6