Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Kod błędu (jaki to błąd?) D14A3



kjmuszek
06-02-12, 15:46
Witajcie!
Może mi ktoś odczytać co to za błąd , cały czas tak samo mruga.
http://youtu.be/LPGFzaC57xY

Z góry dziękuję za pomoc :)

skolopendra
06-02-12, 15:58
zresetuj kompa i sprawdź za jakiś czas

kjmuszek
06-02-12, 16:09
Ale to w ogóle oznacza jakiś błąd ? Reset chodzi o wyjęcie bezpiecznika 7,5 A ?

skolopendra
06-02-12, 16:18
7,5a tak ale musi się i zegarek skasować

raczej to nie błąd

kjmuszek
06-02-12, 16:19
Ok dzięki, sprawdzę za kilka dni i dam znać czy coś się zmieniło :)

Maskunt
06-02-12, 17:21
Jedno długie mrugnięcie - błąd 10.

spychu
06-02-12, 17:40
Jedno długie mrugnięcie - błąd 10.

A to dokładniej mówiąc oznacza - IAT Sensor (Intake Air Temperature) defective circuit or unplugged / defective sensor

kjmuszek
06-02-12, 19:08
A możecie jaśniej ? :) Gdzie co szukać ?

rafal86
06-02-12, 19:14
grzebałes cos przy dolocie:)? jak sie nie myle to jest ten czujnik od temperatury powietrza w dolocie

skolopendra
06-02-12, 19:28
zresetuj i nic nie szukaj :)

kjmuszek
06-02-12, 19:34
zresetowałem już, tak jak pisałeś , zegarek w ogóle zgasł. Kiedyś jak czyściłem przepustnicę to zapomniałem o czujniku, ale jak podłączyłem check znikł.

Maskunt
06-02-12, 19:41
Może się poluzował albo dostaje *******ca od tych mrozów. Mi na przykład obudził się po 2 miesiącach, że katalizatora nie mam. Podniesie się temperatura trochę, to reset i pewnie znowu będzie ok.

skolopendra
06-02-12, 20:09
to już pewnie po problemie :)

kjmuszek
06-02-12, 20:41
A nie wiem , narazie założyłem ten plastik chroniący komputer, jak to nic poważnego to nie mam zamiaru się wkurzać :P

Zychu
06-02-12, 20:45
Wiesz to jest wina zabrudzenia i styku w czujniku w mojej tez bardzo rzadko lecz pojawia sie.

Wyciagnij czujnik ten z dolotu wez szmatke przeczysc go przedmuchaj zlacze w czujniku i zapnij na nowo.

Reset kompa tj. odlacz kleme minusowo i bedzie juz git.

kjmuszek
06-02-12, 22:59
Narazie wyciągnąłem ako do ładowania.


Wiesz to jest wina zabrudzenia i styku w czujniku w mojej tez bardzo rzadko lecz pojawia sie.
No ja nie wiem od kiedy z tym jeżdżę , nie robiłem samodiagnostyki bo wszystko kulało jak należy, a teraz spalanie wzrosło i myślałem że coś pokaże.

Michał102
08-02-12, 12:17
Jako, że piszecie tutaj o resecie kompa, to przy okazji zapytam - trzeba potem grzać auto na biegu jałowym bez dotykania gazu do momentu, aż się załączy wentylator ? Bo natrafiłem na opinie, że jest to zbędne, ale raczej w to nie wierzę. Lada dzień będę wstawiał przelot zamiast kata i wypadałoby zrobić reset, jednak przy takiej temperaturze jaka mamy teraz na dworze silnik by musiał chodzić na jałowym ze 40 minut jak nie więcej zanim załączy dmuchawę:p

Maskunt
08-02-12, 12:28
Można go przetrzymać na jałowym, a można też po prostu jeździć i po jakimś czasie samo się ustawi.

Mathaeus
08-02-12, 19:43
Jaką zworkę trzeb zmienić żeby zrobić samodiagnostyke gdzieś koło kompa ?

Maskunt
08-02-12, 20:18
Niebieska, 2 pinowa wtyczka, często znajduje się w zielonej gumowej zaślepce (zwykle jeśli nikt wcześniej nie robił samodiagnostyki). Tu masz instrukcję: http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?6877-Samodiagnostyka-6-Generacja

skolopendra
08-02-12, 20:19
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?6877-Samodiagnostyka-6-Generacja&highlight=samodiagnostyka

Jaką zworkę trzeb zmienić żeby zrobić samodiagnostyke gdzieś koło kompa ?

szukaj leniu :cool: