Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Prośba do użytkowników D15Z6



Van_Dal
07-02-12, 14:05
witam ;]
jako że sesja się skończyła to w końcu mogłem zaglądnąć do mojego civica ;]
postanowiłem uporać się EGR-em, najpierw uporać a potem zaślepić ;] żeby było więcej zabawy
i mam takie pytanie,

czy któryś z posiadaczy silnika D15Z6 może powiedzieć mi jak leci podciśnienie oraz okablowanie do zaworu EGR, oraz PCS-a (chodzi ni o podłączenie czarnego pudełka z grodzi, czyli filtra z węglem aktywnym) począwszy od kolektora przez jakie kolwiek zawory czy cokolwiek co jest na drodze.
łącznie z kolorami kabli do wtyczek do wszystkich zaworów łącznie z EGR ;]

za pomoc z góry dziękuje ;] i za grzebanie na mrozie z chęcią postawie jakieś piwko czy grzańca :cool:
bardzo ważne dla mnie ;]

>>>>POZDRAWIAM<<<<

Van_Dal
07-02-12, 15:16
w sieci znalazłem tylko takie coś
http://www.japancars.ru/cat/honda/image.php?npl=17S0301&nplblk=E__0101&s=0.45

ale jak podłączę zawór EGR B-1-10 bezpośrednio do miejsca w kolektorze ssącym oznaczonym tak samo czyli B-1-10 to auto nie ma wolnych obrotów i chodzi tak jakby na 3 gary, po zaślepieniu wężyka i pozostawieniu EGR samemu sobie chodzi dobrze

mlodyxx
08-02-12, 19:22
bo musi isc przez ten elektrozaworek nr16 i wtedy jest ok sprubuj doisc po schemacie wpisz sobie pinout diagrams d15z6 w gogle a jak ci sie nie uda to napisz to podejrze u siebie i ci kolory podam

Van_Dal
08-02-12, 20:27
przez elektrozaworek 16 idzie ciśnienie do filierka węglowego ;] przynajmniej u kumpla mojego kolegi ;]
i wychodzi na to że nie mam elektrozaworka takiego jak tu
http://img20.allegroimg.pl/photos/oryginal/20/59/75/72/2059757288

ale to tylko domysły szukałem na ślepo w necie więc proszę jak możesz i nie bezie to problemem to podejżyj jak to leci ;]

zdobyłem ten elektrozaworek ;] podobny był w D15Z3 więc podłączyłem go ale nie widać żadnej różnicy
tak samo jedzie jakby był zaślepiony btw na postoju przy różnym ustawieniu przepustnicy nigdy nie było podciśnienia na wężyku od EGR.
sam elektrozawór sprawny na pewno, sprawdzałem na krótko
niedługo pomierzę w jeździe ;]
jeszcze raz proszę jeśli ktoś może to niech napisze jak tam elektryka i podciśnienia idą ;]

mlodyxx
09-02-12, 19:17
masz racje ten nr 16 jest od filtra weglowego sie rypnałem przez przypadek to co teraz wstawiles fote jest przykrecone do grodzi jeden wezyk idzie do kolektora w banke z tylu obok tego co jest zaworek 16 podlaczony , a drugi jest pod zawor egr o ile dobrze pamietam to ten z dolu byl do kolektora a ten z gory do zaworu egr ale dla pewnosci jutro zerkne

Van_Dal
10-02-12, 11:01
http://www.japancars.ru/cat/honda/image.php?npl=17S0301&nplblk=B__0110&s=0.45

to podciśnienia mam już załatwione ;]
więc jeszcze problem z elektryką ;] ale narazie podpiąłem i wszystko działa, tylko wątpię żeby sie ten egr zasrany podnosił ;/

btw czy któryś z użytkowników D15Z6 ma zaślepionego EGR-a ?? i czy po tym zabiegu spalanie jakoś wzrosło ?? i czy nie wypala gniazd zaworowych ?? skoro ten silnik może jeździć na ubogiej mieszance, to ten EGR obniża temperaturę spalin

tomalacivic
10-02-12, 17:53
A mogę zapytać czemu chcesz zaślepić ten EGR ciekaw jestem.

Van_Dal
10-02-12, 20:49
hehe ;] w sumie to nie diesel ;] więc takiego syfi nie narobi ;] ale narazie go nie zaślepiam tylko chcę wiedziec jak sprawdzić czy działa ;] pewnie jakiś wakuometr i w droge

takie pytanie ;] czy wam też tak ten zawór sterujący EGR stuka ???
u mnie na mrozie słychać takie cyk cyk cyk tak często jak pojawia się podciśnienie na EGR ;] i przez cały wznios zaworó to cykanie słychać