Zobacz pełną wersję : Kod błędu (jaki to błąd?) D14A3
Witajcie!
Może mi ktoś odczytać co to za błąd , cały czas tak samo mruga.
http://youtu.be/LPGFzaC57xY
Z góry dziękuję za pomoc :)
skolopendra
06-02-12, 15:58
zresetuj kompa i sprawdź za jakiś czas
Ale to w ogóle oznacza jakiś błąd ? Reset chodzi o wyjęcie bezpiecznika 7,5 A ?
skolopendra
06-02-12, 16:18
7,5a tak ale musi się i zegarek skasować
raczej to nie błąd
Ok dzięki, sprawdzę za kilka dni i dam znać czy coś się zmieniło :)
Jedno długie mrugnięcie - błąd 10.
Jedno długie mrugnięcie - błąd 10.
A to dokładniej mówiąc oznacza - IAT Sensor (Intake Air Temperature) defective circuit or unplugged / defective sensor
A możecie jaśniej ? :) Gdzie co szukać ?
grzebałes cos przy dolocie:)? jak sie nie myle to jest ten czujnik od temperatury powietrza w dolocie
skolopendra
06-02-12, 19:28
zresetuj i nic nie szukaj :)
zresetowałem już, tak jak pisałeś , zegarek w ogóle zgasł. Kiedyś jak czyściłem przepustnicę to zapomniałem o czujniku, ale jak podłączyłem check znikł.
Może się poluzował albo dostaje *******ca od tych mrozów. Mi na przykład obudził się po 2 miesiącach, że katalizatora nie mam. Podniesie się temperatura trochę, to reset i pewnie znowu będzie ok.
skolopendra
06-02-12, 20:09
to już pewnie po problemie :)
A nie wiem , narazie założyłem ten plastik chroniący komputer, jak to nic poważnego to nie mam zamiaru się wkurzać :P
Wiesz to jest wina zabrudzenia i styku w czujniku w mojej tez bardzo rzadko lecz pojawia sie.
Wyciagnij czujnik ten z dolotu wez szmatke przeczysc go przedmuchaj zlacze w czujniku i zapnij na nowo.
Reset kompa tj. odlacz kleme minusowo i bedzie juz git.
Narazie wyciągnąłem ako do ładowania.
Wiesz to jest wina zabrudzenia i styku w czujniku w mojej tez bardzo rzadko lecz pojawia sie.
No ja nie wiem od kiedy z tym jeżdżę , nie robiłem samodiagnostyki bo wszystko kulało jak należy, a teraz spalanie wzrosło i myślałem że coś pokaże.
Jako, że piszecie tutaj o resecie kompa, to przy okazji zapytam - trzeba potem grzać auto na biegu jałowym bez dotykania gazu do momentu, aż się załączy wentylator ? Bo natrafiłem na opinie, że jest to zbędne, ale raczej w to nie wierzę. Lada dzień będę wstawiał przelot zamiast kata i wypadałoby zrobić reset, jednak przy takiej temperaturze jaka mamy teraz na dworze silnik by musiał chodzić na jałowym ze 40 minut jak nie więcej zanim załączy dmuchawę:p
Można go przetrzymać na jałowym, a można też po prostu jeździć i po jakimś czasie samo się ustawi.
Jaką zworkę trzeb zmienić żeby zrobić samodiagnostyke gdzieś koło kompa ?
Niebieska, 2 pinowa wtyczka, często znajduje się w zielonej gumowej zaślepce (zwykle jeśli nikt wcześniej nie robił samodiagnostyki). Tu masz instrukcję: http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?6877-Samodiagnostyka-6-Generacja
skolopendra
08-02-12, 20:19
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?6877-Samodiagnostyka-6-Generacja&highlight=samodiagnostyka
Jaką zworkę trzeb zmienić żeby zrobić samodiagnostyke gdzieś koło kompa ?
szukaj leniu :cool:
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.