Zobacz pełną wersję : problem z odpaleniem i brak vteca w b18c4
Witam, problem wystepuje z silnikiem b18c4,objawy:
- auto na zimnym silniku nie chce odpalac
- wywala blad nr 7 lecz czujnik jest nowy i sprawny
- brak ssania na zimnym natomiast gdy sie rozgrzeje ssanie sie wlancza
- vtec nie chce sie wlaczyc
- gdy jakims cudem wkoncu odpali musi chodzic jakis czas na niskich obrotach bo po dodaniu gazu gasnie
panowie pomozcie co moze byc przyczyna?
podmień sterownik, za dużo objawów żeby na 1 rzecz wszystko zwalić
TPS trzeba odpowiednio ustawić, komputer pewnie myśli, że przepustnica jest uchylona. Komputer masz seryjny czy p28?? Bo jeśli p28 to trzeba jeszcze zrobić obejście czujnika oleju w zaworze vteca.
komputer jest p30, przepustnica podobnno dobrze ustawiona, wroce od mechanika i dowiem sie co bylo sprawdzane zeby zwezyc pole poszukiwan
to jeszcze obejście trzeba zrobić z D6 do A4 jeśli nikt w kompie tego jeszcze nie zrobił.
wszystko wyglada na ok nawet wiazka byla sprawdzana ,swap zostal zrobiony pozadnie i wszystko jest zrobione jak powinno, co to moze byc? czujniki tez dobre sa
wszystko jest zrobione jak powinno
problem wystepuje z silnikiem b18c4
To musi być wina bezpłodnych kaczek :(
saiti thx za pomoc okazales sie ,,bardzo pomocny,, swap zostal zrobiony poprawnie wraz z elektryka ,tu sie rozchodzi o stan czujnika lub czegos innego a nie o sama przekladke
Skoro wszystko jest ok, to sprawdź rozrząd, zapłon, Jeśli się fura nie dogrzewa to zmienić termostat bo VTEC włącza się powyżej 63stC. Komputer jest zchipowany?? Może sprawdź na seryjnej mapie z b16 czy też tak jest. Czujnik temp w głowicy po rozgrzaniu ma ok 200-400 OHM?? A jeśli nadal nic nie pomaga to sprawdzić i poprawić wszystkie masy pod maską.
wszystkie te zeczy juz sa sprawdzone, istnieje przypuszczenie ze to uszczelka pod kol ssacym
Witam, problem wystepuje z silnikiem b18c4,objawy:
- auto na zimnym silniku nie chce odpalac
- wywala blad nr 7 lecz czujnik jest nowy i sprawny
- brak ssania na zimnym natomiast gdy sie rozgrzeje ssanie sie wlancza
- vtec nie chce sie wlaczyc
- gdy jakims cudem wkoncu odpali musi chodzic jakis czas na niskich obrotach bo po dodaniu gazu gasnie
Jak dla mnie to wszystkie te rzeczy to problem z tpsem. Seryjny jest na nitach więc jak ktoś go zmieniał to musi go teraz dobrze ustawić na fasolkach żeby przy zamkniętej przepustnicy była odpowiednia wartość napięcia inaczej będzie tak jak Jogal pisał. Skoro check się pali to i VTEC się nie odpali jeśli się nie mylę ?
Jakby była nieszczelność przy kolektorze ssącym miałbym nierówne/za wysokie obroty ale by palił
problem rozwiazany mozna zamknac temat
A może się pochwalisz - jak?
2 kabelki miejscami zamienione przy czym dokladnie nie pamietam
Pewnie skrajne w tpsie
wtedy auto akurat jezdzi, jezdilem tak pol roku zanum sie nie skapowalem jak chcialem zrobic kalibracje tps i na zamknietej przepustnicy mialem 4,5v a na max otwartej 0.5v;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.